عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

اولین کلاس رهامم1392/4/22-آشیانه کودک

1392/4/23 16:01
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

38.gif 

 

 سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

دیروز با همدیگه رفتیم آشیانه کودک برا ارزیابی هوش و استعدادتو گل پسری،تا ببینم  در چه سطحی هستی ،اولین کلاست بود قربونت برم خاله نسترن گفت هوش هیجانیت و هوش عملیاتیت در سطح عالیه ولی هوش کلامیت یه کم کار کردن میخواد(من خیلی از این مفاهیم سر درنمیارم خاله جونیات بهتر می دونن و به رشتشون نزدیکه من که همش تو حساب کتاب  و اعداد و ارقام بودم) مثلا می دونستی پر و خالی یا کم و زیاد فرقشون چیه ولی  تصاویر و نگاه می کردی می گفتی این لیوان پره ولی نمی تونستی بگی اون یکی خالیه نمی تونستی مفهوم و بهش برسونی قربونت برم یه شیرین زبونیای می کردی که مرده بودیم از خنده با مربیت خیلی حال داد یه کمشو فیلم گرفتم .در کل گفت بچه با استعدادی هستی و به درد مهندسی عمران و معماری می خوری امیدوارم همین طور که گفت باشی ان شاله....دوستای گلم تو این آموزشگاه گفتن کلاسای  هست  که یک روز در میون برگزار میشه و به صورت گروهیه برا تقویت هوش و اینطور چیزا، نظر شما چیه به نظرتون خوبه رهام و ثبت نام کنم ؟شما تجربه ای در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایم کنید.... یادم رفته بود دوربین ببرم با گوشیم عکس گرفتم یه کم کیفیت عکسا پایینه.

رهام میگه:مونا جون میخوای تو وگلاک من  بنویسی

 

مهم نیست که فردا چی می شه؟

 

 

 

مهم اینه که امروز.........

 

 

 

                         دوستت دارم

 

 

 

مهم نیست فردا کجایی؟

 

 

 

مهم اینه هر جا باشی ........

 

 

 

                          دوستت دارم

 

عکسا رو تو ادامه مطلب دنبال کنید لطفاً......

رب به رب خسته میشدی و به خودت آنتراک میدادی می گفتی خاله جون برم یه دونه سر بخورم و زود بیام.قربونت برم فک نمی کردم اینقد خوب همکاری کنی..مرسی پسرم

چند وقت پیش  مهدیار جون و مامانش دو روز خونمون بودن؛ تو تراسمون آب بازی کردی اول با این استخر کوچیکه بازی کردید و...

 

تو رو خدا ببینید این وروجکو(هرکاری می کنم روابط صمیمی شه نمیشه)مهدیار پسرخاله منه که ده ماه از رهام بزرگتره تازشم رهام یک هفته شیر مامان مهدیار و خورده ولی خیلی رابطشون باهمدیگه بده.هرجا خالم باشه سعی میکنم نرم212919_4chsmu1.gif

دیدیم اختلافات داره بالا میکشه.اون استخر بزرگتو آوردیم 233619_sos.gif

 

اون دو روز به خیر و خوشی تموم شد

دیروز و پریروز هم با کمک رهام جون لواشک درست کردیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر مهدی (سوده)
23 تیر 92 18:17
وایییییییییی منم لواشک!!!تو اوج گرسنگی دهنمو اب انداختی مامانیییییییییییییییییی
افرین به پسر باهوشم مامانی مبادا موهاشو کوتاه کنی حیفهههه


وای ببخشید سوده جون....حالا خودمم دودلم
سحرکرج
24 تیر 92 7:04
slm mona jun tarze tahiyeye lavashako bi zahmat vasam emeil kon


سلام خوشگلم آدرس میلتو بهم بده عزیزم برات بفرستم
♥ مامي ملودي جون ♥
24 تیر 92 10:44
اي جونم آفرين پسر باهوش . اي بدجنس دلم لواشك خواست خب . مامان منم الان همدانه


سلام عزیزم واااااااااای ببخشید
♥ مامي ملودي جون ♥
24 تیر 92 12:00
مگه قراره موهاش و كوتاه كني ؟؟؟؟؟ نكننننننننن


شاید خیلی گرمه دلم براش می سوزه
مامان محمدرهام جون
24 تیر 92 16:11
سلام به دوست ماهم وپسر نازش

آفرینننننننننننن به رهام باهوشم مونا جون کلاسها به نظرم خوبن وبه نظرم رهام جون که کلام خوبی دارهووووووی لواشک من وپسرمم هفته پیش درست کردیم


میسی خاله جونم
نانا
25 تیر 92 11:40
بله من ساكن همدانم عزيزم.يه سوال موهاي رهام چرا بلنده تا اين حد؟ شما دوست داريد يا خودش اينو ميخواد؟


سلام عزیزم خودم دوست دارم و خاله هاش ولی الان خودشم عاشق موهاشه....
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 19:03
پسر خوشگل و خوشتیپم چطوره مامانی؟عکسهاشو بذار منتظریم.بوس شکلاتی برای نازنین پسر.


مرسی خوبه خداروشکر..چشم
ارلا
4 مرداد 92 16:25
خبر خبر سلام دوست گلم از شما دعوت میشه که به وب من سر بزنی وتو مسابقه شرکت کنی وجایزه بگیری فقط عضو شدی خبرم کن گلم سن مهم نیست
سحرکرج
4 مرداد 92 19:06
slm mona jooooooooooooon azat khabary nist?kooooooooshi?


salam azizam mashhad bodim...jaton khali
سحرکرج
7 مرداد 92 5:32
slm fadat sham.ziyarat qabooooooooool.khosh be haletun


salam azizam mer30...ghesmate shoma enshalah
وانیا
8 مرداد 92 18:45
وای دلم خواست


چییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آهان لواشک