عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام شیرین زبون من

1391/8/3 11:48
2,902 بازدید
اشتراک گذاری

1/8/91

امروز عمه جون(عمه بابایی) از تهران اومده بود خونه پدر جون اینا ما هم رفتیم اونجا به عمه جون گفته بودم برات شورت آموزشی خریده بود خودم اینجا خریدم ولی یه بار مصرفه و به صرفه نیست اینی که عمه جون آورده قابل شستشوبود امیدوارم بتونم یواش یواش دیگه مامی برات نبندم.

تو حیاط پدرجون اینا درخت انگور هست و پر زنبور خودت داشتی تنهایی میرفتی تو حیاط به خودت می گفتی رهام جون حواست باشه زنبور نیشت نزنه.

میخوایم بریم بیرون

مونا: رهام جون کلاه سرت بزار بارون میاد

رهام جون:نه به جون رهام هوا سرد نیست به جون رهام.

صبح میخوام بیام سرکار

رهام جون:مونایی بریم از اونا بزنیم(آرایش کردن) برا منم رژ بزن خوشگل بشم.

رهام جو ن درحال صحبت کردن با تلفن

الو سلام خاله فایزه الو الووووووووووووو بی مزه چرا جواب نمیدی.

الو خاله پریوش بی مزه چرا قطع میکنی.

این بی مزه و بامزه افتاده تو دهنت به هر چیزی یا میگی بی مزه یا میگی بامزه

بابایی داره تو دستشویی سیمان سفید می ریخت پشتش خورد دستمال کلنکس افتاد زمین خیس شد

رهام جون:بابایی اشکالی نداره حواست نبود.

من و رهام با هم دعوامون شد

مونا:من میرم خونۀ حاجی جون

رهام جون:مونا جون با من قهری نرو نروشما جیگری شما ناناسی شما نباتی.

منم رودروایسی می مونم

 

امروز تولد آدرین جون از همین جا به مامان گیتا و بابا اردوان سالروز زمینی شدن فرشته کوچولوشونو تبریک میگم

عاشق این نگاهتم

عکسا این پایینه

 

عکس خریدامون از سنندج

این یکی یه کم بزرگه ولی چون خیلی ازش خوشم اومد برات خریدمش

دیروز از سرکار برمی گشتم خونه این دمپایی ها رو واست خریدم چون عاشق ماشینی گفتم خوشت میاد دلم میخواد هر وقت از سرکار میام خونه برات یه چیزی خریده باشم شده یه شکلات کوچولو

اینم عکس شورت آموزشی سمت راستی رو خودم خریدم چپی رو گفتم عمه جون زحمت خریدشو کشید.(دوستان شما از این شورتا استفاده کردید،تو خواب تنشون کنیم پس نمیده؟)

این عکسا هم داغ داغِ امروز صبح موقع رفتن خونۀ پدر جون دم خونه ازت گرفتمFlower

اینم یه ابر خیلی خوشگل تو عکس مشخص نیست ولی خیلی خوشگل بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

پری شب
3 آبان 91 15:50
مبارکت باشه عزیزم به دل خوش بپوشی دست مامان و بابای مهربون درد نکنه


مرسی
پری شب
3 آبان 91 15:51
رهام جون قوربونت برم چرا اینقدر با مزه ای نازنینم


خب ما اینیم دیگه
مونا مامان امیرسام
4 آبان 91 0:25
وااااااااااااااای چه خریدهای خوجـــــــــــــــــــــل موجــــــــــــــــــلی.مبارکت باشه عسلم


مرسی خانومی
مونا مامان امیرسام
4 آبان 91 0:26
امیرسام هم از اون دمپایی قرمزش رو داره


تفاهم دارن دیگه این وروجکا
مونا مامان امیرسام
4 آبان 91 0:27
عزززززززززززززززیزم که اینقدر شیرین زبونی.بووووووووووووووووووووووووس


مرسی خاله جونم
مونا مامان امیرسام
4 آبان 91 0:28
خوب حرف راست رو باید از بچه شنید.شما ناناسی شما نباتی
مونا مامان امیرسام
4 آبان 91 0:29
خوب حرف راست رو باید از بچه شنید .شما ناناسی شما نباتی


