عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

رهام شيطون مامان مونا

1391/3/20 10:50
1,581 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام گل پسر خودم

رهام جون  16/03/91 برااولين بار اسم قشنگ مامانمو صدا زدي و گفتي مامان پرمين (پروين)

ااااااااااااااااااااااااي جااااااااااااااااااااان قربونت برم كه اينقد شيرين زبوني.

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

رهامم ديروز با هم ديگه رفتيم حموم آب بازي خيلي كيف داد .كلي باهم بازي كرديم.بعد اومديم بيرون رفتي گوشي تلفنتو برداشتي گفتي مامان پرمين حرف.منم زنگ زدم با ماماني صحبت كردي بعد يه دفعه خودت گفتي مامان پرمين بيا خونمون. مامان پروين اونطرف خط برات غش و ضف ميرفت

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 يه چيز جالب ديگه اينه كه وقتي بابا جون داره ميره بيرون سريع ميگي تراس بدو بدو ميري  سمت تراس ميگي بابا جون حودافظ يباش برو(يواش برو)

راستي تازگيا ياد گرفتي به همه ميگي شيطون

آقا رهام بعد از يه دوش توپ تو تراس خونه مشغول بازي كردنه

عسل مامان در حال صحبت كردن با مامان پروين

نفس من در حال تماشاي تلويزيون

آقا رهام در حال خوابوندن عروسكش قربون مهربونيات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
18 خرداد 91 17:15
وای خاله جیگرتو بخورم منننننن
با اون نحوه تلویزیون نگا کردنت


X
نایسل
18 خرداد 91 17:15
وای نگا عروسکشو چجوری رو پاش خوابونده ای فدات شم من


خدانكنه خاله جون
نایسل
18 خرداد 91 17:15
شیطوننننننننننننننننننننننننننننننننن
نایسل
18 خرداد 91 17:16
مونا جون کلی از طرف من بوسش کن


چششششششششششششششم
نایسل
18 خرداد 91 17:16
اره احتمالا دیشب قرار شددد
که دیگه غذا درست کنیم ببریم بیرون هفته ای یه بار غذای بیرون بخوریم


بزن دست قشنگ و واسه النازجون
نایسل
18 خرداد 91 17:16



مامانی درسا
19 خرداد 91 2:22
ماشاالله به این قند عسل ..... با این حرف زدنش ...... مامانی من غش و ضعف رفتم مامان جون که دیگه بماند ...... زنده باشی پسرم


ميسي ميسي
مامان شايان جوني
20 خرداد 91 7:50
سلام
اي جاااااااااااااان. شيرين زبون.




مرسي عزيزدلم

مامان آريا
20 خرداد 91 11:59
الهي كه من قربون اون صحبت كردنت برم خاله
جيگرتو برم كه هرچي عكساتو نگاه مي كنم از ديدنشون سير نمي شم


مرسي معصومه جوووووووووووووون
خاطره مامان بردیا
20 خرداد 91 16:27
به خدا من دیوونه تم شیطون بلا


X:
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:39
سلام
خدا حفظت کنه رهامی ای بلا پس کی میخوای موهاتو کوتاه کنی


سلام عزيزم...............فعلاً قصدشو ندارم
پري همكار مامان مونا
22 خرداد 91 8:54
قوربونت برم كه اينقدر ماهي يادگرفتي جمله ي كامل بگي عزيزمي دوست دارم يه عالمه منا جون مثل هميشه عالي بود گلم
پري همكار مامان مونا
22 خرداد 91 15:45
قوربونت برم قند عسل با اين عكساي قشنگت هزار ماشا الله خداحفظت كنه گلم مرسي مامان مونا مثل هميشه عالي بود


مرسي عسيسمX
مریم(مامان روشا)
23 خرداد 91 17:58
بخورمت با اون زبون شیرینت عشقم