عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

ملاقات با دختر بندری جیگر

1391/7/24 11:53
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمامانشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

19/07/1391

رهام جونم امروز عصر با نسیم جون مامان ملودی دوست خوبم که ساکن بوشهرهستن قرار ملاقات داشتیم  نسیم جون قابل ندونستن تشریف نیاوردن منزل ما، منو شما رفتیم خونه مادر بزرگ نسیم جون خیلی خوب بود از نزدیک ملودی رو دیدیم خوش گذشت.یه هدیه هم برا ملودی جون خریدیم،نسیم جونم زحمت افتاده بودن واسه شما کادو خریده بودن ،دستشون درد نکنه به مامان پوری حسابی زحمت دادیم خلاصه اینکه روز خوبی بود.عصر موقع برگشتن بابایی و مامان زهرا اومدن دنبالمون مامان زهرا اومده بود باهمدیگه بریم واست کادوی روز کودک بخره رفتیم از نمایندگی تاپ لاین واست یه لباس راحتی خریدیم دستشون درد نکنه.

                                                    

شیرین زبونیای فندق من

این روزا تا بهت میگیم رهام جون میگی جااااااااانمYah.

کلمۀ واقعاً ویاد گرفتی ، پریشب دنبال دیشون دیشونت (تفنگت)می گشتی اومدی گفتی واقعاً پیداش نمیکنم.موقع خوابم می گفتی واقعاً خوابم نمیاد.

می برمت دستشویی بشورمت میگی آخه چرا منو اذیتم می کنی چرا منو خفم می کنی منم هنگ می کنم ا ین حرفا رو از کجا یاد گرفتی.

فک می کنم هم ، جزء حرفای جدیدته،مونا جون فک کنم دستم کثیف شده.

وقتی دوست داری کنارت باشم و من کار دارم میگم اجازه بده برم میگی نرو خواهش می کنم.تنها می مونم(قیافتم کلی مظلوم می کنی )بعد که می بینی جواب نداد میگی جیغ میزنماااااااااااااااا اینجوری دوتا جیغ بنفش که واقعاً از ته دل جیغ می زنی و من مجبور میشم بی خیال کارام بشم.

دیشبم غذا می خوردیم بهت یه دونه زیتون دادم (کوچیکتر که بودی دوست داشتی ولی الان نه) گفتی به جان رهام بدمزست من و بابایی هم غش غش به حرف شما خندیدیم.

سی دی عمو پورنگ و نگاه می کنی میگی مونا جون ببین ماشاله امیر محمد و

پریشب با خاله پریوش رفتی حموم دیروز عصر من میخواستم دوش بگیرم گفتم شما بشین  سی دی نگاه کن تا من بیام یه دفعه دیدم در حموم باز کردی اومدی تو گفتی منم میخوام دوش بگیرم اومدی کلی باهم آب بازی کردیم.

بابا هم شده تکیه کلامت هر چی میگیم میگی بابا من اینجام بابا بریم بیرون بابا عمو پورنگ و بزار اینم از تکیه کلام جدیدت

 الهی دورت بگردم شیرین زبون من

عکسا رو هم ببینید لطفاً

آقا رهام من در حال سبزی خورد کردن و کمک به مامان پروین جونش

گل پسری در حال تماشای سی دی عمو پورنگ دیگه کلشو حفظ شدیم هممون

اینم عکسای دیدار رهام جون و ملودی خانوم قند عسل (دختر بندری ما)

اینم هدیه ما به ملودی جون

آقا رهام عاشق صندلی ملودی شده بود هی بلند میشد و میشست تا صدا بده

اینم هدیه نسیم جون به رهام جون(مرسی نسیم جون)

نمایندگی تاپ لاین

اینم هدیۀ مامان زهرا به شما

آقا رهام خسته شدیم از بس سی دی عمو پورنگ و گوش کردیم گفتم اینطوری بهتر تره

دارو ندارمی رهامم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان شايان
24 مهر 91 12:47
سلام مونا خانومي
فدات شم رهامي با اين شيرين زبونيهات و تكيه كلامات. ماشااله چقدر خوردني شدي راستي داري كم كم دختر مي شي. مونا جون ماشااله خيلي مامان با احساسي هستي. كادوهاتم خيلي قشنگ بودن. مباركت باشه.


مرسی عزیزم
مهسا مامان مرسانا
24 مهر 91 13:10
سلاممممممممممممم

به به جیگر ها جمع بودن

ای جانم

ای شاالله یه روز هم ما با رهام وملودی جون ملاقان داشته باشیم



سلام مهسا جون خوش اومدی...ان شاله

نی نی ارشام و سارا
24 مهر 91 13:42
سلام عزیزم خوبی؟پس حسابی خوش گذروندینا
واله عزیزم چاق نیستما مثلا اگه ببینیم فکر میکنی لاغرم ولی از نظر وزنی اینمتو لطف داری عزیزم
شما خودت خوشگل و خانمی که دیگران ندیده اینجوری حس میکنی فدات شمراستی رمزمون داری؟


مرسی عزیزم خوبیم خدا رو شکر............شما لطف داری................فک کنم دارم
نی نی ارشام و سارا
24 مهر 91 13:43
جیگرررررر موهاش برم که چه بلند شدهههههه
فداش بشم من