وای شرمندم نکنید
مریم(مامان روشا)
4 آبان 91 16:57
الهی من بگردم با این شیرین زبونیات
شما جیگری شما ناناسی شما نباتیییییییییی


مرسی خاله جونم خجالتم ندین
مریم(مامان روشا)
4 آبان 91 16:57
مونا جالبه که عکس همه چیزو میذاریاااااا


حالا خوبه یا بد؟
مامان محمدرهام جون
5 آبان 91 1:51
قربون پسر شیرین زبون وخوشگلم برم من
دقیقا با مونا جون ورهام جون موافقم شما هم ناناسی هم نبات

خریدای خوشگلت مبارک فسقلی

عکس هنری عالی بود


مرسی عزیزم
مامان سانلی
5 آبان 91 2:18
سلام به عزیزانم. خوبین؟ خوشحالم که سفر کوتاهتون خوش گذشته و پر بار بوده. از جهت پمپرزها میگم . خریدهاتم خیلی عالین مخصوصا بوت خوشگلت عزیزم مبارکت باشه.

در صمن مونا جون اون شورت اموزشیها پس میده. فقط برای اینه که روی فرش نریزه.یا جایی رو کثیف نکنه. تا خیس میشه باید سریع عوض بشه. من برای سانی دوتا خریده بودم .تا خیس میشد عوض میکردم. ولی کار پوشک رو نمیکنه یعنی پس میده.مدام باید حواست بهش باشه. کار سختیه خدا صبرت بده

مرسی سمیه عزیزم..................ممنون از راهنمائیت
مامان ریحان عسلی
5 آبان 91 10:42
سلام
هوراااااااااااااا درست شد نمیدونم چرا فقط وب شما واسه من اینجوری بود که اول باید کلیک پیام ورودتون رو میزدم بعد وارد وبتون بشم که اونم نمیشد اما واسه بعضی از دوستای دیگه ام که پیام ورود دارن وقتی روی وبشون کلیک میکردم وبشون برام باز میشد بعد کلیک میزدم پیام ورودشونو و .....در هر صورت مرسی
++++++++++++++++++++++++++++++
خریداتم مبارک ایشالا به سلامتی استفاده کنی رهام جون
در مورد شورت آموزشی من پرسیدم میگن خوبه و پس نمیده حالا شما امتحان کنو به ما هم بگو


خب خدا رو شکر..............چشم سیما جون
مامانی درسا
5 آبان 91 23:46
عیدت مبارک قربون این شیرین زبونی عسلم بشم .... توروخدا یه بوسش بکن .... از اون محکماش ها ..... بفرماخصوص مونا جون


مرسی عزیزم
مریم(مامان روشا)
6 آبان 91 18:05
خوبه گلم چرا بد باشه


مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 0:46
قربونت برم من که اینقدر به فکر ما هستید


خدا نکنه عزیزم
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 0:47
راستش میخوام یه دستی بجنبونم برم باشگاه.خیلی تپل مپل شدم


کار خیلی خوبی می کنی برا روحیت هم خوبه
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 0:49
راستی مونا جون شما رهامی رو کی از شیر گرفتید؟چه جوری؟راحت بود؟
منم شاید تو ماه اینده ترکش بدمخسته شدم از دست این فسقلی
الان شبها و صبح تا وقتی بیدار بشین شیر نمیخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الان میام کامل برات می نویسم مونا جون
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 0:49
دوستون دارم .بووووووووووووووووووووووس


مرسی مونا جون
مامان شايان
7 آبان 91 7:55
اي جان ماشااله روز به روز داري شيرين زبون تر و با مزه تر ميشي. بووووووووووس


ممنوووووووووووووووووووووووووووووون.....بوس برای شما
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 23:48
دوستم خیلی لطف کردی.وضیحاتت هم کامل کامل بود.ممنون از راهنماییت.حتما قبلش از اون قرصها میگیرم.امیدوارم امیرسام هم اذیت نکنه.من دوتا مشکل دارم یکی می می یکی شیشه.بعید میدونم شیشه رو بتونم حذفش کنم.جدیدا هم حدودا دو هفته اس.جای تختم رو که عوض کردم هرشب میاد وسطمون میخوابه.فشقلی خیلی بلا شده اصلا دل به خواب نمیده.موندم چه جوری جداش کنم.


