عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

بابا احتیاج دارم

1391/7/27 11:33
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلا

عزیزم دیشب خونۀ آقا جون بودیم بغل بابایی بودی حاجی گفت بیا بهت پول بدم بابایی گفت بگو احتیاج ندارم شما هم سریع با یه لحنی گفتی بابا احتیاج دارم مرجان سر نماز غش کرد از خنده گفتی بابا میخوام نوشمک بخرم.

دیروز با خاله پریوش رفتیم برات خرید کردیم .دست خاله جونات درد نکنه برات یه کلاه خیلی خوشگل خریدن خودم می خواستم برات بگیرم که دیدم خیلی گرونه بی خیال شدم جفت خاله هات گفتن ما براش میخریم مرسی خواهری مهربونم.

 رفتم برات پمپرز بخرم گیر نیاوردم به جاش آقای فروشنده مارکcanbabaرو معرفی کرد و یه بسته خریدم تقریباً هم قیمت پمپرز بود گفت اگه خوب نبود بازم کردی پس برمیدارمش .امیدوارم خوب باشه هفته دیگه هم پمپرز با قیمت جدید میاره فقط خدا کنه که بیاره.

 عکسا رو یادتون نره

چند شب پیش که با خاله رفتی حموم دراومدی موهاتو باز گذاشتم خشک شه فدای خودتو وموهات

طبق معمول رژای منو برمیداری میاری میگی میخوام بزنم به لبات

اینجا هم داری با پریوش حرف میزنی

اینم عکس کادوهای خوشگلت

عکسای روی یخچالتو عوض کردم خیره شدی به در یخچال

چند روز همش میگفتی انگشتی میخوام (تو سی دی عمو پورنگ دیدی) رفتیم برات خریدیم

مبارکت باشه امید زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نایسل
26 مهر 91 14:45
ای جانم احتیاج داره بچه
نایسل
26 مهر 91 14:45
مرسی خاله های مهربون
نایسل
26 مهر 91 14:45
اامان از این گرونی
نایسل
26 مهر 91 14:46
مبارکش باشه الهیییییییییییی
نایسل
26 مهر 91 14:46
اره نمیخوام بشینم پای نت خیلی چاق شدم دیگه
مامان ریحان عسلی
26 مهر 91 15:44
سلام
وی آخی عزیزم ریحانه هم همینطور انقده جواب حاضری می کنه که نگو از دست این وروجکا
وای خدا موهاشو خیلی نازه
کادوهاتم مبارک دست خاله جونت درد نکنه
میگم همدان به انگلیسی مخففش چی میشه بگید ما هم بخندیم


مرسی سیما جون
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 15:55
عزی دلم خوشگل خودمی ماشالله

هدیه های نازتم مبارک .

خب مامانی برای بازی عروسک انگشتی احتیاج دارم دیگه


مرسی.......آره دیگه ما هم دست یه سینه شما هستیم
مامان سانلی
26 مهر 91 17:32
سلام مونا جونم. سلام رهام خوشگلم. قربونت برم با اون موهای افشونت. خوب گوشی رو بردار با منم صحبت کن چی میشه؟ صدای خوشگلتو بشنوم.
مونا شرمنده بابت دیر اومدنم. من یه سمیه بی حوصله هستم.همه پستهاتو خوندم. آپ کردم زود بیایی ها. میبوسمتون هر دوتونو.


سلام عزیزم الان میام پیشتون
مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 1:46
قربون موهای گشنگت برم من.با اون خنده جیگرت


مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 1:47
عزززززززززززیزم که انقدر شیرین زبونی میکنی و دل مارو میبری.خوب مونا جونش احتیاج داره.خرجش بالاست


شدیییییییییید
مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 1:48
کادوهای پاییزه مبارک گلم.به شادی استفاده کنی


مرسی خاله جونم
مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 1:49
منا جون بابت لباس:از زیست خاور مشهد گرفتم.تا شماره 6 داشت که مال امیرسام 4 بود.شکل گل هم داشت که دخترونه بود.قابل رهام عزیزم رو هم نداره.بوووس


مرسی عزیزدلم
پری شب
27 مهر 91 9:16
اخ عزیزمی گلم دیروز برا رضوان تعریف می کردم چی گفتی می گفت به مونا جون بگو حسابی به جای من بوسش کنه هزار ماشاالله




پری شب
27 مهر 91 9:17
چه موهای نازی داره گل پسر ما همگی بگین ماشاالله


مرسی عزیزم
مامان زهرا
27 مهر 91 11:26
رهام جون خاله منم پول را احتیاج دارم هروقت گرفتی برامن هم بگیر

عکس هات عالی هستند
قرون اون موهای قشنگت ...مامی اسفند و صدقه یادت نره

مونا جون مانتوت خوشرنگ و شیک است


مرسی عزیزم .............ایران که همه در به در پولن خیلی زندگیا سخت شده
مامان زهرا
27 مهر 91 11:26
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم
خوشحال میشم سر بزنید



چشم مرضیه جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
29 مهر 91 11:00
فداي اون قيافه خوشگلت با اون موهات


خدا نکنه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
29 مهر 91 11:01
دسته خاله جوني هات هم درد نكنه


مرسی عزیزم
مامان شايان
30 مهر 91 10:18
سلام
كادوهات مبارك خيلي خوشكل بودن
دست خاله ها هم درد نكنه
چقدر موهات ناز شده بووووووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم
خاطره مامان بردیا
2 آبان 91 18:34
وای عسیسمممممممممم موهای بازتو عشقه هدیه هات هم مبارک باشه. دست خاله جونی ها درد نکنه... انگشتی هانم خیلی خوشجلن


میسی میسی خاله مهممونم