عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

29ماهگیت مبارک عزیزتر از جانم

1391/9/14 11:13
995 بازدید
اشتراک گذاری

 

من تورا همچون اهورا من تورا همچون مسیحا من تورا تا بی کران ها من تورا تا کهکشان ها از زمین تا آسمان ها دوست دارم.

تکی گل یکی یکدونه ی من  تویی عزیز خونه ی من با رنگ چشمات روشنی تو قلب دوردونه من وای اگه من چشماتو نبینم اون روی زیباتو نبینم میدونی قلبم میگیره اگه قد رعناتو نبینم

 

 رهام جون 29ماهه شد. رهام عزیزم از بودن در کنارت لذت دنیا رو می برم و تموم مشکلاتم با نگاه کردن به صورت خوشگلت از ذهنم پاک میشه.

رهام جون رفتم برات کاموا خریدم دادم یکی از فامیلای بابایی برات لباس ببافه .اینم هدیه 29ماهگیت ،تموم که شد عکساشو برات میذارم.

این روزا همش فکرت پیش مرد عنکبوتیه تا چشات و باز می کنی میگی مرد عنکبوتی کجاست؟ هم دوسش داری هم ازش می ترسی .می پرسی مونا جون مرد عنکبوتی مهربونه منو دوس داره اذیتم
نمی کنه؟

کادوی 28ماهگیتم طلبکار بودی رفتم برات اینا رو خریدم خیلی دوسشون داری

بعد از گذشت یک روز دوست داشتنتو ثابت کردی

چند شب پیش فائزه جون و آقا مهدی به همراه فربد جون اومدن احوالپرسی بابایی.شما هم که عاشق فربدهستی.چندتا عکس از جفتتون برات میذارم.

فربد جون و رهام جون در حال بازی کردن با گوشی

عاشقانه هستم تا هستی ، هستم تا در کنارم هستی ، هستم تا لحظه ای که در قلبت باشم ، محال است بی تو حتی یک لحظه نیز زنده باشم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

وانیا باستان پور
14 آذر 91 11:52
دوستان عزیزم سلام

وانیا خانوم ما رو روز چهارشنبه در برنامه پنگول ساعت 2 ببینید

با تشکر از همه دوستداران وانیا


قربونش برم چشم
مامان سانلی
14 آذر 91 12:32
29 ماهگیت مبارک عسلم....
اینقدر تو این عکسه خوردنی هستی دوست داشتم اینجا بودی بغلت میکردم فشارت میدادم


یه روز میام پیشت خاله مهممونم
مامان ریحان عسلی
14 آذر 91 13:31
سلام
29 ماهگیت مبارک همینطور کادویی که براش میخوای درست کنی منتظر عکساشم
کادوی 28 ماهگیشم مبارک


مرسی عزیزم


مریم
14 آذر 91 14:54
سلام. به به مامان مونا جون شاعر هم که هستین
29 ماهگردت مبارک رهام جون


مرسی مریم جون
مونا مامان امیرسام
15 آذر 91 4:17
سلااااااااااااااااااااااااااام عشق من.عااااااااااااااااااشق این عکسهای کپلتم


مرسی خاله جون
مونا مامان امیرسام
15 آذر 91 4:19
ای خدا .... چرا خرابشون کردی
عزززیزم تو هم مثل امیرسام اسباب بازیه زنده میخوای.منظورم مامان موناست


خخخخخخخخخخخخخخخ
مونا مامان امیرسام
15 آذر 91 4:20
29 ماهگیت مبارک گلم.زنده باشی زیر سایه پدر و مادر با دل خوش و تن سالم


ممنون مونا جون
مونا مامان امیرسام
15 آذر 91 4:21
به به چه گل پسری اروم نشسته بازی میکنه
مونا جون من فکر میکردم فقط امیرسام نمیذاره لباس تنش کنم


نه عزیزم نگران نباش ما هم با شمائیم
♥ مامي ملودي جون ♥
15 آذر 91 9:25
من فداي اين مادر و پسر بشم الهي .29 ماهگيت مبارك خوشگله من


خدا نکنه عزیزم...مرسی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 آذر 91 10:25
29 ماهگی ات مبارک
مامان ریحان عسلی
15 آذر 91 18:07
سلامممممممممممم
ریحان بغلم نشسته دست گذاشته روی عکس رهام میگه این نی نیه مامان تاب تاب بازی می کنه ای تپلوووووووووووووو اینا رو ریحان میگه هاااااااااااا


خاله فداش شه عزیز دلم
مونا مامان امیرسام
16 آذر 91 1:20
سلااااام دوست خوبم.ممنون از اظهار لطفت کلی از دیدن شمارت خوشحال شدم.زنگ میزنم بهت


مرسی مونا جون
maman e maneli
16 آذر 91 13:24
salaaaaaaaaaaaam bar maman e mehraboon va doost dashtaniiiiiiiii mona aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam .mobarak bashe 29 mahegi roham khoshgelemoon 120 sale beshe elahiiiiiii
mona joonam doostetoon daram
mamnoon az nazarate ghashanget



salam khahesh mikonam niko jooooooooooooooon
مونا مامان امیرسام
18 آذر 91 1:48
سلااام دوستم.خوبید؟؟؟؟
واقعیت رو نوشتم.یه حس درونی
رهام جون خوبه.ببوسش


بله خداروشکر
مونا مامان امیرسام
18 آذر 91 1:49
این روزها سرم کلی بخاطر امیرسام شلوغه.کلی خسته ام میکنه.شبها هم چون بیشتر روزها روزه ام خسته ام میخوابم.اگر نیومدم بدونید خوابم


خسته نباشی...قبول باشه خانومی
مونا مامان امیرسام
18 آذر 91 1:51
دوست گلم میگم اگر خدایی نکرده کارتون.....
بابت نت خوب adsl یا وایمکس بگیرید.خیلی راحته که
ما رو هم از نگرانی نبودن د ر کنار شما و گل پسرتون خلاص کنید


میام برات توضیح میدم عزیزم
♥ مامي ملودي جون ♥
18 آذر 91 10:13
خصوصي گلم
فقط خنده
18 آذر 91 12:44
سلام یه سر میتونین بزنین به وبم من یه وب دیگه هم درست کردم به اسم عشق و رویا اونم تو وبتون لینک کنین


بله حتماعزیزم
مامان ساجده
18 آذر 91 14:08
مبارکت باشه عزیزم


مرسی خانومی
مرجان مامان آران
18 آذر 91 14:19
29 ماهگیت مبارک خوشگلمممممممممممم


مرسی خاله جون
مامان آراد(خاطره)
18 آذر 91 23:53
قربونت برم...29 ماهگیت مبارک...
خاله جون مرد عنکبوتی که ترس نداره...
روی ماهتو میبوسم...
بی صبرانه منتظر عکسای لباساتم...مبارکت باشه


مرسی عزیزدلم
مریم (مامان روشا)
20 آذر 91 1:23
ای جونم مبارک باشه عزیزم دیگه داری مرد میشیااااااااااا


مرسی خانومی
منا
16 دی 91 19:47
منا: اِ اینجا پارک اعتمادیه نیست؟
مامان مونا: بله ...حالا که چی مثلا؟؟؟؟
منا: واقعا نمیدونم شما میای عکس میذاری من میام شناسایی!!!!!!
ببشخین


بهله مناااااااااااجون پارک اعتمادیست