عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

26ماهگی رهامم

1391/6/21 10:26
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوستای عزیزم به دلیل قطعی سایت و مسافرتمون این پست و که نوشته بودم و با تاخیر گذاشتم

یکی یکدونۀ من سلام

26ماهگیت مبارک قند عسلم.عشق مامان هر روز خوردنی تر از روز قبل میشی عاشقانه دوست دارم عزیزم .

                     

فردا( ١٤/٠٦/٩١) با پسرعموهای بابا جون(حسین-مهتاب-رادمهر)و(مهدی-فائزه-فربد)به اضافه ما سه نفر میریم شمال امیدوارم مثل سری قبل که سه نفری (اولین بار شمارو اردیبهشت91بردیم شمال)رفتیم وفوق العاده بهمون خوش گذشت این سری هم همین طور باشه و خوش بگذره.

                      

رهام جون یکی از حرفای جالبی که این روزا میزنی تا سوار ماشین میشیم  سریع میگی لفاً پیاد شیم .اینم بگم که چند روزه اجازه نمیدی بابا ماشینو روشن کنه شما باید استارت بزنی من و بابایی برات کف بزنیم بگیم آفرین رهام جون ماشین و روشن کرد منم خیلی از این کارت می ترسم ولی کی حریف بابایی میشه

                    

من که از سرکار برمی گردم ناهارو میخوریم با هم میریم رو تخت دراز می کشیم برات کتاب بخونم(جدیداً فک کنم به خاطر کار با کامپیوتر دست راستم و چشمم و سرم درد می کنه سال 88چشمم ولازیک کردم می ترسم چشم ضعیف شده باشه ) میگی مونا جون سرت درد میکنه قویص خویدی ماساژت بدم مهممون به جون خودت که تموم زندگیمی  تموم خستگی از تنم در میره وقتی با دستای کوچولوت ماساژم میدی .خیلی پسر مهربونی هستی امیدوارم بزرگم شدی مثل بابا جون که اینقد مهربونو خونواده دوسته تو هم همین طور بمونی قربونت برم.

                                 

دیروز با همدیگه رفتیم حموم آب بازی کردیم خوش گذشت بدنتو با صابون که شستم نشسته بودم از کف حموم اسباب بازیهاتو جمع می کردم یه دفعه دیدم دستتو با صابون کفی کردی پشتمو ماساژ میدی گفتی بدنتو بشورم تمیز بشه (آخه من هر وقت بدنت و تو حموم می شورم میگم بذار بشورمت تمیز بشی) تو هم داشتی عیناً حرف منو میزدی .....وای وای نمی دونی چه حس شیرینی بود کیف کردم چقد لذت بخش بود .

اولین نقاشی رهام رو ستون خونهPainter

اینم آقا رهام با لباس زنونه

اینم کادوی 26ماهگی عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مریم ( مامان روشا)
21 شهریور 91 14:04
26 ماهگیت مبارک عسیییییییییییسم


مرسی مریم جون
مریم ( مامان روشا)
21 شهریور 91 14:05
قربون اون حرف زدنات عشقم...خوشمزه ی من دوست دارم
مریم ( مامان روشا)
21 شهریور 91 14:05
عکساتم مثل همیشه خوشگلن


میسی مریم جون
مامان محمدرهام جون
22 شهریور 91 20:59
سلام به مونا جچون وگل نازش.

26ماهگیت مبارک عزیز خاله.سفربخیر منتظر عکسهای شمالت هستم خوشگلم.

میبینم که شماهم هایدا خوری فسقلی.خدایی خیلی خوشمزه اس.نوش جوووووووووونت.
بووووووووووووس برای مامانی ورهام جونی


سلام سمانه جون مرسی عزیزم

زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:27
مبارکککککککککککککککککککک
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:28
عزیزم چقده شیرین زبونی تو " لفا پیاد شیم" خیلی جالب بود هزارماشالا


مرسی خاله جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:28
سلام ما دو تا پست جدیدگذاشتیم


الان میام
مامان ریحان عسلی
23 شهریور 91 12:23
سلام
26 ماهگی و کادوشم مبارک
سفر شمال خوش گذشته ایشالا وای چه شیرین حرف میزنی رهام



مرس سیما جون
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:18
26 ماهگي مبارك عزيزم
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:18
اي جان چه پسر مهربوني. ماماني قدرش و بدون
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:19
من فداي اون ساندويچ خوردنت بشم الهي
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:20
نقاشي هات قشنگه همه كارات قشنگه


ممنون خاله مهربونم
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:20
بلا چه بهش هم مياد لباس زنونه


مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:21
قاشق و چنگال خوشملي . مبالكت باشه نفسه خاله


میسی خاله جون
پری شب
25 شهریور 91 15:36
قوربونت برم با این ساندویج خوردنت نوش جانت گلم لباس دخترونتم قشنه
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 18:24
26 ماهگیت مبارک عسیسمممممممم


میسی خاله جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 شهریور 91 12:56
26 ماهگیت مبارک

عکسها عالیند

منم دلم کلی ساندورج خوشمزه خواست

کار هنری پسرت توی ستون خونه هم چندین سال دیگه باستانی میشه و پول خوبی بدست میارید

مرسی مرضیه جون.....خخخخخخخخخخخ