عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام جونو مهمونی پریسا جون

1391/9/19 11:30
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

 

این نیست حال و هوای گذشته های دور من
اینک حس میکنم تویی زندگی من
گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من
یک جمله باقی مانده که ناتمام نماند شعر من
خیلی دوستت دارم عشق من

١٦آذر ١٣٩١

رهام جونم پنج شنبه شب تصمیم گرفتیم با همدیگه بریم خونۀ پریسا جون دختر خالۀ من دفعه اولت بود می رفتیم خونشون.یه بار شما ٧ماهه تو شکمم بودی رفته بودیم.خلاصه رفتیم و شما خیلی پسر خوبی بودی و به وسایل خاله جون دست نمی زدی و آروم بودی دو ساعتی بود اونجا بودیم که یهو شما بدو بدو اومدی سمت من تا به خودم بجنبم با صورت خوردی به میز جلو مبل تا بلندت کردم دیدم لبت شکاف خورده و همین طوری خون میادحالم به حدی بد شد که نتونستم بغلم نگهت دارم بابا گرفتت بدنم یخ کرد حس کردم فشارم یه دفعه افتاد من از خون خیلی خیلی می ترسم اونم خونه تو عشق زندگیم...........پریسا طفلکم حالش خیلی بد شد اون خونی که از لبت می اومد من گفتم حتما باید لبت بخیه شه ولی خدا رو هزار هزار مرتبه شکر که بعد از پنج دقیقه خونش بند اومد.(الانم به اون شب فک می کنم ضربان قلبم تشدید میشه اگه چشش میخورد smile emoticon kolobokخدا جونم شکرت)تا نیم ساعت بهونه گیر شدی رفتی اتاق خواب پریسا جونو گفتی عروسکاشو بیاره .قربون صبوری و مهربونیت نفس مامان.

 

اسم جدید من به زبون گل پسری مینَی.

دیروز صبحونه برات نیمرو درست کردم به بابایی هم گفتم بیاد با شما بخوره شما هم بهش گفتی بابا جون لطفاً بیا بخورتازست.

عکس بچه گی های بابارو گرفتی دستت میگی میخوام برم پیش این (اشاره به عکس).منو بغلم
می کنه؟مونا جون زنگ بزن ببینم کجاست.

این روزا عاشق مرتضی پاشایی شدی و مدام میخوای که آهنگاشو یا تو ماشین یا اینکه با گوشی بنده گوش کنی، دوتا از آهنگاشم همخوانی می کنی که یکیش الان یادمه .یه کاغذ یه خودکار شده همدم این دل دیونه....................

دیروز خونۀ مامان بودی اومدی میگی مینَی (این مدلی صدام می زنی خندم می گیره)بگو قربونت برم میخوای موتور بازی کنی بعد گوشیتو بده به من.

دوست داری رو سرامیکا بخوابی منم دوست ندارم میگی مونا جون برم رو خنک بخوابم لغتنامه جدید سرامیک=خنک

عکسهای شب مهمونی خونۀ پریسا جون

لبت خورد به لبه همین میز به این شیشۀ روش مامان بمیره برات خیلی ترسیدم.دلم نیومد از صورتت عکس بگیرم یه طرف صورتت ورم کرده.

عاشق این تخم مرغا شده بودی که رو میز بود و هنر دست خود پریسا جون .رومیزی رو هم خودش دوخته همش ازم می خواستی ازشون عکس بگیرم.تو این عکسم همش اشاره می کردی به تخم مرغا می گفتی از اینا عکس بگیر.

اینم اثر هنری رهام جون رو بازوی من .نمی دونم چه علاقه ای داری به آرایش کردن من و خاله پریوش .تا لوازم آرایش می بینه میگه مونا جون برات رژبزنم. ترکیب رنگ و داشته باشید.

روز جمعه از اتاق خاله اومدی بیرون این شلکی

 اگر دستانم را بشکنند با  اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند با خون جگرم خواهم نوشت:
دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم . . . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان محمدرهام جون
19 آذر 91 12:32
عزیزدلم بمیرم الهی
محمدرهام منم چندروز پیش لبش همینطوری شده بود وجیگرم کباب شد.
خدا خودش حافظ ونگکهدار شما فسقلیها باشه.
آفرین به این شازده هنردوست


enshalah
فقط خنده
19 آذر 91 14:00
سلام برید تو وبم بعد لوگو ی عشق و رویا رو پیدا میکنین اون وب دوم من هشتش اون هم تو وبتون کپی کنین


chashm
مامان آروین
19 آذر 91 14:03
عزیز دلم قربونت برم قند عسل شیرین زبون
عاااااااااشقتم یه عالمه بوسسسسسسس از راه دور برا رهام جون


salam mer30 az lotfeton
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 1:22
سلااام دوستم.هنوز هستی؟؟؟ذوق مرگ شدم این موقع اومدی.خدا میدونه داشتم از سر درد میمردم بخاطر شما اومدم گلم
مریم (مامان روشا)
20 آذر 91 1:27
الهی من بمیرم برات خداروشکر به خیر گذشت....
مینی جون خی سرامیک خنکه دیگه بچم گرمایی حتما"
قربون بشم که از تو عکساهم معلوم که چقدر شیطنت میکنی


عجیب شیطونه خاله جونش
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 1:38
ببخشیدا بد موقع اس دادم.من اصولن بیشتر کارهام 1 شب به بعده.از دست این فسقلی.
بووووس.
ببخشید تورو خدا .منم صبح تا بیدار میشم اول میا ببینم شما هستید یا نه دوباره میخوابم


