عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

کوتاهی موی گل پسرم

1392/7/1 15:56
5,262 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوشنبه ١١شهریور١٣٩٢

باباتهران بود و خاله پریوش پیش ما بود چون حال من خوب نبود اومده بود که از شما مراقبت کنه و باهات بازی کنه..صبح که از خواب بیدار شدیم پریوش گفت مونا رهامو ببرم حموم منم از خدا خواسته گفتم آره ببرش شمارفتید حموم و واسه شستن موهات دادو بیدادی راه انداختی که نگو و نپرس خاله جونم که حسابی عصبانی شده بود اومد بیرونو کلی غرغر که تو به این بچه داری ظلم میکنی گناه داره خسته شده(چون رشتش مشاوره و روانشناسیه  کتابهای روانشناسی زیادی خونده)شروع کرد توضیح دادن در رابطه با شکل گیری شخصیتشو این صحبتا ..البته خیلی ها بهم می گفتن رو شخصیتش تاثیر منفی میزاره...منم گوشی و برداشتم و علیرغم میل باطنیم گفتم اگه آقا پیمان (دوست بابا)گوشی و برداشت میریم همی الان موهاشو کوتاه می کنیم(ته دلم میگفت چون تعطیلیه، شهادت بود قطعاً نیستن)ولی از اون طرف خط صدای آقا پیمان و شنیدم شوک شدم  گفتم هستید رهام و بیارم گفت اگه زود بیاید هستیم شانس من، همه چی دست به دست هم داده بود خاله ماشین داشت و کمتر از ٢٠دقیقه دم آرایشگاه بودیم(از روزی که رفتیم آرایشگاه هر آرایشگاهی می بینی میگی اِ مونا مو کوتاه)

مثلاً خواستم بابا رو سوپرایز کنم به محض رسیدن به خونه گفتی زنگ بزن به باباجون کار دارم تا بابا گوشیشو جواب داد گفتی عمو پیمان موهامو کوتاه کرده من خیلی گریه کردم..خخخخخ...بابا هم کلی اصرار که باید همی الان عکسشو بزاری تو وبش یا صفحه فیس بوک خودم تا ببینمش منم  اطاعت امر کردم...همه خوشحال شدن و از ذوقشون بهت پولم دادن شصت تومن کاسب شدیچشمک

 

           

                                کنارم هستی و اما..                            

                                                                                                                                                 

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه 
خودت می‌دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه 

کنارم هستی و بازم بهونه‌هامو می‌گیرم 
میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم 

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می‌میرم 
از این جا تا دم در هم بری دلشوره می‌گیرم 

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن باهم 
محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم 

می دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم 
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم 

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری 
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری 

کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا 
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا 

قشنگه ردپای عشق بیا بی‌چتر زیر برف 
اگه حال منو داری می‌فهمی یعنی چی این حرف 

می‌دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم 
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوسِت دارم 

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری 
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری 

روزی که میخواستیم بریم آرایشگاه یه عالمه عکس از موهات گرفتیم

 

خاله جون قیچی داد دستت با همدیگه یه کم از موهای هرسه تامون زدی تا ترست بریزه

دم در آرایشگاه اول یه نگاه تو انداختی

بعد کلی داد و بیدادراه انداختی در صورتی که خودت خیلی مشتاق کوتاه کردن موهات بودی

قربونت برم موقعی که عموپیمان شروع کرد موهاتو کوتاه کردن اشکام همین طوری سرازیر شد خییییییییییییییییییلی گریه کردی تا لحظۀ آخر..این عکسارو هم بعد یک ساعت بعد از کوتاه کردن موهات تو تراس مامان پروین گرفتیم

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان ریحان
1 مهر 92 18:59
خیلیییییییییی با حالی مونا جونم

چه گل پسریییی به به ایشالا دومادش کنی




چراباحالم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥ مامی ملودی جون ♥
1 مهر 92 22:48
ولی خوجل شدیا نفسم


