عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

قندعسل مامان 28ماهه شد

1391/8/14 11:03
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

      ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز مامان دیگه داری یواش یواش بزرگ میشی الهی من دورت بگردم روز به روزم خوردنی تر از قبل میشی.28ماهگیت مبارک عزیزتر از جانم.یه کادو از مامان طلبکاری عزیزم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

١٠/8/91

رهام جون صبح حس کردم یه کم سر حال نیستی ؛ظهر که اومدم خونه دیدم یه کم سرما خوردی الهی من فدات شم طاقت مریضی تو ندارم.

پنج شنبه رو مرخصی گرفتم موندم پیشت صبح بردمت حموم گفتم یه کم تو حموم بازی کنی هم سر حال شی هم اینکه شاید سرما خوردگیت بهتر شه و ازسرت دربیاد.از حموم که در اومدیم کلاه حولت و گذاشتم سرت گفتی مونا جون ببین دختر خانوم شدم.الهی من فدات شم که تشخیص میدی دخترا چیزی مثل روسری و شال سرشون می پوشن.هر 4ساعت بهت شربت سرما خوردگی دادم به نظرم همون باعث شد خیلی مریضی بهت فشار نیاورد و زود سر حال شدی خدا رو شکر.شبا موقع خوابم حتما باید دندونای من و چک کنی و ببینی مسواک زدم یا نه.(ببینم مسواک زدی،آفرین مونا جون مسواک زدی)

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

12/8/91

امروز صبح با همدیگه رفتیم پیش سه قلوها خیلی خیلی خوش گذشت هم به شما هم به من.کلی با بچه ها بازی کردی ،اسماشونو یاد گرفته بودی و همش صداشون می زدی شب و موندیم اونجا موقع خواب سر اینکه پیش شما بخوابن دعوا بود، قرار بود نهار روز عیدم اونجا باشیم که نشد و برنامه عوض شد مامان زهرا مهمون داشت ما هم رفتیم اونجا شبم خونه مامانم دعوت بودیم آوا- آیداو شایان اونجا بودن در کل این سه روز تعطیلی همش مهمونی بودیم خوش گذشت.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

همی الان آقای شکریه همکارم اومد پمپرزات و آورد .رفته بود سنندج بهش گفتم دو بسته برات پمپرزبخره تا برا چند وقت خیالم راحت شه دستش درد نکنه.

الان زنگ زدی بهم با هم حرف زدیم گفتی مونا جون دوچرخم خراب شده فقط قمز برام بخر.بعد گفتی کجایی ؟گفتم سرکارم گفتی خدایا شکر وای که من میمرم برات عزیزتر از جانم شیرینی زندیگم.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عکسا یادتون نره

رهام جون بعد از یه دوش توپ

رهام جون من عاشق اسمارتیز اینجا هم که ملاحظه می فرمائید

حالا به اون چند تا رحم کن مامان جون

اینجا هم فسقلی ما آمادست تا با همدیگه بریم پیش سه قلوها (آریا-ارسطو-آندیا)

فوتبالست کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

رها
14 آبان 91 11:45
مبارکش باشه
سلامت باشه الهی


مرسی گلم
زهرا _ مامان مریم گلی
14 آبان 91 12:12
سلام گلم....لینک شدین


مرسی عزیزم از آشنایی تون خوشبختم



پری شب
14 آبان 91 14:54
عافیت باشه عزیزم هزار ماشاالله نازنینم


مرسی..........
پری شب
14 آبان 91 14:55
خاله فدات شه چقدر شیرین حرف می زنی گلم


مامان ریحان عسلی
14 آبان 91 17:52
سلام
28 ماهگیت مبارک
آخی عزیزم ایشالا زودی خوب شی سرما خوردگی ریحانه هم 1 ماهه شد


مرسی........خدا رو شکر رهام زود سر پاشد.طفلی ریحان عسلی یک ماه خیلی بهش برس الان بدنش ضعیف شده..........
مامان ساجده
14 آبان 91 18:25
مبارکت باشه عزیزم
انشاالله که هیچ وقت مریض نشی گلم


ممنونم خاله ساجده جووووووووون
رادین
14 آبان 91 21:14
رهام جونم 28 ماهگیت مبارک باشه عزیزم


مرسی مرسی
مونا مامان امیرسام
15 آبان 91 0:37
سلاااااااااااااااام.
28 ماهگیت مبارک.سلامت و شاد باشی گلم


مونا مامان امیرسام
15 آبان 91 0:39
عزززیزم خدا نکنه مریض بشی شما.
خداروشکر که خوب شدی.باید کلی قدر مونا جونش رو بدونی که اینقدر به فکر شماست


مرسی خاله حتما می دونه
مونا مامان امیرسام
15 آبان 91 0:40
اون لباس سبزت هم خیلی بهت میاد گلم.مبارکت باشه.



