عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

فندق من و سوئیچاش

1391/6/28 12:40
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

سلام تاج سر منQueen

رهام جون عاشق سوئیچ ماشینی و تا بابایی میاد خونه میگی سوئیچ سمندو بده . بابایی گولت می زنه موقع بیرون رفتن بهت میگه دارم میرم برات سوییچ سمند بیارم (هرچند من موافق گول زدنت نیستم چون فک می کنم یه جورایی بهت دروغ میگیمو این باعث میشه رو شما هم تاثیر بزاره) ولی طفلی بابایی هم تقصیر نداره اینقد که گریه می کنی niniweblog.comموقع رفتنش می خواد که چشای شما رو اشکی نکنه ،بابا که میره سریع میری از تراس نگاش می کنی و میگی لفاً زود سوئیچ بیار یه کم که میگذره میگی مونا جون گوشی  بده به بابایی زنگ بزنم زنگ که می زنم میگی بد قول بد قول چرا سوئیچ سمند و نیاویدی بابایی هم واست یه عالمه سوئیچ آورده از دوستاش گرفته )(همه رو واست زدعفونی کردم)برا همشون اسم گذاشتی سوئیچ مردم-سوئیچ همسایه-سوئیچ پدر جون-سوئیچ دایی جون خلاصه اینکه تو روز یک ساعتی و اختصاص میدی به بازی با سوئیچ.عاشق ماشین و ماشین سواری هستی

                           

 شکلکهای جالب آروین

 

4/6/١391

دیشب نمی دونم چرا اینقد احساساتی شده بودی همش ازم اجازه میگرفتی و  بوسم می کردی الهی من دورت بگردم من همش بهت میگم فدای داری شما هم یاد گرفتی میگی فدای داری (خدا نکنه عزیزدلم).....یه چیز جالبی که دیشب گفتی این بود مونا جون چقد مهممونی (مهربونی)بعد دستای پر مهرتو می کشیدی رو صورتم ...وااااااااااای نمی دونی چقد لذت بخش بود باورت نمیشه اشکام سرازیر شد بابت این احساس پاکت .مرسی خدا جونم مرسی هر چی شاکر خدا باشم کمه ممنونم خدا جونم ممنونم که اجازه دادی این حس و حس مادری و تجربه کنم خیییییییییییییییییییلی دلچسبه

شکلکهای جالب آروین

عزیزم این روزا شعری که می  خونی اینه

گل سنگ گل سنگم     چه بِگم از دیه سنگم         مث آفاب اگه بَی من نتابی      سیدم وبی ینگم      بعد آهنگش و میزنی و میگی دو دو دو  دو دو دو دو دو    الهی من دورت بگردم خیلی قشنگ این آهنگو می خونی و عاشقشی و بارها این آهنگ و تو طول روز با هم می خونیم

شکلکهای جالب آروین

پریشب رفتیم پیش پریا اینا(خونواده خالم)پارک بودن شما هم طبق معمول کلی شیطونی کردی آوا آیدا هم اونجا بودن ساعت 2شب اومدیم خونه شماهم یه دسته گل دیگه آب دادیبرا بار چهارم گوشی تلفن و زدی به پریز برق و بدو بدو اومدی گفتی آتیش دراومد

شکلکهای جالب آروین

عزیزم پری جون (دوست و همکار عزیز من) برا تولدت کادو خریده بود از همین جا ازش تشکر می کنم عکس کادوش و واست میزارم.

سوئیچای عزیزدل من

اینم هدیه پری جون

اینجا هم واسه پری جون بوس فرستاد

ممنونم پری جون خیلی زحمت کشیدی ان شاله بتونم جبران کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 13:43
سلااااااااااام عزیزم اتفاقا بیادت بودم
ممنون که به ما سر میزنی


خواهش می کنم زهرا جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 13:44
نازی رهام خاله چه آهنگ قشنگی میزنی و میخونی.
فدای داری؟


