عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام و گردش

1391/3/10 10:59
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللام عشق من088

ديروز روز خوبي بود صبح با خودم آوردمت شركت همکارم طوطی سخن گو داشت با خودش آورده بود اولش خوشت اومد ولی یه جیغی که زد تو هم ترسیدی و زدی زیر گریه قربونت برم .رفته بودیم خونه اسم همکارمو یاد گرفته بودی می گفتی آقای شوکی(آقای شکریه)

blog

بعدازظهر هم با پریسا جون(دخترخاله من)رفتیم پارک خیلی خوش گذشت تو هم حسابی بازی کردی و منو دنبال خودت گشوندی ............

blogblog

واما عکس

blog

اينم عكساي گردش ديروز گل پسرم

رهامم تو پارك از اين پسر بچه ها كه تو پارك فال مي فروشن و ديدي با مرغ عشقاشون.يه دفعه گفتي جو جو شروع كردي گريه كردن .بلاخره پسر كوچولو چندتا فال به ما فروخت تا شما بازي كني خيلي جالبه كه اصلاً نمي ترسي عشقم

نفسي ديروز جيب شلوارتو كشف كردي همش دستت تو جيبت بود اميدوارم هميشه جيبت پر پول باشه

تو بمان با من تنها توبمان من فداي تو به جاي همه گل ها تو بخند083

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاطره مامان بردیا
9 خرداد 91 13:52
وای جونمممممممممم. موهاشو بستی؟! خیلی نازشده موهاش.. قربونت برم


مرسي عزيزم...........خدانكنه
نایسل
9 خرداد 91 13:56
اخی مثه خواهر زاده من شنیده بود یکی گفته بود حاج اقای نبی پور بعد کوچولو بود
هی به بابام میگفت بابا دبو
بعد شدبابا نبو



من عاشق حرف زدن بچه هام
نایسل
9 خرداد 91 13:56
هی فایده نداشت نت نیومدم عمرمفنا رفت
کاش نمیخوندم اصلا


عسيسم غصه نخور مي گذره
نایسل
9 خرداد 91 13:58
وای من عاشق بچه های بورمممم
چقدر تو نازییی
موهاتوو برم مننن


فدات بشم من
نسترن(مامان نیروانا)
9 خرداد 91 14:53
دلم برات ضف مبره عروسک....اخه مامانی فکر دل مارو هم بکن


اي جانم فداي دلت عسيسم
پري همكار مامان مونا
9 خرداد 91 15:27
سلام گلم افرين به اين گل پسر شجاع كه از مرغ عشق نمي ترسه بازم مثل هميشه عالي بود منا جون دستت درد نكنه


خواهش مي كنم خوشگل خانوم
مریم (مامان روشا)
9 خرداد 91 17:17
همیشه به گردش عزیزم قربون خودتو اون عکسای نازت بشم ...
عاشقتم فرفریه من


ميسي حاله جونم
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 9:09
سلام سلام
دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون.
تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين.
آدرس وب راي گيري:
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



چشم عزيزم
مامان آريا
10 خرداد 91 11:08
خاله حسابي گردش بهت كيف داده آفرين به پسره شجاعم كه از چيزي نمي ترسه


مرسي خاله جون..............امروزهر كاري كردم نتونستم وبتونو باز كنم
مامان آريا
10 خرداد 91 11:09
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

روز مرد و روز پدر به بابايي رهام و مرد كوچك خودمون رهام جون تبريك مي گم

مرسي عزيزم

مامان نیلیا
10 خرداد 91 16:13
ایشاا... همیشه به گردش


به وب ما خوش اومدي
نایسل
10 خرداد 91 17:23
نه عزیز دلممم غصه نخور من اگه غصه از ته دل بخورم که اوضاعم بهتره از اینه


آفرين دخمل خوب
نایسل
10 خرداد 91 17:23
قربونت برم منم خیلی دوست دارم


مرسي الناز جون لطف داري
نایسل
10 خرداد 91 17:23
اره خیلی باحاله وای خودممم عاشقشونم


به قول رهام هيلي هيلي
مریم(مامان روشا)
10 خرداد 91 17:41
یه دنیا بوس با یه عالمه عشق برای رهام ومامان نازش


مرسي مريم جون
نایسل
10 خرداد 91 23:31
قربرونت برم من الان عکس پسرت رو نشون شوشو دادم عاشقششش شد


ممنون از لطفت عسلم
مامان الینا
13 خرداد 91 0:36
وااااااااااااااااااای قربونت بشم که اینقدر ملوس وخوشگلی انشاالله که همیشه بهت خوش بگذره


مرسي زينب جون
عسل و غزل
13 خرداد 91 1:16
آخی چه نی نی نازی
اولین باره که میبینمت عزیزم اگر دوست دارید بیشتر با هم آشنا بشیم به ما هم سر بزنید


خوش اومدي