عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

عید1395

1395/1/16 19:23
945 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه های مامان

سال 1395 و به شما و تمام خوانندگان وبلاگمون تبریک میگم امیدوارم سالی باشه پر از خبرای خوب برا همه ملت عزیزم در جای جای کره خاکیمحبت

رهام قشنگم امسال به خاطر شرایط خاص من دیدوبازدیدهامون کنسل شد ....از اول تعطیلات سردردشدید و کمر درد حسابی زمین گیرم کرد مدام یا بیمارستان بودم زیر سرم یا سونوگرافی غمگین....آخرشم مشخص شد بدنم پروتئین زیادی دفع میکنه دکترم کلی ممنوعیت غذایی بهم داد از نمک و برنج و گوشت قرمز تا حبوبات و نون و سیب زمینی و خلاصه  اینکه فعلا جز ماهی و میگو و مرغ و لبنیات چیزی نمیتونم بخورم نه....مامان و ببخش ک تعطیلاتتو خراب کردم جایی نشد ببریمتخجالت..هوای شهرمونم انقد بد بود ک چندین بار رفتیم شما کنار المان های نوروزی عکس بگیری یا باد شدید بود یا ابری بود یا اینکه شلوغ بودکچل ...

سیزده بدر سال 95 هم که تو شهرما تاریخی شد و برف شدیدی از شب قبلش شروع ب باریدن کرد و همه رو خونه نشین کرد..ماهم طبق معمول 3تا خونواده، خودمونو خونواده من و بابایی جمع شدیم خونه حاجی مامان پروین زحمت نهار و کشید و مامان زهرا آش عصرونه رو درست کرد رفیتم عباس آبادکلی هم خوش گذشت..ان شاله که سال خوبی رو آغاز کنیمزیبا

totalgifs.com barrinhas gif gif lkg_tensi01.gif

چندتا از دوستان راجع ب برچسبهای کنار عکست سئوال کرده بودن (پست قبلی)که چرا کمه برچسب  های شما اول ب خاطر اینکه عکستو دیر بردیم بعدشم ب خاطر غیبت های بیش از حد آقا رهامه دوستای گلم اینم جواب سئوالای شمازیبا

totalgifs.com barrinhas gif gif lkg_tensi01.gif

یه کم از رهام و کاراشو پیشرفتاش تو سال 94بگم

تکنولوژی و وسایل ارتباط الکترونیکی:

به تمام برنامه های تبلت و موبایل مسلطم..به اندازه ای که نصب و حذف بازیها و برنامه ها رو خودم انجام میدم و مرتب در حال چک کردن و آپدیت کردن برنامه ها از بازارم یا در حال ارسال برنامه و بازی با نرم افزارهایی مثل zapya....shareitبرای خودم و بقیه...سرچ کردن تو یوتیوپ و گوگل و آپارات و دیدن فیلم آنلاین و فرستادن انواع پیامهای صوتی و استیکرهای مختلفم که خیلی وقته استادشم.خندونک

 

کارتونهاو فیلمهای مورد علاقه:

باب اسفنجی،بن 10،زورو،برنامه های مستند و راز بقا رو خیلی دوست دارم ..هرکسی هم که اخبار گوش کنه رو دوست ندارم و سریع تلویزیون رو خاموش میکنمگیج

آموزش و یادگیری:

موسیقی رو تا مرحله فلوت پیش رفتم،به نقاشی و رنگ آمیزی علاقه پیدا نکردم که نکردمخندونک..(مدام در حال نق زدنی که تو مدرسه همش بهم میگن رنگ آمیزی کن..نقطه چینها رو بهم وصل کن نمیدونم چرا اینقد بدت میاد از این کارغمگین)

به بازی شطرنج و تخته و تانگو هم علاقه دارم..راضی

بازیها و سرگرمیها:

عاشق اسباب بازی حیوانات شدم و از انواع حیوانات تو تمام سایزا از میکرو تا ماکرو خریداری کردم..به دایناسورها علاقه مند  شدم و کلی کتاب راجع بهشون خریداری کردم...کتاب هم فقط کتابهایی که برچسب دارن و دوست دارمسوالچیدن پازل هم جز سرگرمیهای روزانه منه

totalgifs.com barrinhas gif gif lkg_tensi01.gif

هفت سین امسال ما

 