مرسی خاله جون
مامان شايان
15 آبان 91 8:07
خدا رو شكر كه سرماخوردگيش زود خوب شد. ايشااله هميشه بهتون خوش بگذره.هزار تا بووووووووووووس


مرسی عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 آبان 91 11:14
مبارك باشه خوشگلم


مرسی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 آبان 91 11:15
خوشحالم كه سرما خوردگيت زود خوب شده و خوش گذشته بهتون


مرسی عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 آبان 91 11:17
عافيت شاه پسر . جاي من خالي . منم عاشق اسمارتيزم


مرسی....تفاهم داریدااااااااااااا
مریم(مامان روشا)
15 آبان 91 11:40
ای جانم ...مبارک باشه خاله جون
عاشقتم خداروشکر که زودی خوب شدی
عکساتم مثل همیشه خوشگن


مرسی مریم جونم*:
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 16:06
عافیت باشه عزیز خاله...خوشحالم که سر ما خوردگیت زود خوب شده...انش الله که همیشه سلامت باشی..
بوسسسسسسسس


مرسی عزیزم
مامان زهرا
15 آبان 91 16:42
28 ماهیگش مبارک

چقدر از اون عکسی که دنبال اسمارتیز ها می گشت خوشم اومد


مرسی
مامان محمدرهام جون
15 آبان 91 20:48
28ماهگیت مبارک خوشگل خان
ان شالله زود زود خوب بشی نانازم ودیگه هیچ وقت مریض نشی.
ماشالله به این همه مهربونی وهوش وذکاوتت


مرسی خاله سمانه
مامان سانلی
16 آبان 91 0:09
عسل منی .رهام تر و تمیز اماده خوردن

مونا اینقدر حساس شدی رو این پمپرز ها فکر کنم رهام جیششو بگه هم ،شما دو بسته کنار داشته باشی


صددرصد همین طوره
مامان شايان
16 آبان 91 8:58
سلام مونا خانم
شماره هايي كه خواسته بودي
كد: 0351
نمايشگاه پيروزي: 8246990 - پارس: 8257773 - بهارستان: 5235897 - خيام: 6232553


خیلی لطف کردی فهیمه جون
پری شب
16 آبان 91 15:43
فرشته کوچولو دوباره سرما خورده از خدا زود زود خوب شه این عسل من


مرسی خانومی
مهدی
16 آبان 91 17:28
این رمز کدوم پستته آبجی جونم؟



متوجه کامنتتون نشدم؟
مریم
16 آبان 91 21:07
سلام واااااااااااااااای رهام جونم شماهم مثل من پرسپولیسی هستی فقط قرمز..........
خیلی جیگر و نازی عزیزم....


سلام مریم جون دلمون براتون تنگ شده بود ..بله پس چی فک کردی...............
مونا مامان امیرسام
17 آبان 91 1:42
مونا جوون شما به من و امیرسام خیلی لطف دارید.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دوستم و گل پسرش.



مونا مامان امیرسام
17 آبان 91 1:43
خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون.اما الان امیرسام واقعا شیطونی میکنه و نمیذاره


دل به دل راه داره منم همین طور
پری شب
17 آبان 91 10:31
مونا جونم فقط خدا می دونه چقدر جات خالیه خدا کنه رهام زودتر خوب شه اینقدر اذیتت نکنه گلم الهی امین


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
18 آبان 91 0:55
سلام دوستم.



سلام به روی ماهت
پری شب
18 آبان 91 9:57
رهام جونم امروز 2روزه مونا جون سر کار نمیاد مونده خونه تا از شما پرستاری کنه اخه سرما خوردی از خدا می خوام زود خوب شی عزیزم رهامی قدر مونا جونو بدون خیلی برات زحمت می کشه ان شاالله بزرگ شدی جبران کن باشه عزیز دلم


باشه خاله جونم سعی خودمو میکنم
مامان ریحان عسلی
20 آبان 91 21:11
سلاممممممممممم
آپ کن دیگه


چشم امروز آپ می کنم
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:59
سلااااااااااااااااااااااام دوستم.خوش اومدی.این چه حرفیه شما سروری گلم


ممنونم مونا جون خیلی به ما لطف داری عزیزم
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 3:00
رهاام عزیزم خوبه انشاالله.ببوسش از طرف من حتماااااااااااااااااااا


نه زیاد خوب نیست مونا جون
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 3:01
میگم ای کاش میاومدید فیس بوک بیشتر همدیگرو میدیدیم


تو شرکتمون مقدور نیست
خاطره مامان برديا
23 آبان 91 13:38
قربونت برم من كه كل خونه رو پر از اسمارتيس كردي عسل... نوش جونت


میسی