عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

ولنتاین مبارک

1392/11/26 10:38
890 بازدید
اشتراک گذاری

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو

روز عشق مبارک عشق کوچولوی مامان و بابا


کادوی من و بابایی به مناسبت روز ولنتاین به پسر گلم (ببخشید جدیداً پستام این مدلی نوشته میشه اول عکس بعد مطلب همون طور که گفتم یه کم لپ تاپم مشکل پیدا کرده معذرت میخوام از تموم دوستای وبلاگیم ..واین روز رو به تک تکتون تبریک میگم

خاله پریوشم این مسیج و واست فرستاد و ازم خواست که تو وبت بنویسمش ...عششششقم ....نفسم ولنتاینت مبارک با یه بوسه آبدار با یه قلب خوشگل که وقتی پیشم نیستی واست پرمیکشه..اگه بدونی چقققققققققد عاششششششششششقتم...دیفونۀ خاله پریوش 

 

دوستای عزیزم یه پست هم قبل از پست عکسهای آتلیه رهام جون به اسم رهام نازم گذاشتم که تازه امروز منتشرش کردم اگه دوست داشتید بخونید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:06
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
♥مامی ملودی جون ♥
26 بهمن 92 11:43
الهی فدات بشم من که چقدر آإقا شدی و تختت هم که خیلی خوجله . مبارک باشه عسیسم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامی آتریسا جون
26 بهمن 92 17:24
مبارکت باشه عزیزم
v.r
27 بهمن 92 13:09
سلام عزیزم مامان ارمیتام تازه وبلاگمو شروع کردم پسرخوشگلی داری خداحفظش کنه واگه خواستیدباهم تبادل لینگ کنیمموفق باشی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
باکمال میل عزیزم شما هم موفق باشید
مامانی فری
27 بهمن 92 22:05
روز عشق مبارک داماد عزیزمممممممممممممممم مادر بزرگ عروس اوکی داد دیگه همه چی تمومه بزنید کف قشنگه رو خدایی داماد خیلی خوشتیپه بگید هزار ماشاولله
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
واااآی مرسی مامان فری چه سعادتی داره پسرمن همچین عروسی به یه همچین خونواده ای نصیبش شده.هوراااا
وانيا
28 بهمن 92 20:40
چه شاپسريه اين پسركوچولوي ناز
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 92 9:56
ولنتاینت مبارک رهام جونمهدایاتم مبارک عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
30 بهمن 92 0:47
به به چه پسر خوشگل و نازیییییی... خدا حفظش کنه... خیلی تو دلبرو هست پسر نازتون.... عکسای اتلیه حرف نداشت... عالییییییییی بووووود
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسے گلم
بابایی
1 اسفند 92 10:24
بابا جون ولنتاین مبارک عاشقتم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسے باباجونم
اکرم
7 اسفند 92 11:45
سلام مونا جون رهام جونم خوبه بابا 25 بهمن کجا الان کجا دلمون واستون تنگ شده راستی مامان مونا بلاگفا به من اجازه نمیده قالب وبم رو عوض کنم نمیدونم چرا میتونی کمکم کنید دوستم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
اکرم جون من با بلاگفا کار نکردم .....مگه وب داری؟چرا آدرسشو واسم نذاشتی..
آتریسا جون
10 اسفند 92 12:42
رهام جون به جشن دندونیم بیا
اکرم
12 اسفند 92 8:18
سلام مونا جون خدائی نکرده اتفاقی افتاده که دو هفته س نیومدید یا دارید خونه تکونی میکنید گل پسرت در چه حاله لباسای عیدش رو نمیذارید ببینیم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم خوبی خانومی درگیر خونه تکونیم....لباسای عیدشم قبلا از تهران خریده بودم دم عید خیلی چیز خوب گیرآدم نمیاد ...ولی چند تیکه کوچولو خریدم اگه وقت کنم حتما میزارم عکسشونو
بانو
15 اسفند 92 13:47
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
بهاره مامان ونداد
17 اسفند 92 3:08
ولنتاینت با تاخیر مبارک مونا جون کادوی گل پسری هم خیلی خوشکله
اکرم
17 اسفند 92 8:52
سلام مونا جون هر چی خریدی مبارک گل پسرت باشه اخه میدونی مامان مونا وبم من سرشار از موج منفی دلم نمیخواست ناراحتت کنم عزیزم اما بدمم نمیاد یکی به اونجا سر بزنه مثل همیشه رهام خوشمل رو از طرف من ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام اکرم جون عزیزم یه کم باروحیه باش...همه چی رو بسپار به خدا
اکرم
20 اسفند 92 13:45
سلام مامان مونا جون ببخشید که من زیاد مزاحم میشما فقط خواستم بگم من اون عکس رو گرفتم فکر نکنم حالا حالا بتونم مامان شم به قول خودت خدا رو شکر که تنمون سالمه انشالله خدا گل پسر نازت رو واست نگه داره رهام خوشمل رو از طرف من ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام اکرم جون ...دقیقا دکتربهت چی گفت....خیلی ناراحت شدم....من خیییییییییلی هم خوشحال میشم بهمون سرمیزنی این چه حرفیه....توکل به خدا همه چی درست میشه