عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

ترس از باد گل پسر خودم

1391/3/16 11:29
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عزيزدلم140.gif

رهام جونم ديشب موقع خواب صداي باد مي پيچيد تو كانال كولر( چند وقته باز گرد و غبار و باد تو فضا پر و همه رو كلافه كرده سعي مي كنم زياد بيرون نبرمت اگرم بريم زودي بر مي گرديم ) تو هم انگاري كه مي ترسيدي چسبيدي به من و گفتي مونا جون بادمياد هوهام ميتَسه بگو بيه(بره)الهي من فدات شم الهي من دورت بگردم .الانم زنگ زدي محل كارم كلي با هم حرف زديم فداي زبونت بشم  نمي دوني چقد باهات حال مي كنم.

12.gif12.gif12.gif12.gif12.gif12.gif12.gif12.gif12.gif

رهام جون جديداً به كرييرت علاقه پيدا كردي و ميگي بزارمت توش و بچرخونمت ولي خيلي سخته دستم جون نداره مامان جون

كار خرابي گل پسر خودم باورم نميشه من كه اينقد به تميزي و مرتب بودن خونه حساس بودم تو هر كاري مي كني ناراحت كه نميشم هيچ كلي هم ذوق مي كنم

با خاله پريوش روز جمعه رفتي پارك روبه روي خونمون حالا از اون روز همش ميگي تاپ بازي-سرسر بازي

عاشقانه دوست دارم و به داشتنت افتخار مي كنم مهربونمشکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

پري همكار مامان مونا
7 خرداد 91 15:31
سلام گلم بازم مثل هميشه گل كاشتي مونا وقتي فكرشوميكنم از اينجا برم دلم بد جوري ميگيره تنها دلخوشيم سركاركنار تو بودنه از خدا ميخام هميشه سلامت باشي وسايت بالاي سر رهام جونم باشه دوستتون دارم


مرسي عزيزدلم اميدوارم هميشه كنار هم باشيم
نایسل
7 خرداد 91 18:10
ای جونممممممم
نایسل
7 خرداد 91 18:10
الان بانک صادرات استخدامی زده شرکت کن
وای منم عاشق بانکم


مرسي كه خبردادي عزيزم


نایسل
7 خرداد 91 18:14
راستی گلم
10 تا تخم مرغ تو میتونی 5 تا 5 تا درستش کنی

مثلا 5 تا تخم مرغ رو زرده و سفیده جدا کن
توی زرده 5 قاشق غذا خوری شکر بریز
بعد خوب هم بزن
5 دقیقه توش وانیل بکینگ پودر هم بریز

بعد 5 تا سفیده رو هم بزن 5 دقیقه تا برنگرده
بعد
سفیده ها رو بریز توی زرده ها
بعد 5 قاشق آرد هم بهش اضافه کن هم بزن
کف قالبت رو چرب کن و ارد بزن تا برگرده خوب این کارو بکن

بعد مواد کیکی رو بریز توش بزار با حرارت 200 درجه

من 5 دقیقه آخر طبقه بالای فرم روشن میکنم

خامه اش رو هم از قنادی گرفتم کم زدم چون کم بود همه خوششون اومد
لاشم مربای البالو گردو موز شکلات چیپسی اسمارتیس
دیگه هر چی دوست داری بزن
راستی وقتی از فر در اوردی بزار تو یخچال سرد بشه

و قبل از این که بخوای خمیر رو درست کنی
فر رو روشن کن گرم شه


الهي فدات شم مرسي
نایسل
7 خرداد 91 18:49
عزیزم نایسل یعنی نایس ال
یعنی الی که نازه نایسه
یعنی ال ناز
من اسمم النازه دیگه خودم کشفش کردم


چه اسم خوشگلي
مامان شايان جوني
8 خرداد 91 9:28
سلام
رهام خوشكلي نترس مامانت هميشه كنارت هست و هواتو داره. اين دفعه رفتي پارك شايان هم با خودت ببر ملوس بووووووووووس


مرسي كه بهمون سر مي زني عزيزم.چشم
مامان ریحان عسلی
8 خرداد 91 12:33
نایسل
8 خرداد 91 15:43
ای جاننن قربونت برم نوش جونت عسل


ميسيييييييييييييييي
نایسل
8 خرداد 91 15:43
ایشالا درست کنی خوب بشه


ايشالا
نایسل
8 خرداد 91 15:43
ارهه واقعا حالشو باید بگیرم زیر لنگی براش بگیرم


هه هه هه هه هه كاش منم بودم حسابي براش نقشه مي ريختيم
پري همكار مامان مونا
8 خرداد 91 16:00
عزيزدلم قربونت برم امروز 8/3/1391ماماني اورده بودت شركت كلي برات ذوق كردم هزارماشاالله بوست كردم ازت فيلم وعكس گرفتم صداتو با گوشيم ضبط كردم گذاشتم رضوان گوش داد كلي قربون صدقت رفت خيلي دوستون دارم هميشه سلامت باشي نازنينم در كنار مونا جونم


مرسي عزيزم
مهسا مامان مرسانا
8 خرداد 91 18:00
الهی که همیشه سایه مامان مهربون بالای سرت باشه گلم......قربونت بشم


مرسي مهسا جون..............خدا نكنه
مامان سانلی
9 خرداد 91 9:48
سلام مونا جون خوبی خانومی؟ قربون هوهام خودم برم با اون حرف زدنشو اون عکسهای خوشگلش اون بالا. یه عالمه دلم برات تنگ شده بود عسلم.دوست دارم بوس بوس


مرسي عزيزم
مامان مانلی
9 خرداد 91 11:57
salam mamane mehraboon
kochooloo shoma ham kheili doost dashtaniye 1000 mashaalah

mamnoon ke be ma sar mizanid khoshalemoon mikonid


خواهش مي كنم نيكو جون
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 12:22
اميرعلي جون ما در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي به اميرعلي جون مارو ياري كنيد و خوشحالتر ممنونم http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php
خاطره مامان بردیا
9 خرداد 91 13:54
چه باحال . بردیا هم دیروز رفته بود سراغ راکرش.. انگار تازه توی این سن خوششون اومده


من عاشق برديام
مریم(مامان روشا)
9 خرداد 91 17:21
بمیرم برات خاله منم به این بزرگی از باد وحشت دارم چه برسه به تو
جالبه ها روشا هم وقتی بزرگ شد به کرییر و کالسکه و روروک علاقمند شده بود ولی وقتی نی نی بود دوست نداشت نه توی کالسکه بشینه نه کرییر!!!


آره مريم جون منم مي ترسم...............همه ني ني ها شبيه همن
خاله ی باران
9 خرداد 91 17:28
آخی عزیزم چقدر بامزه حرف میزنی


مرسي خاله جون
مريم مامان برسام
10 خرداد 91 12:46
سلام آقا رهام خوبي خاله چه عكساي قشنگي
خيلي خوش تيپي مخصوصا با اون موهاي خوشگلت


مرسي مريم جون
مامانی درسا
11 خرداد 91 0:51
قربون اون حرف زدنت عزیزم ...... یه دنیا بوس


ميسي ميسي
مامان الینا
13 خرداد 91 0:36
ناززززززززززززززززززززززززززززززی گلم
مامان امیرسام
23 مرداد 91 3:27
این فسقلی سر سطل برنجه.ای خدا