الان میام
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 1:41
برو خصوصی دوست جان
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:22
قررررربونت برم اینقدر شیرین حرف میزنی گلم.
مامانی اکثر بچه ها رو سرامیک میخوابند


خدانکنه.............امان از دست این بچه ها
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:23
قربوونت برم چرا مراقب نیستی.انشاالله زودتر صورت مثل ماهت خوب شه. واای امیرسام هم تمام وقت از مبلها بالا میره
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:25
ااای جان که از الان ارایشگری میکنی. کفشهای جدیدت هم حرف ندارن خاله جوونی.
پری شب
20 آذر 91 8:47
اخه عزیزم چرا مواظب نیستی اینقدر این مونا جونو می ترسونی خدارو هزار مرتبه شکر که چیزی نشد فدات شم خیلی ماهی عسلم


خدا نکنه پری جون
مامان ریحان عسلی
20 آذر 91 10:21
سلام خوبید خوشید امیدوارم روزگار بر وفق مرادتون باشه همیشه به مهمونی آخی عزیزم چی کشیدی خیلی سخته خدا رو شکر بخیر گذشته الهییییییییی رهام جون آخه تو که دست هِنری زادورو از پشت بستی ای شیطون چقدم بهت میآد
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 12:28
برای پسرت اسفند دود نمی کنی
همه اش تو چشم نظره
خدا را شکر که به خیر گذشت
مواظبش باش
اسفند و صدقه یادتون نره


چشم عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:07
دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم
مامان سانلی
20 آذر 91 18:05
وای خیلی حس بدیه مونا جون درکت میکنم.سانلی خیلی کوچولو بود سرش شکست .منم تنها بودم تو خونه.تا بچه ها بزرگ شن مارو صد بار میکشن و زنده میکنن.
امیدوارم خطر و بلا همیشه از پسر گلمون دور باشه و خدا نگهدارش باشه


خیلی سخته خیلی زیاد...................مرسی
مامان ساجده
20 آذر 91 21:06
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


چشم ساجده جون
مامان ساجده
20 آذر 91 21:10
ای جونم الان لبش بهتر شده خدا خیلی بهش رحم کرد حتما براش صدقه بزار


چشم
♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 11:03
الهي بميرم گوشه ميز نگو كه منم خيلي مي ترسم ازش ميز ما هم گوشه هاش خيلي بده يبايد عوضش كنم ملودي دائم خودش و ميكوبه بهش . فداي اون لباي خوشگلت خاله جونم


خدا نکنه نسیم جون
♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 11:04
خوشگل و خوشتيپ من . بوس هزار تا ميني و خنك خيلي كلمه هاي بانمكيه


خخخخخخخخخخخخخخ
♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 11:05
بچه به اين خوشگلي دستت و نقاشي كرده



♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 11:05
واي رهام جون چقده دمپايي ها به پاهات مياد نفسه خاله


میسی خاله جون
مونا مامان امیرسام
22 آذر 91 4:09
سلااام دوستم.اخه چرا دوباه سرماییدید.
مگه تازه خوب نشده بودید.هنوز یک ماه هم نشده
بهتر باشید دوستم و گل پسرش



مرسی
مونا مامان امیرسام
22 آذر 91 4:10
ممنون بابت تبریکتون.
ببخشیدا دیر وقت اس دادم.
اگر احیانا بیدار شدید بگو دیگه دیر وقت ندم.اخه توروز تا گوشی رو بردارم......


نه عزیزم هر وقت دوست داشتی بهم اس بده اگه ج ندادم شرمنده منم باید گوشی رو هفتا سوراخ قایمش کنم از دست....
مونا مامان امیرسام
22 آذر 91 4:11
بوووووووووووووووووووووووووووس هوارتا برای رهام جووون


د خملـــــــــــی
22 آذر 91 8:30
ای جونم.........بلا به دور گل قشنگ خاله
راستی مونا جون چرا نمیزاری بچه رو خنک بخوابه خوب دوست داره بچه م
رفتین پیش بچه گیای بابایی منم با خودتون ببرید


آخه می ترسم تو اینده براش مشکل ساز شه عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
22 آذر 91 10:05
به به چه نی نی زیبایی سلام مامانی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر مایل بودید مارو هم لینک کنید و خبر بدید شمارو لینک کنیم


بله حتما
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 12:59
دوست خوبم
با یک شاخه گل
توی این روز زیبا 12/12/12
بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.



مرسی گلم
مونا مامان امیرسام
23 آذر 91 1:50
ااااااااای وای.یعنی متنفرم از امپول نافرم.
انشاالله زودتر خوب بشی دوست جوون


دیگه من عادت کردم
مونا مامان امیرسام
23 آذر 91 1:50
منم دیگه به اس هام جواب نمیدم.یعنی اقا مهندس اجازه نمیفرمایند


این وروجکا شدن فرمانروا دیگه
مونا مامان امیرسام
23 آذر 91 1:52
داشتم خفه میشدم اینقدر پاپوش و چیز میزه گوگولی مگولیه دخترونه دیدم.اخر برا امیرسام دوتا گرفتم .همش یاد رهام گلی بودم میگفتم اگر اینجا بود براش میگرفتم .
عسلمو ببوس


مرسی از لطفت مبارکش باشه
پگاه مامان آرتین
25 آذر 91 12:35
سلام دوست خوب ماشالا به رهام،خیلی نازه.من لینکتون کردم.ببوسش


مرسی از لطفت
عشق و رویا
5 دی 91 12:25
دختری از خوزستان که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش