عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

نوزدهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان مهر1391

1391/7/19 10:42
945 بازدید
اشتراک گذاری

                                  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام هستی من

16/07/1391

رهام جون عصر با همدیگه رفتیم جشنواره خیلی خوشت اومده بود و مدام در حال دست زدن و جیغ زدن بودی عزیزدلم مهدیار جون آوا و آیدا هم بودن تا 9شب اونجا بودیم.

این روزا همش میگی دیروز میگی بریم بیرون میگم کی بریم میگی دیروز739819_teehee2.gif

به سیب زمینی میگی سیب نینی212919_4chsmu1.gif

تا یه چیزی می خوای بهت نمیدم میگی خدایا چیکار کنم.منم هم دلم می سوزه هم اینکه نمی خوام بد عادت شی می مونم چیکار کنم

عزیزدلم فدای مهربونیات که هر چیزی برات میخرم ده بار میگی خیلی ممنون مرسی  مثلاً میگی خیلی ممنون برام بستنی خریدی خیلی با محبتی عزیزدلم یکی یکدونۀ من

عکسا در ادامۀ مطلب

 

عمو حمید و گرو هش برنامشون خیلی قشنگ بود

.

آتیش بازی آخر برنامه

عشق من محو تماشای آتیش بازی

فدای دستای کوچولوت

اینم کادوی روز کودکت به قول خودت دیشون دیشون (دوست ندارم برات تفنگ بخرم ولی مال مهدیار و دیده بودی همش گریه می کردی می خواستی منم که دیگه مادرم وووووووووووو)

حالا بریم سراغ ترشی و مرباهای دست پخت خودم

آلو بخارا

ترشی بندری

مربای هویج

تا ابدعاشقتم وروجک خودمقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

پری شب
18 مهر 91 15:18
شکرخدا که بهت خوش گذشته عزیزم کادو مبارک دست مامانی درد نکنه مونا جون کدبانو شدیا دستت درد نکنه به خوشی بخورین همگی کنار هم


مرسی عزیزدلم
مامان سانلی
18 مهر 91 15:43
مونا جون تو عالی هستی .کم سلیقه و هنر نشون بده ادمو اینقدر خحالت نده .درست در همین لحظه احساس کردم هیچکاری بلد نیستم همیشه همه اینهارو اماده میخرم .رفتم که مربا بپزم


ههههههههههههههههه..........بابا کاری نداره عزیزم کمک خواستی هستم خدمتت سمیه جون
نسترن(مامان نیروانا)
18 مهر 91 20:28
روزت با تاخیر مبارک عروسکم....مثل ماه بین بچه های دیگه میدرخشی


مرسی نسترن جون
مونا مامان امیرسام
18 مهر 91 22:02
عززززززززززززززززیزم چه لباس با کلاسی پوشیدی>به قول خودت


مرسی خاله جون شما لطف دارید
مونا مامان امیرسام
18 مهر 91 22:03
وااایمامانی دوباره دل مارو اب انداختید.په مادر کدبااانوویی


بابا شرمندم نکن موناییییییییییییییی
زهرا از نی نی213
19 مهر 91 10:48
سلااااااااااام رهام جونم
به به چه عکسای قشنگی گرفتی خاله
کی بریم؟ دیروز خیلی جالب بود نازیییییییییی



سلام به روی ماهت.رهامه دیگه
زهرا از نی نی213
19 مهر 91 10:50
به به یه کف و هورای جانانه برا خانوم کدبانو:

برا خودت یه پا یانگومی
دستت درد نکنه


مرسی زهرا جونم
مامان شايان
19 مهر 91 11:11
ناز دستاي كوچولوت. الهي هميشه شاد باشي. واي چه مامان با حوصله و هنرمندي. مربا هويجش خيلي خوشكل شده حتما خوشمزه هم هست. آقا رهام نوش جونت.


مرسی عزیزدلم
مریم
19 مهر 91 14:45
رهام خوشگل و باکلاس با اون جملات شیرینش.... خدایا چیکارکنمش خیلی باحال بود مونا جون معلومه مامانی که پسر به این باادبی تربیت کرده هنرمنده... مربا هم جزیی از این هنر...


مرسی نظر لطفته مریم جون خوبی عزیزم........کارات خوب پیش میره ...خیلی خوشحالم می کنید بهمون سر میزنی دوست باوفای من......گفتید بچه شیرازید؟
پری شب
20 مهر 91 10:37
مونا جونم کجایی زود بیا حوصلم سر رفته


ببخشید پری جون
خاطره مامان بردیا
20 مهر 91 11:44
عکسای رهام جون که جای خود اما اون دست پخت مامانی هم دل ما رو برد


مرسی عزیزم نظر لطفته
مامان محمدرهام جون
20 مهر 91 13:24
واییییییی دهنم آب افتاد درحد سیل.مونا جوووووووووون دستو راشم بذار خب درست کنم گناه دارماااااااااااااا

عزیز دلم روزت مبارکککککککککک ان شالله همیشه شاد وخوش باشید.ما هم رفتیم جشنواره غنچه ها به زودی آپ میشیم جاتون خالی خیلیییییییییییی خوب بود


سمانه جون چشم اگه دستم یاری کنه واستون میذارم.خوش باشید
مامان سانلی
20 مهر 91 16:27
اومدم دیدمت بوسیدمت و رفتم


مرسی سمیه جون
مونا مامان امیرسام
21 مهر 91 1:32
دوستم خصوصی داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:20
خوشحالم که هفته کودک هفته جالبی برات بوده

همیشه خوش باشید

مونا جون طرز تهیه ترشی بندری لطفا

خصوصی دارید


مرسی عزیزم اونم برات میذارم مرضیه جون
مریم
22 مهر 91 18:49
سلام مونا جون. من تبریزی هستم. قربانت از تزم با موفقیت دفاع کردم تموم شد.. من هم از خوندن مطالبتون لذت می رم. تبریز تشریف نمیارین؟؟؟؟؟؟


سلام مریم جون خوبید خانومی..............خدا رو شکر که تزت و با موفقیت پشت سر گذاشتی..............ممنون از محبتت..............ان شاله اومدیم حتما خبرت می کنم
مامان مانی
24 مهر 91 8:38
سلام ..... وای چه قدر خوب شاد باشید ....
عجب دست پختی داری مامان مونا ......
آفرین ................. خوش باشید


مرسی ملیحه جون....نظر لطفته خانومی
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 11:39
سلام
خوشحالم بهت خوش گذشته خوش پوش خان
اون کلاهشو کی میره این همه راه روووووووووو
دیشون دیشونتم مبارک
وای ترشی و مربا دلم آب انداختی
راستی مرسی بابت عکس مربای کدو جونم دستورشو برام میذاری
وای خدا مربای آلو بخارا اینا واسه چند وقتتونه اگه خونه ی من بود بیشتر از 1 ساعت دووم نمیآورد
ترشی بندریت چرا رنگ آبش قرمزه؟ زردچوبه هم ریختی؟ تندیش در حدی هت که از چشمت آب بیآد ؟