خواهش می کنم عزیزم
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 23:50
میگن بچه ها مثل پدر مادرهاشون هستن.دقیقا مثل خودمه .خجالت میکشم بگم اما من تا راهنمایی پیش بابام میخوابیدم
فقط میتونم بگم خدا صبرم بده


نگران نباش عزیزم بلاخره این روزا هم می گذره
مونا مامان امیرسام
7 آبان 91 23:51
یه بوووس ابدار محکم از طرف من از رهام گلم بکن


چشم.با کمال میل
زهرا مامان قاصدك
8 آبان 91 10:21
واي مونا جون ماشاا... چقدر بانمك حرف مي زنه الهي فداش


مرسی زهرا جونم
مریم
8 آبان 91 21:29
سلام واقعا این عنوان برازنده شماست رهام جون: رهام شیرین زبون


سلام مریم جون .وااااااااااااای مرسی از لطفت قربونت برم
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 0:44
اول سلام به دوست خوبم و رهام عزیزم
بعد برو خصوصی دوستم


چشششششششششششششششششم
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 0:52
مونا جون رهام هم با شما لجبازی میکنه.مثلا کاری رو که میگید نکن بازم انجام میده؟من واقعا تو کار امیرسام موندم.مدام دست به گاز میزنه.فکر کنم اخرش اشپز بشه


ای جانم امیر سام خب آره این عادت تموم بچه هاست با درجه بندی متفاوت
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 0:54
اما عقیقه خیلی خوبه هااا.میدونید به هر انسانی واجبه حتی اگر پدر و مادرش براش این کار رو انجام ندن باید خودش قربونی کنه.اصلا هم سخت نیست و یک عمر گل پسرمون بیمه اس.


آخه من تا حالا تو اطرافیانم ندیده بودم کسی این کارو بکنه البته تا حالا 3تا گوسفند برا رهام نذر کردیم و کشتیم و نهار دادیم تو ماه محرم ولی به نیت سلامتی رهام این کارو انجام دادیم
مامان آريا
9 آبان 91 9:21
الهي خاله قربونت برم با اين شيرين زبونيات
خريداتم همشون مباركت باشن عزيزم
عكساتم معركه بودن قربونت برم من
ماماني به اين شورتا زياد دل خوش نكن منم براي آريا گرفته بودم يه بار كه توش دستشويي كنن خيس مي شه و براي مواقع بيداري فقط خوبه آريا كه دوبار پوشيد چون حوله اي مانند بود و عرق سوز شد سعي كن هر نيم ساعت اولاش بري دستشويي تا خودش ياد بگيره خودشو كنترل كنه من همينطوري آريا رو از پوشك گرفتم موفق باشي


سلام معصومه جون
ممنون از راهنمائیت آره امتحان کردم اصلاً خوب نبود
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 آبان 91 10:25
مبارك باشه هم اينكه كم كم مي خواي دستشويي رو خبر بدي هم اينكه كادوهات و من بخورمت با اين همه شيرين زبونيبت


مرسی مرسی
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 12:09
سلام دوستم.خوبید؟این چه حرفیه من کلی خوشحال میشم کامنتهاتون رو میخونم


مرسی از لطفت
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 12:11
به نطر من مدل موهاشون هم شبیه به همدیگه اس


آره عزیزم درست میگی
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 12:15
باورتون نمیشه اما من بسته ای 10 خریدم.چندوقت پیش حدودا دو هفته پیش تو هایپر دیدم 60 بود.پکهاش مثلا فقط همون یه عکسی که بالای تختش هست توشه.یا چند تا سفینه.



چقد خوب خریدی ...وای چقد گرون شده
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 12:17
مونا جون دوتا کابینها رو کشش رو برداشتم.اما خیلی خونه رو به هم میریزه.اماباید کم کم یه کاری بکنم.چون کارم خیلی سخت شده .باید از بین کشها مانور بدم


آخیه خیلی سخته ها
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 21:01
سلام دوستم.صبح که داشتم براتون کامنت میذاشتم امیرسام نذاشت کامل بنویسم.


