عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

آخرین پست سال 1394

1394/12/23 17:37
676 بازدید
اشتراک گذاری

Caillou con su familia

عزیزای دل من سلام...فرشته های آسمونی من سلام

امروز اومدم آخرین پست سال 94 و براتون بذارم...سال 94 با ملایمات و ناملایماتش داره کم کم رخ میبنده و میره تو صندوقچه خاطرات..امسال با از دست دادن مادربزرگم خیلی سخت و تلخ شروع شد ولی با اومدن فرشته کوچولمون داره شیرین تموم میشه...رهام عزیزم یک سال بزرگتر شدی قد کشیدی مدرسه رفتی عاقل تر شدی و من با نگاه کردن ب قد و بالای تو جون گرفتم هر دفعه ک کشوی لباساتو مرتب کردم و کلی لباس گذاشتم کنار ک برات کوچیک شدن بال و پر درآوردم ک پسرم داره مرد میشه روز ب روز بزرگ تر میشه و من از وجود گرم و نازنینت انرژی مثبت میگیرم..

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

رهام جونم ی مشکل واسه خواهر کوچولوت پیش اومده ک من امیدوارم ختم ب خیر بشه این روزهایی ک گذشت سخت و طاقت فرسا بود و فقط خدا میدونه ک وجود تو برام چقد دلگرمی بود دورت بگردم خودمو فرشته کوچولومو سپردم دست خدا ....نمیخوام ازسختی های روزگار بگم ولی خب هدف از نوشتن خالی شدن دلمه ک ی کوچولو گرفته و ابریه...برامون دعا کنید دوستای گلم

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

رهامم دیگه این شبا کنار من نمیخوابی چون خیلی تکون میخوری برا جفتمونم سخت بود جدا شدن ......شما میگفتی مردا با هم خانوما هم با هم فدای اون شیرین زبونیات دردونه من

تو بهمن ماه رفتیم از بهارتهران یه سری لوازم واسه روشا خریدیم نخواستم بینتون فرق بزارم سیسمونی تو رو هم از بهار گرفتیم البته خیییییلی مفصل تر چون اتاق مجزا نداریم اینه که نتونستیم خیلی تو خرید مانور بودیم

دخمل قشنگم داری روز به روز بزرگ تر میشی و من بیشتر از قبل لگداتو حس میکنم همین الان که دارم مینویسم مشت و لگد که بهم میزنی فک میکنم از رهام شیطون تر باشی قربونت برم تو فقط بیا دلم بغلتو میخواد دلم میخواد با تمام وجودم حست کنم لمست کنم بی صبرانه منتظرممتنظر ...........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

روشا تو ماه هشتبغل

 

کادوی ولنتاین شمازیبا

اولین تجربه اتوبوس سواری رهام18اسفند 1394(البته یه شوکی بهمون وارد شد که من بعید میدونم دوباره اینکارو انجام بدم از ماشین دود بلندشد همه گفتن الان اتیش میگیره وحشتناک بود منو میگی فقط گریه میکردمخطا توهم میگفتی اتفاقی نیفتاده گریه نکن خداروشکر نترسیدی مامان پروین و خاله مرجان هم بودن خاطره ای شد برامونخسته)

دوستت دارم گلایه ازتکراری بودنش نکن مشکل از من نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی

قربونت برم بعد از گذشت چندین ماه بلاخره یه سر اومدم سرکلاست مامان دورت بگرده کم کاری منو به خاطر وضعیتم ببخش دیدم جای عکست تو کلاس خالیه فقط اسمتو زدن بدون هیچ برچسبی کلی دلم گرفتخطا منی که به این مسائل خیلی حساسم به خانوم یعقوبی گفتم چرا نگفتید عکس رهامم بیارم البته خودت فراموش کرده بودی بگی خلاصه عکستو دادم بردی زدی زیر اسم قشنگتبغل

می مونم کنارت درست مثل سایه ات از امروز تا هر روز ،تا اون بی نهایتمحبت

اینم سوغاتی شما از طرف مامان زهرا رهامم دیگه مث سابق  فرصت نمیکنم از تمام هدیه هات عکس بگیرم و بزارم براتخجالت

جشن پایان سال 19اسفند 1394_دبستان اندیشمندان

تو رو دیدم خدا خندید، من از عشق تو حظّ کردم باتو من کلّ دنیا رو،تو یک لحظه عوض کردمبوس

اگر تو نبودی،من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم تو هستــــــــــــــــی و من ...محکم ترین بهـــــــــــــانه خلقت شدممحبت

امیدوارم سال جدید سال خوبی برا هممون باشه ان شاله

http://up.clickkon.com/images/amm.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

biiitaaa
29 اسفند 94 20:08
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفتون...چشم
هانا
4 فروردین 95 13:58
سلام . چرا هیچ برچسبی نداشت ؟آخه کنار عکسش برچسب بود . ولی چرا کم بود؟؟؟ رهام پسر باهوشیه باید برچسب هاش زیاد تر باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام تو پست جدید جواب دادم
تابن
7 فروردین 95 13:26
سلام بازم پست بذارید .ممنون تعجب کردم که رهام اینقدر برچسب هاش کم بود !!!!!!!!!!! چراااا؟
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
تو پست جدید دلیلشو نوشتم
مامان بارانا
9 فروردین 95 13:03
رهام جووونی خاله عیــــــــــدت مبارک
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم
خاطره مامی بردیا
18 فروردین 95 8:57
مونا جون بارداری و نی نی دوم رو بهت تبریک میگم. خیلی خوشحال شدم از خوندن خبرش.انشاء اله به سلامتی زایمان کنی . رهام جون هم خواهر دار شد. هوراااااااااااااااااااا
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم قسمت شما ان شاله