عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

گيفت تولد سارينا جون

1390/7/7 10:09
2,965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملي گلمniniweblog.com

ماماني سرما خورده از ديروز صورت ماهت و نبوسيدم عزيزدلمniniweblog.comديروز همش تو تخت بودم خاله پريوش و مامان جون جور منو كشيدن شب مادرجون از تهران اومد رفتيم خونشون واست يه ليوان ني دار خريده بود.عكسشو برات مي زارم.رهام جون سارينا گيفت يادگاري تولدشو برات فرستاده (مادرجون واست آورده بود) بود به اضافه يه كلاه كه عكساشو واست مي زارم كه پستت بدون عكس نباشه

 اينم كارت دعوت سارينا جون                                niniweblog.com

اينم عكس ليوانت خيلي دوسش داشتي هرچند دخترونه بود مادرجون خوشش اومده بود برات خريده بود دستش درد نكنه

 رهام جون تو خواب خيلي تكون مي خوري تا صبح صدبار جا عوض مي كني فعلاً مي ترسم بزارمت تو تختت سرت بخوره به نرده هاي تختت  قربونت برم عاشق اينم كه تو بخوابي منم بشينم ساعتها نگاي صورتت ماهت بكنم فرشته كوچولوي منniniweblog.com 

عزيز دلم تا دنيا دنياست دوست دارم و به قول رضا صادقي خواننده محبوب من عاشقتم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آريا
6 مهر 90 13:41
دست مامان جون درد نكنه چه ليوان خوشگلي اي پسرك شيطون بد خواب ولي مي گم ماماني پيش خودمون مي خوابن دنيايي داره ها من الان چند وقته تصميم گرفتم جاي آريا رو از خودم جدا كنم ولي هنوز نتونستم البته خودم بيشتر عادت كردم تا دستش توي دستم نباشه خوابم نمي برهنمي دونم چي كار كنم بوس براي رهام گل
مامان آترینا
7 مهر 90 19:20
سلام الهی چه پسمل خوشگلی چقدر اسم زیبایی من عاشق اسمهای تاریخی و با معنا هستم انشاالله تولد آقا کوچولو بیام عکسای نازشو ببینم
مرجان مامان پریساجون
21 تیر 91 16:01
سلام عزیزم.وای که چه پسمل نازی داری خداحفظش کنه.از کارت دعوتش خیلی خوشم اومد خودت درست کردی؟یا از جایی خریدی؟


سلام عزيزم.ممنونم........اون كارت دعوت سارينا يكي از فاميلمون بود.....مامانش درست كرده