ای امیرسام وروجک
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 21:06
بابت عقیقه توقران اومده.اصلش روز 7 می هست که بچه به دنیا اومده اما اگر هر وقت شد اشکالی نداره و حتی اگر چدر و مادر نکنن به گردن هر ادمی هست که برای خودش عقیقه کنه.برای اینکه همه چی رو کامل دربارش بدونید تو مفاتیح کامل نوشته.من یکمیش رو میگم.
گوسفند باید 6 ماهش کامل شده باشه خیلی لاغر نباشه و شاخش نشکسته باشه .....وقتی برای گوسفند میری میگی برای عقیقه خودشون میدونن.3 خط هم دعا داره که موقع ذبح باید بخونین.استخونهاش هم نباید بشکنه و باید خاک بشه. خودتون هم ازش نخورید.بهترین راهش اینه اگر هیئتی دارید بدید به اونها .خیلی راحت تره.باز هم سوال داشتید بپرسید خوشحال میشم کمک کنم.


مرسی مونا جون خیلی ممنونم
مامانی درسا
10 آبان 91 2:30
دوباره اومدم روی ماه پسرمو بدیدم و برفتم .....


مرسی عزیزم
مامان زهرا
10 آبان 91 11:33
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم


میام پیشتون
رادین
10 آبان 91 17:18
وای رهام خیلی بامزه شدی عزیزم
کلی به کارات خندیدم
مرسی


مامان ریحان عسلی
10 آبان 91 18:36
سلام عزیزم
عید شما هم مبارک دوست خوبم


مونا مامان امیرسام
11 آبان 91 0:43
عید شما هم مبارک دوستم.بووووووووووووووووووس


مامان آراد(خاطره)
11 آبان 91 4:31
ای جون دلم..بخورمت با شیرین زبونیات..
دلم برات خیلی تنگ شده بود...
ناناسسییی میبوسمت


پری شب
11 آبان 91 9:15
مونا جونم عید شما هم مبارک از خدا بهترینارو برات می خوام در کنار رهام جون و همسری


مرسی پری عزیزم
پری شب
11 آبان 91 11:15
هزارماشاالله الهی فدات شم عزیزم چقدر قشنگ حرف میزنی دلم می خواست پیشم بودی دیگه ... مونا از خدا می خوام همیشه سلامت باشی رهام زیر سایه ات بزرگ شه خیلی دوستان دارم الهی مردم بچم سرما خورده ان شاالله زود خوب شه این نازنینم


مرسی
مریم(مامان روشا)
11 آبان 91 11:22
سلام به مهربون خودم و پسر گلش
دوستتون دارم خیلی زیییییییییییییییییییاد


ما هم شما رو دوستون داریم
مامان ساجده
11 آبان 91 15:00
سلام عزیزم ماشاالله پسر نازی داری خدا براتون حفظش کنه
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر مایل بودید به ما هم سر بزنید
منتظر جوابتون هستم


ممنون از حضورگرمتون.........با کمال میل
مامان سانلی
11 آبان 91 17:14
سلام مونا جون. عید شما هم مبارک باشه خانومم. یه بوس گنده ویه بغل محکم از رهام جونم از طرف من لطفا. دوستون دارم


مرسی سمیه جووووووووووون
پری شب
13 آبان 91 21:58
سلام مونا جونم عکسای روهامو به دوستام نشان دادم کلی دلشون ضعف رفت کلی هم بهش ماشاالله گفتن خیلی دوستان دارم دلم تنگ شده برات نازنینم


مرسی عزیزم
پری شب
13 آبان 91 21:59
تقدیم به خواهر عزیزم مونا جونم خیلی دوست دارم


مرسی تو خودت گلی
خاطره مامان برديا
23 آبان 91 13:46
آخرش من خودم و واسه اين مدل حرف زدن تو مي كشماااااا بخورمت جيگر


مرسی خاله جونم ...شرمندم نکنید خلاجت میکشمااااااااا