مامان ريحان عسلي
5 شهریور 91 13:44
سلام
واي چند تا پست گذاشتي من تهرانم واسه همين نتونستم زودتر بيآم پيشت خانمي
اي جونم من تو كاره اين پسرا موندم كه چرا اين همه ماشيني هستن خواهر زاده ي منم اين جوري بود الانم كه مثلا يكمي بزرگتر شده درست همين ديروز بازم از همسري ما طلب سوييچ ماشينش كرد
دست همكارتون هم درد نكنه بابت كادوي زيباشون

سلام عزیزم
تهران خوش می گذره؟
رهام عشق ماشینه

زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 13:45
خوش بحالت مامان مونا با این گل پسر دیگه چی از خدا میخوای؟
هزارماشالا از حالا قدر شناسه با زبون کودکی بهت میگه خیلی مهربونی


مرسی زهرا جون
پری شب
5 شهریور 91 15:42
قوربونت برم قابل شمارو نداشت بابت بوس ممنون خیلی چسبید نازنینم هزار ماشا الله به این فرشته ی ناز


قابل شمارو نداشت
پری شب
5 شهریور 91 15:43
مونا جونم شرمندم کردی وظیفم بود قابلی نداشت گلم


نه عزیزم این چه حرفی خیلی لطف کردی
پری شب
5 شهریور 91 15:53
عزیزم قلبی به این مهربونی داری بارها گفتم از خود مونا به ارث بردی اخه مامانت خیلی ماهه


شما لطف داری عزیزم
پری شب
5 شهریور 91 15:56
افرین قشنگ شعر می خونی گلم مرحبا عزیزم


میسی
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 19:01
عجییییییییییییییییییییییییییجم برای من هم یه بوس میفرستی


چرا که نه
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 19:03
ای جان که سوییپچ میخواهی.ما هم با امیرسام همین مشکل رو داریم مامانی.


مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 19:05
مامانی اشک منم دراوردین.چقدر دوست داشتنی.خستگی کل روزهاااااا از تن ادم بیرون میره با این کارهاشون


آره واقعا
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 19:06
ای جان که اتیش درتومد.اگر اینجا بودی میچلوندمت که این طوری شیرین زبونی نکنی


maman e maneli
6 شهریور 91 2:35
aziiiiiiiizam che fereshte mehrabooni rasti hamon tor ke khaste boodin axa khodemoonam gozashtam


سلام نیکو جون مرسی عزیزم
زهرا مامان قاصدك
6 شهریور 91 9:33
مریم
6 شهریور 91 13:53
سلام مونا جون وای که آدم از دیدن رهام جون سیر نمیشه... عاشق موهاشم


مرسی مریم عزیزم
مریم(مامان روشا)
6 شهریور 91 17:04
مونا من برای این پست نظر گذاشتم نیومده!
عزیزم ممنون از تمام محبتات ....من خودم عاشق لواشکم و تا الان چندبار درست کردم ممنون از لطفت عزیزم میبوسمت


خواهش می کنم عزیزم به هر حال من تعارف نمی کنم.........شاید یه لحظه نت قطع شده
پری شب
6 شهریور 91 17:22
دوست دارم اولین کسی باشم که یکساله شدن وبو تبریک بگم واقعا خسته نباشی مونا جون دست شما درد نکنه الهی سالیان دراز سلامت وسرحال باشی و برا رهام جونم خاطراتشو بنویسی


مرسی عزیزدلم
مامان آنیسا
7 شهریور 91 11:13
مبارکههههههههههه
فدای داری


مرسی خاله جون
مامان آراد(خاطره)
7 شهریور 91 19:45
ای جانننننننننننننننن...قربون محبتت...
واییییییییییییی آراد هم عاشق ماشینه...وقتی میخوایم جایی بریم باید تا قبل از حرکت آقا چند دقیقه ای پشت رل بشینه تا بعدش به بابایی اجازه بده تا حرکت کنه...
کادوتم خیلی قشنگه گلم..
بوسسسسسسسسسسسس


مرسی خاطره جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 شهریور 91 11:08
SALAM MA OMADIM . TAVALODEH YEK SALEGI WEBLOGET MOBARAK ASALAM .


مرسی عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 شهریور 91 11:12
FADAT BESHAM ESHGHAM


خدا نکنه عزیزم