عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خداحافظی با سال 1391

1392/4/23 3:55
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

37.gif

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز
هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .

سلام به یکی یکدونه خودم

عشق من امروز دقیقا٣  روز مونده به سال جدید(١٣٩٢)سالی که گذشت با تموم سختی ها و خوشی هاش با وجود نازنینت به کام من شیرین تر از عسل بود.وقتی تو کنارم هستی هیچ چیزی نمی تونه من و از پا دربیاره (خیلی از دوستان می دونن مشکلاتم چی بوده)به قول معروف تاتورودارم غم ندارم مونس من همدم من ....خدایا هزارمرتبه شکرت

امیدوارم سال جدید پرباشه از شادی و خوشی برای همه ملت عزیزم ایران...سالی پربرکت ودور از بلاو مصیبت ان شااله.

متن های زیبا برای تبریک سال نو

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

divider-180.gif

چندتا از شیرین زبونیات و برات می نویسم

 یه شب بابا جون می خواست جای شما بخوابه تا دید شما رفتی سمتش خواست بلندشه شما بهش گفتی بخواب قابل داره (فدات شم با این سن کمت تعارف کردن و یادگرفتی نفس مامان)

یه شب با دایی جونو خاله ها شام رفتیم بیرون بعدازشام دیدیم هوا بارونی شد بابا جون و دایی جون گفتن بریم گنجنامه قلیون بکشیم.خلاصه رفتیم شما تادیدی چندنفرقلیون میکشن گفتی باباجون شما هم میخوای دودبکشی...(اصلا دوست ندارم بابا پیشت از این کارا بکنه ولی خب مرده و من زورم بهش نمیرسه)

روش جدیدسئوال پرسیدن گل پسری:برای چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

divider-165.gif

رهام جون خیلی دوست دارم بدونم چرا موقع اذان گریه می کنی تا صدای الله اکبر از مسجدبلندمیشه دستت و می گیری جلوصورتت وگریه میکنی و میگی مونا جون ببین صدای ابرمیاد....چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باهمدیگه بازی میکردیم من گوشی تلفن و گرفتم دستم گفتم سلام رهام جون هستن شما هم درجواب من گفتید نخیر نَهَستن.خخخخخخخخخخخ212919_4chsmu1.gif

خاله لیلا (خاله من)بینیشو عمل کرده هروقت می دیدیش کنجکاوبودی که چرا  بینیشو چسب زده و هربار به من میگفتی موناجون برام تعریف کن ...منم برات میگفتم که برا اینکه خوشگل تر شه بینیشو عمل کرده و کلی تعریفای دیگه....یه شب سه تایی درازکشیده بودیم و می زدیم سرو کله همدیگه شما بی مقدمه گفتی مونا جون من میخوام فردا مثل خاله لیلا بینی یمو(دقیقا همین طوری گفتی)عمل کنم چسبم بزنم اینطوری(بادست نشون میدادی)دردم بیاد بعدش خوشگل بشم آب ننات شم(آب نبات)تو همین طوریشم بدون عمل ناناسی  دورت بگردم...

تا یه چیزی میگی که خودتم می دونی نباید بگی میای پیشم و میگی مونا جون حرف زشت نزنم؟بچه ها بهم می خندن...

divider-175.gif 

دیگه چیزی یادم نمیادعزیزدلم...راستی قول یه سوپرایزو بهتون داده بودم......چندوقت پیش تصمیم گرفتم آگهی بزنم و کل لوازم رهام و بفروشم کمدو ویترین رهام برااتاقش خیلی بزرگ بودو اتاقش و کوچیک کرده بود فضای زیادی و اشغال کرده بودسرویس کالسکه و کریرشم که تیکه هاش زیادبودوجاگیر.کهنه شو تخت کنارمادرم که بی استفاده مونده بود ...خلاصه آگهی زدم و کل وسایلشو فروختم و سرویس اتاقش و عوض کردم ...اون مدتی که اتاقت خالی بود هرکی می اومدخونمون دستشو می گرفتی می بردی اتاقت و بهش نشون میدادی و می گفتی ببین من تخت ندارم.

عکساشو تو ادامه مطلب میزارم....

divider-109.gif 

  تقدیم می کنم به تک تک دوستای مجازی گلمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

خیلی دلم می خواست به تک تک تون سر بزنم ولی نشد  همتون و دوست میدارم

رهام جون حیاط خونه مامان پروین توکارای  خونه تکونی کمک می کنهclapping.gif

اینم عکس اولین و آخرین برف شهرمون تو سال ٩١(گنجنامه) 

اینم عکس اتاق رهام جون با دیزاین جدید(یه سری از اسباب بازی هاتو میخواستم بچینم نیم ساعت چیدم یکیشو شکوندی مجبورشدم مجدداً مخفی شون کنم.فقط مونده پرده اتاقتو عوض کنم که فعلا نشد

کاردست خاله جونیاومامان مونا

اینم یه بوس برا ی تموم دوستای نازنینمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

امیدوارم تعطیلات به همتون خوش بگذره....... تا سال١٣٩٢خدایارو نگهدارتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 16:12
پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررک
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
27 اسفند 91 20:32
این پسر گلمون خسته نباشه فداش بشم
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 91 1:03
واقعا بچه ها نعمتی هستن که با وجودشون تموم که نه ولی قسمتی از غصه های آدمو از بین میبرن... امیدوارم سال جدید سال خوبی براتون باشه سالی باشه توام با سلامتی و شادی و روزی فراوان دیزاین اتاق رهام جون هم خیلی عالی شده مبارکش باشه...
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:33
الهي فداي اون شيرين زبوني هات . عزيزم ملودي هم از خيلي آهنگا غمگين ميشه و گريه ميكنه
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:34
آخه مماخ خودت خوجله آب نباتتتتتتتتتتتتت
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:35
الهي بگردم بد جنسي كردي خاله ؟ ماماني ميخواست خوشگل ترش و برات بخره عزيزم
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:36
موني هنرمند گلا خيلي نازن مثل قلب مهربون خودت
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:36
فداي اون تيپ فرش شوييت بشم من
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:36
رهام جون و پريوش بوسسسسسسسسسس
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:37
به به چقده نازن . دست مامان مونا و بابا و خاله ها درد نكنه . برازنده رهام جونم
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:38
عيدتونم خيلي خيلي مبارك انشا الله امسال همه اش لباتون بخنده .
وانیا
29 اسفند 91 21:55
عید باستانی برشما دوست عزیز مبارک
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:20
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 1:23
دلت شاد لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آنخواهی برایت بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبزه باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان باشد سال نو مبارککککککککک
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:00
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان ساجده
1 فروردین 92 17:37
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:31
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 9:44
سلام عزیزم سال نو مبارک
مرجان مامان آران
5 فروردین 92 15:10
بهترین هارو براتون ارزو میکنمممم عزیزمم سال خوب شادی داشته باشیددددددد
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 15:53
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست : پیک نوروزی و شادی بر دوست!
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 15:54
آفرین به رهام کوشا وکمک کن خودماتاقت خیلی خوشگل شده مبارکت باشه پسر نازنین
مامانی درسا
9 فروردین 92 13:53
عزیزم مونا و رهام گلی خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 1:54
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............