 

آهــــــــــــــــای خواستنی؛خاص ترین خواستمــــــــــــــــی

این دوتا فسقلی و تو پارک پیداکردیم 6فروردین کلی اصرار میکردی که با خودمون ببریمشون خونه نگران بودی از سرما بمیرن یا گشنشون شه ،مهربون منبغل

اولین جشن تولدی که خونه برگزار میشد و شما تنها حضور داشتی مریم خواهر دوست صمیمیت امیر جون...بیشتر از نیم ساعتم نموندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خندونک

تولد آرشام کوچولوی دوست داشتنی خونواده مامحبت

عمه فدات شه رفتی سفر این عکسای خوشگلم عمه مرجان ازت میگیره و واسه ما میفرسته دلمونو آب میکنهبوس

عیدی های رهامم(امسال بابا زحمت کشید برات تبلت خرید هرچند من خیییییییییییییلی مخالف بودم ولی خب تموم بچه های فامیل دارن و این مشکل بزرگ ما تو جمع های خونوادگی بود از رو اجبار موافقت کردم ولی خدارو شکر تو خونه خیلی درگیرش نیستی فقط تو مهمونیا اونم محض روکم کنی بچه ها با خودت میبریشخندونکخندهزبان)

هرسال با عیدیات یه چیزی میخرم برات به عنوان پس انداز نگه میدارم امسال ازم کیف پول خواستی میگی دیگه خودم میخوام پولامو پس انداز کنم هر دقیقه میاریشون بذل و بخشش میکنی به من میدی به بابا ...خلاصه اجازه دستبرد نداریم تا اطلاع ثانویمتفکر

سوغاتی هایی که دایی جون و شهلا جون زحمتشو کشیدن..خیلی دوسشون داری..چندتا هم پازل برات خریدن..چشمک

سیزده بدر برفی سال 95

دم خونه قبل رفتن خونه مامان پروین شما کلی برف بازی کردیچشمک

سبزه مامان خوشگلممحبت

زود بزرگ نشو مادرکودکیت را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانیم را!

زود بزرگ نشو فرزندم

قهقهه بزن،جیغ بکش،گریه کن،لوس شو، بچگی کن ، ولی  زود بزرگ نشو تمام هستی ام.

آرام آرام پیش برو ، آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم.هرچه جلوتر می روی همه چیز تندتر از تو قدم برمیدارد.حالا هنوز دنیا به پای تو نمی رسد از پاکی.الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز!همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوترباش، یک قدم،دو قدم.

آرام آرام پیش برو گلم.آنجا که عمر وزن می گیرد دنیا به قدری سبک می شود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آن سوی سن و سال خبری نیست. کودکی کن، از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم،بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد می دانم........................

دوستتان دارم تا وقتی نفس میکشم

مونا

 

پسندها (2)

نظرات (4)

خاطره مامی بردیا
18 فروردین 95 8:55
سلام . سال نو مبارک. به به چه خبرا بوده اینجا. چه عکسای خوشگلی. چقدر عیدی... چه برف قشنگی . چه هفت سین خوش رنگی ... همه چی عالی
هلنا
29 فروردین 95 14:11
سلام به به رهام جونمممم و مونا خانم خوشگل... ممنون که به سوالاتم درباره ی برچسب ها جواب دادید چون خیلی کنجکاو بودم .. تروخدا نوشتن وبلاگ تون را ادامه بدید من عاشقشم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی دوست جونی
بابا حمید
8 اردیبهشت 95 12:36
سلام ماشالله پسر خوب و خوشکلی دارید خدا رهام جووون را برای شما و. بابای گلش حفظ کنه از طرفم ببوسید این غنچه زیبا و قشنگ را خوشحال میشم به ماهم سر بزنید منتظر حضور سبز شما هستیم ایام به کام
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون از لطفتون..
سارا
17 تیر 95 0:41
سلام روشا خانم هنوز به دنیا نیامدن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام 20اردیبهشت بدنیا اومد