خدا نکنه سارا جون
مامی نسیم (مامان ملودی )
24 مهر 91 13:50
الهه من فدات بشم خوشگله


خدا نکنه خاله نسیم جونم
مامی نسیم (مامان ملودی )
24 مهر 91 13:51
دلم واسه این جمله رو از دهنت شنیدن تنگ شده که میگفتی ک: خاله بازش کن ببینم خوشگله


خخخخخخخخخخخخخ..بچم طاقت نداشت
مامی نسیم (مامان ملودی )
24 مهر 91 13:52
عزیزم انشا الله سری بعد بی زحمت نمیزارمت . شرایط من و که دیدی انگار بیمارستان بودم تند تند ملاقاتی میومد. بازم شرمنده که این همه راه و اومدی میدونم وظیفه من بود


نه عزیزم این چه حرفیه .مهم دیدن همدیگه بود خانومی ببخشید که من دیگه بهت زنگ نزدم حالم بد بود و معده دردم شدیدتر شده بود همش خونه مامانم بودم
مامی نسیم (مامان ملودی )
24 مهر 91 13:52
لباس خوشگلت هم مبارک دست مامان زهرا درد نکهنه ملودی هم از این خر بادی داره اما قرمزش


مرسی نسیم جون...تفاهم دارن بچه هامون دیگه خواهر
پری شب
24 مهر 91 15:40
کادو مبارک عزیرم دست مامان زهرا درد نکنه


مرسی
پری شب
24 مهر 91 15:41
این گلا تقدیم مونا جون چون واقعا مامان خوبیه یادت باشه رهام جون زحمتاشو جبران کنی گلم


وای شرمندم نکن پری جون
مریم(مامان روشا)
25 مهر 91 1:29
قربون شیرین زبونیات خاله جون با اون عکسای ناز خودت و ملودی جون
مونا جون ببخش دیر به دیر میام سرت ..خیلی بی حوصله شدم یه مدتم نت نداشتم دلم خیلی گرفته واسه همین پست نمیذارمی تا اوضاعم بهتر شه اگر نه توپست روشا همش میخوام دردو دل کنم که دوست ندارم
همه ی پستارو نتونستم بخونم ولی حتما دوبار میام
از راه دور میبوسمتون


مرسی عزیزم......چرا همه بی حوصله شدن....منم یه موقع هایی اینطوری میشم می گذره عزیزم
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 2:18
قربون حرف زدنت.من اگر یه روز تورو ببینم میچلونمت فسقلی.


مرسی منتظر اون روزم
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 2:19
عزززیزم تیپشو ببین.اااای جانم پاپیون میزنی شما با اون موهای گشنگت.هوارتاااا بوس


مرسی خاله جونم
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 11:35
سلام
دوستی هاتون مستدام
میگم سوغاتی همدان چیه رفتم بی یو از مامان ملودی طلب کنم
چه خوشتیب رفتی دیدار دوستت من عاشق اون موهای بسته شدتم
خیلی برام سواله که چرا مامان های پسر دارا اصرار دارن که موهای پسرشون بلند باشه ؟
کادوی مامان زهرا هم مبارک باشه دستشون درد نکنه

سلام عزیزم الان میام پیشت

مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 12:06
عزیزم مرسی از دستورت سعی می کنم درستش کنم
بی یو همون مخفف بوشهره به انگلیسی


خواهش می کنم ..........متوجه شدم
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 مهر 91 12:51
سلام به پسر کوچولوی دوست داشتنی خودمون رهام عجب تکیه کلامهای با حالی داری عزیزم
عکسها همه قشنگ و ناب مثل همیشه


مرسی عززززززززززیزم
مامان زهرا
25 مهر 91 13:43
به به چه خبرهایی بوده
چقدر خوب که دیدار دوستای نی نی وبلاگی تازه شدهع بود
عکس ه او کادو ها عالی بودند

شیرین زبونی های رهام که نگو
مخصوصا به جان رهام بدمزه است خیلی بامزه بود

خدا براتون نگهش داره


مرسی مرضیه جون ان شاله یه روز برسه شما رو هم ملاقات کنیم
مامی نسیم (مامان ملودی )
25 مهر 91 20:37
بی یو یعنی بوشهر مدل جدید اسم بوشهره




نایسل
25 مهر 91 21:10
سلام مونا جون فراموش چیه من نت خیلی نمیام عزیزمم
نایسل
25 مهر 91 21:10
خوبی عسلممم
نایسل
25 مهر 91 21:11
رهام نانازی چه دوست خوشملی داری خاله
نایسل
25 مهر 91 21:11
وای خدا قربون زبون شیرینتتت بشمم
مونا مامان امیرسام
26 مهر 91 4:07
برو خصوصی دوستم
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 15:52
سلام عزیزم

الهی من قربون این گل شیرین زبون برم که از راه دور دلم براش غش میره ببینمش که بیهوش میشم واقعا".

هر دو تا فرشته معصوم ونازه خدا حفظشون کنه


مرسی گلم.ان شاله همو می بینیم
رویا
6 اسفند 93 16:08
صادقانه می گم ،شیرین ترین پسر بچه ای بود که دیدم، فقط یه خواهش یه بوس ابدار از طرف من به رهام شیرین...... ایشالا منم صاحب یه نی نی مث رهام بشم.. ماشالا خیلی شیرینه!!!
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم...ان شاله برات دعا میکنم