عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

1سالگی وب نفسم

1391/6/7 11:04
720 بازدید
اشتراک گذاری

                  ني ني شكلك

یک سال پیش 7/06/1390تصمیم گرفتم خاطرات عسلمو ثبت کنم تا وقتی بزرگ شد خاطراتش و بخونه ولذت ببره ،امیدوارم خودشم علاقه مند باشه و این راه و ادامه بده.تو این یک سال دوستای مجازی زیادی پیدا کردم که تک تکشونو دوست دارم و برام عزیزن ممنون بابت حضور گرمتون که باعث شد روزبه روز علاقم به نوشتن بیشتر شه.

                      

                                           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ریحان عسلی
7 شهریور 91 11:41
سلام
1 ساله شدن وبتون مبارک
ایشالا که پر بشه از خاطرات خوب و قشنگتون مادر و پسر دوست داشتنی


مرسی سیما جون ممنون از لطفت
مریم
7 شهریور 91 12:18
سلام به به مبارکه به امید ثبت روزهای خوب وشاد برای رهام جون ، مونا جون وکل خانواده..


مرسی مریم جون.ممنون از حضور گرمت..کاشکی تو هم یه وب درست کنی و توش از الان خاطراتتو بنویس ..........خیلی خوبه یادگاری می مونه واست البته یه پیشنهاد خواهرانه بود عزیزم
مامان مانی
7 شهریور 91 12:33
سلام
1 ساله شدنت نی نی وبتون رو تبریک می گم
مانی جونم تو ساری زندگی می کنه .... شما چه طور



مرسی عزیزم...همدانیم
مریم(مامان روشا)
7 شهریور 91 12:45
نازی...مبارک باشه عزیزم
ایشالا فقط توش خاطرات خوب ثبت کنی
منم خیلی خوشحالم که دوستی مثل شما پیدا کردم...فقط خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت که میدونم میبینمت


مرسی مریم جون.........منم از بودن با شما خوشبختم......حتما همو می بینیم
مریم
7 شهریور 91 13:08
مرسی از پیشنهادت مونا جون راستش من همیشه تو نوشتن و درسهایی مثل انشا مشکل داشتم فکر نکنم وب خوبی بشه شاید اگه مامان شدم اینکارو بکنم.. مونا جون این روزا وقتی میخوام کارامو انجام بدم اول به رهام جون سر میزنم بعدش بقیه کارام..


ای جانم خوشحالم می کنی ممنون از حضورت مریم جون........منم نوشتن بلد نیستم ولی فقط کافیه خودت بخوای...
پری شب
7 شهریور 91 16:41
مبارک مبارک تولد وبت مبارک گلللم



مرسی
مامان آراد(خاطره)
7 شهریور 91 19:40
سلام..تولد وبلاگتون مبارک...
ایشالا که پر باشه از خاطرات شیرین و قشنگ...


ممنون...[
زهرا مامان قاصدک
8 شهریور 91 11:47
سلام الهی مبارک باشه یکسالگی وبت رهام جان و یه عالمه لحظات خوب اونجا ثبت بشن


ممنونم زهرا جون
مونا مامان امیرسام
9 شهریور 91 0:30
تولد یکسالگی وبی بارک رهام جونم.انشاالله خودت ادامش بدی 100 ساله بشه


مرسی خاله جونش
مونا مامان امیرسام
9 شهریور 91 0:31
افرین به مامان مونا که اینقدر برای پسر کوچولوش وقت میگذاره


مرسی عزیزم
مامان شايان
9 شهریور 91 8:28
سلام
يك ساله شدن وبتون مبارك باشه. ايشا الله هميشه پر از خاطرات شيرين باشه


مرسی فهیمه جون
نی نی ارشام و سارا
9 شهریور 91 11:19
سلام عزیزم
1سالگی وب مبارک
نه عزیزم تصادف نکرده
کلیشو داد به همسرش


مرسی ساراجون........وای خدا جونم
مامان زهرا
10 شهریور 91 14:54
مامان رهام جون وبلاگ قشنگی دارین تولد یک سالگی وبتون هم مبارک به وب من هم سر بزنید


مرسی از حضورتون ..آدرس وبتون باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ني ني شكلك
10 شهریور 91 19:00
سلام دوست خوبم مباركه !!!


ممنونم .مرسی که به ما سر زدید
نایسل
10 شهریور 91 19:02
1 سالگی وبت مبارکت عزیز دلم
نایسل
10 شهریور 91 19:03
خوبی کلی دلم برات تنگ شده مرسی به فکرم بودی عزیز دلم
نایسل
10 شهریور 91 19:03
فداش شم من عشق سوییچ
نایسل
10 شهریور 91 19:05
شه کادوووو خوشملی خاله پری برات خریده عسیسممم
مبارک باشه
راستی عشقمممم دلم خیلی تنگیده بود مرسی به فکرم بودی


سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود
مامان هامان
12 شهریور 91 11:38
تولد وبتون مبارک امیدوارم با قلم طلایی عشق همواره شادیها و زیباییهای زندگی پرمهرتون رو بر صفحه سفید و درخشان زندگی بنگارید


مرسی عزیزم
نایسل
12 شهریور 91 16:02
عزیز دلممممم بوسسس
خیلی پیشنهاادتت واسه مهد عالی بود منم خودممم قصدم اینبود بتونن خاناوده ها بچه هاشونو از طریق اینترنت ببینن
ساعتی هم خیل یخیلی جالب بودد گلم


خواهش می کنم عزیزم
مامان سانلی
15 شهریور 91 17:39
مبارک باشه هزار تا..........چرا تا یک ساله شد رهاش کردین؟کجایی مونا جون؟پست جدید به همراه عکس فوری


سلام عزیزم.......سمیه جون مسافرت بودم
مریم ( مامان روشا)
16 شهریور 91 1:11
دوستتون دارم و به یادتونم


مرسی مریم جون
پری شب
16 شهریور 91 11:18
مونا خدا شاهده خیلی جات خالیه حوصلم سر رفت از بس نوشتم خوش بگذره بهت نازنینم هر جا که هستی در پناه خدا سلامت باشین هر سه تون


مرسی پری جون
❤مامان آزی❤
16 شهریور 91 14:09
عزیزم شما عکسش و بزار توی وب من خودم میگیرم فقط سریع تر چون شنبه شروع میشه
مامان زهره
18 شهریور 91 14:32
سلام
محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين.
اين هم نشاني:
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php



چشم
زهرا از نی نی وبلاگ213
19 شهریور 91 16:18
به به مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 شهریور 91 12:58
با تاخیر

یکسالگی وب گل پسرت را تبریک میگم

ضمنا خانمی لطفا لینک جدید وبلاگ دخترم را به جای قبلی ثبت کن

مرسی


مرسی......این کار و کردم عزیزم