عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 19ماهگي طوطی مامان

1390/12/1 10:29
717 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                               شکلکهای جالب و متنوع آروین 

سلام ستاره من

رهام عزيزم روز به روز شيرين تر مي شي قربونت برم جديداً ياد گرفتي ميگي چَش(چشم) تو هر چيزي كه از من مي خواي من ميگم چشم تو هم ياد گرفتي مثلاً مياي ميگي ناناي منم ميگم رهام جون ناناي بزارم ميگي بيَه منم ميگم چشم تو هم بعد از اين كه ميگي بَيه سريع سرتو خم مي كني و ميگي چَش بعضي وقتا مي خوام بخورمت اينقد كه نازي تو . با هر آهنگي هم بلند ميشي و قر ميدي فداي رقصيدنت

ديشب خونه خاله ليلا(خاله من) دعوت داشتيم كلي با مهديار يا به قول خودت مَه مَه بازي كردي و همديگرو زديد و خلاصه خوش گذشت.رهام جون تو ماشین که هستیم میگم عزیزم برو عقب بشین اولاً تا من میگم عزیزم شما هم میگی عَدیز(عزیز) بعد میگی عَبق نَه

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

اينم عكس كادوي ولنتاين گفتم تو اين پست بزارمش

 

عزيزدلم جديداً موقع عكس گرفتن بهت ميگم رهام بخند البته قبلش بايد كلي الكي گريه كنم والتماست كنم تا دوربين و بهم بدي بعد كه ميگم رهامي بخند با صداي بلند ميگي هاهاها .اين دو تا عروسك باديا رو از نمايشگاه اسباب بازي گرفتيم برات جمعه عصر با بابا جوني رفتيم كه اصلاً به درد نمي خورد تمام اسباب بازيها بي خود بودن منم دو تا سي دي و اين دوتا عروسك بادي و چند تا كتاب برات خريدم .

رهام در حال گفتن چشم چه پسمل نازی دارم من خدا جونم ممنونم

عكساي شب مهموني خونه خاله ليلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانا
1 اسفند 90 16:25
سلام
هدیه ی ولنتاینت مبارک رهام جون
کم دبری کن
نمایشگاه اسباب بازی کجا؟ کدوم شهرید مونا جون؟



ممنون خاله جون سلام عزيزم ما همدان هستيم


خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 16:44
قربون اون حرف زدنت برم که به این خوشگلی می گی چش قرتی هم که هستی حسابی


مرسي عسيسم
زهرا مامان آینده
1 اسفند 90 21:34
الهی فدای این پسر خوشگل همه بچه ها به دوربین و گوشی و ... علاقه دارند و بزرگترهارو عاجز می کنند


خدا نكنه خاله جون كاملاً با نظر شما موافقم


مامان الینا
2 اسفند 90 16:25
ای جوووووووووووووووووووووونم
خاله جون هدیه هات هم مبارک باشه دست مامان وبابای گلت هم درد نکنه


ميسي خاله خوبم
مامان ریحانا
3 اسفند 90 1:12
به به همدان خیلی دوست دارم یه سر بیآم اونجا زبان اول اونجا هم فارسی یا نه شنیدم ترک هم داره؟


تشريف بياريد.همدانيهاي اصيل فارس هستن


ثمین
7 اسفند 90 10:22
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


چشم با كمال ميل