مرسی عزیزم
مامان ریحان
2 مهر 92 10:50
باحالیییییییییییی چون اینکه دلت میخواسته آرایشگاه تعطیل باشه و نبوده

اینکه قبل از رفتن یه عالمه ازش عکس گرفتی

گفته بودم که خواهر منم خیلی دوست داره پسرش موهاش بلند باشه ، اما به اندازه ی موهای رهام تا حالا نذاشته

موهای رهام مثه ریحانه فرفری و رنگش روشنه
ولی انگاری بعد از کوتاه کردن موهاش رنگش تغییر کرده یا تو عکس اینطوری دیده میشه


آهاااااااااان.....آره تغییرکرده
مریم
4 مهر 92 9:00
سلام
رهام خوشگل چطوره؟
یاد آهنگ (همدم) معین بخیر با این متن آهنگی که نوشتی افتادم
چقد این آهنگ رو گوش میکردیم
یادش بخیر...
راستی دیگه حالتون خوب خوب خوب شد؟
دیگه کسالت ندارین خدا رو شکر


سلام مریم جون خوبیم خداروشکر...خیلی ازت ممنونم که مارو فراموش نمیکنی و بهمون سرمیزنی
مریم
6 مهر 92 8:51
خاهش میکنم من از دوستای پرو پاقرصتونم
هر روز وبتون رو چک میکنم تا ببینم پست جدید گذاشتید یا نه
مطمئناً اولین کسی که می بینه پست جدیدتون رو،منم،شک نکنید
قدیما هم اینطوری بوده اگه یادتون باشه من ویراستار وبتون بودم
راستی من متوجه نشدم کسالتتون بالاخره تموم شد خدارو شکر یا ...؟
حتماً بهم بگو
رهامم از قول من ببوس خوشگل رو


مرسی از این همه لطف ...واقعا نمیدونم چی بگم..ممنونم که این همه به من و پسرم لطف داری...خوبم خدارو هزارمرتبه شکر
مریم
6 مهر 92 12:25
واضح نمیگید یا من متوجه نمی شم منظورتونو
پس یعنی دیگه مشکلی ندارید دیگه؟
انشااله خوب شدید دیگه درسته؟


برات میل زدم توضیح دادم..
مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:29
واییییییی عزیزممممم خیلی جیگرترو عسلترو باحالتر شدی خوشگلممممممممم


[
مریم (مامان روشا)
8 مهر 92 15:15
الهی مونایی چقدر سخت بود برات کوتاه کردن موی رهام


بیشتر از اونی که فکرشو بکنی سخت بودمریم جون
مریم
9 مهر 92 10:48
خوب پس با این حساب که هستید الان یعنی خداروشکر که دیگه مشکلی ندارید یعنی خوب خوب خوب شدید دیگه انشااله موفق و سربلند باشید مواظب خودتون و رهام باشید در ضمن من ایمیلم باز نمیشه چند وقته
مریم
9 مهر 92 12:05
مونا جون... دلم میخاد شما و رهام جونو ببیبنم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 مهر 92 4:57
عززززیم مااه بودی ماهتر شدی
مونا جون این اولین بار بود که موهاشو کوتاه میکردید نه؟؟
فسقلی ترسیده بوده.قیافشو
کلیپس موهاش رو ببین


نه خیلی کوچیکم بود یه بارکوتاه کردم موهاشو
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 92 1:59
واییییییییییییییییی خاله جون چقدر خوشگل شدی مبارک باشه... حالا شبیه پسرا شدی قربونت برم من مرسی خاطره جون
فاطمه
21 اسفند 92 2:24
سلام عزیزم خیلی وبت خوشکله منم یه پسر 4ماه دارم و نمیخوام موهاشو کوتاه کنم تا بلند بشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ازحضورگرمتون..خداپسرنازتوحفظ کنه عزیزم