عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

سفرنامه شماره دو-مشهد-خونه شقایق جون و دوتا فرشته هاش

1392/5/6 18:16
2,263 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک شب مهمون خونه شقایق جون دوست دوران دانشگاه بودیم دوتا وروجک ناز داره وانیا و بردیا  چقد خوش گذشت. آخرشبم رفتیم طرقبه .

وانیاجون و لی لی خانومش که بغلشه

رهام جونو لباس بردیا(هرکاری کردم نذاشتی یه دونه عکس خوشگل ازت بگیرم ورووووووووووووجک من)

عکسای سرزمین عجایب----مشهد

تنها بازی که خوشت اومد همین بود از همشون می ترسیدی نمی دونم چرا شقایقم می گفت بابا پسرتون تبل تو خالیه

خاله مرجان-سه تا وروجک -شقایق جون(اینم مدل جدید عکس گرفتن رهامه همه جا سرش پایینه)

سه تا وروجک ناز

یه توضیح راجع به این عروسک رهام بدم عاشقش شده اسمشم با وانیا انتخاب کردن تِدی اینقد بهش وابسته شدی همه جا با خودت می بری با اون رنگ صورتیش و موهای دم اسبی خودت رسماً شبیه دخترا شدی هر جا میخواستم ازت عکس بگیرم می گفتی اول تِدیتوماشین به بابا میگفتی آروم رانندگی کن تِدی خوابیده

 حال من و تِدی212919_4chsmu1.gif

اینم چند تا عکس خانوادگی

رهام و عموجونش

اینم سوغاتی های شما...کل خریدای منو که تو پارکینگ حرم از صندوق ماشین زده بودن بی معرفتا به زائرای امام رضا هم رحم نمی کننniniweblog.com

اینقد گفتی باب اسفنجی میخوام کلی گشتم تا این لباسو پیدا کردم هرچند باب میلم نبود ولی فقط به خاطرتومتحركة لسبونج

دیشب شب قدر بود نشستیم از شبکه یک دعای جوشن کبیرو بخونیم مشهد بود شما تا گنبدو دیدی گفتی مونا جون امام رضاست؟...بعد چون بابا بهت یاد داده بود میرفتیم حرم دستت و میذاشتی رو سینتو سلام میدادی ...دستتو گذاشتی رو سینتو گفتی سلام امام رضا چطوری خوبی من اومده بودم پیشت امام رضا موناجونو کمک کن من و بابا همین طوری به حرفات و حرکاتت خیره شدیم الهی فدات شم ...آخرای دعا من خیلی گریه کردم یه دفعه دیدم بغضت ترکید با صدای بلند شروع کردی به گریه هرکاری می کردیم آروم نمیشدی نگاه به اشکای من که می کردی بدتر گریه می کردی هر چی می پرسیدم آخه چرا گریه می کنی می گفتی نمی دونم خودش میاد...خدایا این فرشته کوچولوتم فهمیده بود دیشب چه شبی بود...خواستی جای من بشینی و قرآن بخونی تند تند لباتو بهم میزدی و صفحه رو عوض می کردی مامان دورت بگرده 

راه برگشتم از جاده شمال استان گلستان اومدیم خیلی سرسبز بود شارژدوربینم تموم شد اینقد که تو مسیرفیلماتو نگاه کردی...این عکس و تو پارک بابا امان گرفتیم نمیدونم اسمشو درست نوشتم یا نه یه پارک جنگلی خیلی زیبا بود

            قلبقلبقلب نفسمی قلبقلبقلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان شایان
6 مرداد 92 19:32
زیارت قبول مونا خانوم
قربون اون دل کوچیکت برم که اینقدر بزرگه زیارت تو هم قبول باشه. بووووووووووووس


سلام مرسی از لطفت عزیزم
مامان آروین
7 مرداد 92 22:04
قربون رهام جون برم من زیارتت قبول عزیزم


مرسی عزیزم
مامان امیر مهدی (سوده)
8 مرداد 92 17:47
فدات بشم الهی خاله خدا حافظ وجود نازنینت باشه انشاالله


مرسی عزیزم
وانیا
8 مرداد 92 18:38
زیارتتون قبول ما رو هم دعا می کردید
رهام عزیزم رو ببوسید ممنون به ما سر می زنید


مرسی قسمت شما...همتون و دعا کردیم
♥ مامي ملودي جون ♥
9 مرداد 92 10:52
الهي بگردم نامردا خدا بگم چكارشون كنه كه خريدات و دزديدن . اي با با . فدات بشم آخه اون دستات و كه بردي توي هوا خاله نسيم هم دعا كردي ؟


آره واقعا خیلی دلم سوخت ..کلی وقت گذاشته بودم مانتومو خیلی دوست داشتم ....بردن دیگه.....بله خاله جونم
خاطره مامان بردیا
9 مرداد 92 11:39
زیارت قبول قربون رهام جون برم با اون عکسای نازش و تیریپای دختر کشش


میسی خاله جوووووووونی
مریم
9 مرداد 92 13:22
ای جانم رهام خوشگل زیارت قبول


مرسی فدات شم قسمت شما ان شاله
maman e maneli
11 مرداد 92 21:48
salaaaaaam aziiiiiiiizam khoobin?kheili vaght bood nayoomade boodam.che axa ghashangi roham che khoshgel o asale mashalah....axa khanevadegitton ham besyarrrr zibast ,mona joon shoma ham besyar zibaeeed mashaalh 1000 mashaalah,dostetoon darim


salam niko jonam mamnon az mohabatet...booooooooooooos
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 4:03
زیارت قبول دست خوبم
نمازو روزه هاتون هم قبول باشه
الهی قربون دل کوچیکت برم عزیزم.
فکر کن نمیدونم خودش میاد
چقدر ناز شدی عزیزم.
خیلی خوشحالم بازهم مثل قبل زود به زود همدیگه رو میبینیم
تدی جون رو نگاه.مثل خودت گوگولیه


مرسی عزیزم قسمت شما ان شاله
golnoosh73
13 مرداد 92 1:48
salaaaaaaaaaaam mona jun..
vay ke man asheghe rohamam...
espand vasash dood kon harooz..



سلام عزیزدلم.....مرسی از لطفت
زهرا مامان قاصدک
13 مرداد 92 13:09
سلام زیارت قبول ! ایشاا... همیشه به سفر !!!
الهی فدات رهام نانازی که شب قدرو با قلب کوچیکت درک کردی عزیزم


مرسی زهرا جون...قسمت شما....
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 17:05
اخی عزیزم چقدر شیرین شدی تووو
همیشه به سفر و گردش عزیز دلممم
زیارتتون قبوللللل
قربون اشکات برم پسر ناز با محبتتتت


مرسی خاله جونی.......قسمت شما.....
مامان محمدرهام جون
15 مرداد 92 14:16
زیارت قبول همیشه به سفروگردش باشید .سوغاتیها عاااااالی بودن مبارکت باشه عسلم


مرسی قسمت شما
مامان ساجده
17 مرداد 92 12:37
زيارتتون قبول مونا جون
الهي قربون دل كوچيكت بشم عزيز دلم
ببين وروجك چه ژستي هم گرفته فقط موهاش معلومه قربون پسر سر به زيرم بشم من
انشاالله هميشه شاد باشيد


مرسی ساجده جون
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 19:03
عزیزم زیارتتون قبول....ایشالا همیشه به تفریح و زیارت و سیاحت


مرسی مریم جونم