عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

يه خبر خوووووووووووووووووش

1391/2/12 12:00
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب آروین

سلام دلبرشيرين زبونم

رهام گلم امروز روز سومي كه شير پاستوريزه مي خوري و من از اين موضوع خيلي خيلي خوشحالم niniweblog.comمرسي كه بلاخره قبول كردي با شيشه شير بخوري قند نباتمniniweblog.com

 

مهربونم جديداً ياد گرفتي هر چيز جديدي كه مي بيني ميگي قَشَنه.اسم خودتم ياد گرفتي ميگي آگا هُهام(فداي اسم قشنگت).همش تو خونه راه ميري و ميگي دَيا-شمال.فك كنم خيلي از شمال  خوشت اومده

حالا بريم سراغ سري دوم عكسها

رهام جون و بابا جون در حالا شن بازي هرچي شن بود ريختي تو سر بابايي و تو دهن منniniweblog.com

 

هنرنمايي باباجونniniweblog.com

 

حالا بريم سراغ عكساي لاهيجان

تو اين عكس تازه سوار تله كابين شديم  و شما يه كم اولش ترسيدي و پيش خودت فك مي كني اين ديگه چيهniniweblog.com

 

رهام عزيزم بهت كه گفتم چند مدل غذا برات درست كردم (البته مامان پروين زحمت درست كردنشو كشيد) شکلکهای جالب آرویــــــــن چادرم با خودمون برديم كه بريم جنگل و لب ساحل چادر بزنيم ولي اصلاً به اين فك نكردم كه بيرون چطوري غذاتو گرم كنم(ببخشيد مامان جون خب دفعه اولم بود )تو راه برات پيك نيك كوچولو و قابلمه خريدم اينم عكسش

اينم سوغاتي هاي فسقلي خودم

 

 

رهام جون تو اين عكس خاله جون موهات و بسته فداي موهاي فر فريت

 رهام جونم خدافظ  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان الینا
12 اردیبهشت 91 12:37
سلام عزیزم خوبید
چند وقته حسابی دلم گرفته اصلا حوصله ندارم
خدارو شکر که بلاخره موفق شدی برعکس مشکل ما این که الینا رو چطور از شیر بگیریم همش شیر میخوره روزی 6یا 7 پاکت شیر خرما میخوره
مونا جون تو هم که خیلی مانکنی هستی کاش عکستو خصوصی میزاشتی میدیدیمت =D
فدای این گل پسر بشم من
عزیزم سوغاتی هات مبترک باشه انشاالله همیشه به گردش


اره زينب جونم من خيلي خوشحالم كه رهام شروع كرده به شير خوردن.چشم عكسم ميزارم



یاسمن مامان رادین
12 اردیبهشت 91 13:12
همیشه به سفر رهام جوون.
خوش گذشت خاله جوونم؟
برای پسملی نازم


مرسي خاله جونم جاي شما خالي.
مامان آروین
12 اردیبهشت 91 14:12
سلام
قربون پس شیرین زبون و خوشتیپ برم من
همیشه به سفر و خوشی
مشکل از سایته آمار وبها ریخته بهم


مرسي خاله جون.ممنون
پري همكار مامان مونا
12 اردیبهشت 91 15:44
مثل هميشه عكسا خيلي قشنگ شدن مرسي مامان مونا


مرسي عزيزم
مامان ریحان عسلی
13 اردیبهشت 91 2:02
سلام
همیشه به این سفرا
عکسا خیلی قشنگ بودن اون یکی که آبشار داشته شیطان کوه نبود؟
می بینم که رو فرم اندام هم هستید
راستی پلاک ماشین شهر شما 18 ست


مرسي عزيزم.بله
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 10:18
الهي كه من قربونت برم با اون موهاي فرفريت كه واقعا" عاشقشونم عكسات همه خوشگلن


مرسي معصومه جون
مهسا مامان مرسانا
13 اردیبهشت 91 14:33
همیشه به سفر وگردش من عاشق این پسر خوشگلم .....خیلی بچه
پسرهایی که موهاشون بلنده ومییندن رو دوست دارم......


مرسي مهسا جون
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 3:24
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


روز شما هم مبارك
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 3:24
همیشه به سفر و خوشی مثل اینکه خیلی خیلی خوش گذشته .


بله جاتون خيلي خالي
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:03
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.
روزت مبارک


مرسي عزيزم همچنين براشما
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 23:25
سلااااااااااام منم یه پسر کوچولوی دوست داشتنی دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه مایل بودید منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید و خبر بدید تا منم لینکتون کنم مرسی
روز مادر مبارک


با افتخار لينكتون كردم
مريم مامان برسام
24 اردیبهشت 91 8:36
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك مادر


مرسي مريم جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:14
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی





مرسي عزيزم عالي بود

مامانی درسا
9 خرداد 91 17:56
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php

چشم