عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

اییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااا

1391/7/27 11:54
819 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مونا سلام

دیروز عصر که از خواب بیدار شدی مامیتو باز کردم  چشمت روز بد نبینه باسنت کلاً سوخته بود خونه مامانم بودم همین طوری اشکام سرازیر شد الانم که دارم می نویسم اشکام اجازه نمیده برات بنویسم خیلی اعصابم بهم ریخته، نمی تونستی راه بری سریع زنگ زدم به آقا مهرداد و جریان و واسش تعریف کردم گفتم تو رو خدا برام پمپرز پیدا کنید اونم گفت هست ولی برامون نمی فرستن میگن روز به روز گرونتر میشه گفتم هر چقد که میشه اصلاً مهم نیست فقط همون مارک و واسم بیارید. شما هم همش دلت می خواست دراز بکشی و با التماس می گفتی مونا جون فوتش کن الهی من پیش مرگت بشم آخه تو چرا اینقد حساسی  .امیدوارم هر چه زودتر بتونی جیش کردنت و بگی و من دیگه مجبور نباشم در به در دنبال پمپرز بگردم.

دیشب بهم می گفتی مونا جون چرا منو دویونم می کنی .باور کن خودمم می مونم این حرفا رو از کجا یاد می گیری فسقلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحان عسلی
27 مهر 91 13:14
سلام
نه ناراحت نشدم اصلا هم نیاز به عذر خواهی نبود
فقط چون ازمن سوال کرده بودی برام سوال پیش اومد که بعضی ها چرا خودشونو قاطی می کنن همین
نه اینو از خودم در نیوردم از همون اول بوده
پس اینارو فقط و فقط صرفا جهت اطلاع می گم :
بوشهر:bu شیراز:shz
تهران:teh تبریز:tbz
راستی می دونی دیگه ایرانم :ir
دو تا ایالتهای آمریکام می گم مطمئنم شنیدی ------ آمریکا:usa
لوس آنجلس:la نیوریوک:ny
فک کنم الان بهتر متوجه شدی
یه برگه می زنن روی باری که میدی به هواپیما دقتم کنی اسم شهرها رو به اختصار اینجوری می نویسن
حالا اگه کسی این کامنتو می بینه و شهرهای دیگه رو به اختصارشون می دونه بگه تا به اطلاعاتم اضافه بشه
++++++++++++++++++++
الهی عزیزم موقع پمپرز کردنش پماد میزنی ؟
تو شهر ما مارک پمپرز خیلی خوب گیر میآد اگه اونجا بودم می گرفتم برات اما متاسفانه الان اونجا نیستم


سلام سیما جون مرسی از راهنمائیت.............رفتم خونه با پریوش صحبت کردم براش جریان و گفتم گفت مونا خیلی گیجی برام توضیح داد تازه متوجه داستان شدم مرسی از توضیحاتت............خوش به حالتون دیروز رفتم از سسندج واسش خریدم
مونا مامان امیرسام
28 مهر 91 1:40
عززززیزم.الهی که پاهات سوخته گلم.کم کم باید جیشت رو بگی.
مامانی اقدام نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای رهام جون پماد زینک اکسید فوق العاده اس.از دکترش بپرسید استفاده کنید پشیمون نمیشی گلم


مرسی مونا جون از راهنمائیت ..اقدام کردم ولی متاسفانه فعلاً نمیگه یا یکی میگه سه تا در میره
مونا مامان امیرسام
28 مهر 91 1:40
بووووووووووووووووس برای رهام عزیزم
مامانی درسا
28 مهر 91 2:28
الهی بگردم عزیزم حسابی اوخ شدی .... وای که چقده اذیت شده مونا جون .... انشاالله خوب شی پسرم


مرسی مژگان جون
نایسل
28 مهر 91 2:37
الهی بمیرمممم براش عزیزمممممم
نایسل
28 مهر 91 2:37
خدا از باعث بانی این هههها نگذره
نایسل
28 مهر 91 2:37
قربون این زبونتت بشم فسقلی نابغهه


خدا نکنه الناز جوووووووووون
نایسل
28 مهر 91 2:37
نایسل
28 مهر 91 2:37
چشات خوشگل ممییبینه عزیزممم
مامان سانلی
28 مهر 91 14:23
مونا جون غصه نخور عزیزم .بچه اس دیگه .هر روز یه مدل جدید از اضطراب و نگرانی. ولی خدایی نی نی بعدی رو به پمپرز عادت نده .هر چی از روز اول استفاده کنی به همون عادت میکنه. قربون رهامم برم اینقدر خرجش بالاست
خصوصی


خیلی کلافم سمیه جون....... قصد نی نی دار شدن بعدی رو ندارمالبته اگه از پس شو شو بربیام ............خودمم همین فکرو می کنم
مامان محمدرهام جون
29 مهر 91 10:30
الهی عزیزدلممممممممممم

براش پماد موستلا بزن ان شالله زودی خوب میشه،مونا جون میخوای بخرم برات پست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام مرسی ازلطفت سمانه جون..............مه عزیزم مرسی میخرم براش فعلاً آلفا می زنم.اینم امتحان می کنم مرسی از راهنمائیت
مریم(مامان روشا)
29 مهر 91 16:24
الهی خاله بمیره برات ..مونا کاملا درکت میکنم که چه حالی داری ..تا میتونی باز نگهش دار و هر پمادی میزنی خیلی قطور بزن منم بهت پماد آردن مخصوص سوختگی پای نوزادن رو پیشنهاد میکنم معجزه میکنه
اگه مشکل پمپرز داری من میتونم برات بخرم و پست کنم بهم خبر بده
ایشالا زود زود خوب میشه گل قشنگ خاله


مرسی مریم جون از پیشنهادت
پری
29 مهر 91 16:25
الهی عزیزم پاش سوخته خیلی ناراحت شدم
رضوانم کلی غصه خورد شکر خدا که مونا برات خرید رهامی قدر مونا جونو بدون اگه بدونی چقدر ناراحت بود به به چه مامان ماهی خدا حفظش کنه برات


لطف داری پری جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
30 مهر 91 10:09
الهي بميرم كه پاهات اوف شده


خدا نکنه
مامان شايان
30 مهر 91 10:21
آخي طفلي خيلي دلم سوخت چقدر پوستش حساسه. ايشااله بهتر باشه.


مرسی گلم
خاطره مامان بردیا
2 آبان 91 18:31
آخی الهی بمیرم براش... انشاء اله زودتر خوب شه.. عاشق این مدل حرف زدنشم


خدا نکنه خاله جونم