عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

سفرنامه شماره یک- اولین سفر زیارتی رهام جون به مشهد مقدس1392/4/29

1392/5/6 18:34
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وصدسلام

رهام عزیزم  برا اولین بار یه سفرطولانی رو با شما تجربه کردیم  خیلی سخت نبود با تو همه چی  و همه جا خوش  می گذره ....خاله مرجانم تو ماشین ما بود طفلکی و حسابی اذیت کردی...همش تو راه می گفتی پس کی میریم پیش کبوترای امام رضا قربونت برم چقد تو ماشین شیرین زبونی کردی  و خستگیمونو درآوردی....یکشنبه 30/4/1392 ظهر رسیدیم مشهد واااااااااااااای که چقد خوشحال بودیم  عصر برا نماز غرب رفتیم حرم جای همتون خالی خیلی خوب بود خیلی هم شلوغ نبود زیارت کردیم از امام رضا خواستم نگهدار تموم فرشته های آسمونیش باشه  و تو اونا به رهام منم نظر کنه عشق من بیمه امام رضات کردم خودش محافظت باشه...دوستای عزیزم تک  تکتونو دعا کردم خیلی ها التماس دعا داشتن سعی کردم برا همشون دعا کنم.....تو حرم رهام می گفت مونا جون چقد بوی امام رضاخوبه...قربون امام رضا برم که بچه ها هم حس خوبی نسبت بهش دارن....عمو حسام وبابا جون تا دم ضریح برده بودنت...

عکسارویادتون نره

تو راه رفت نزدیک سمنان  پارک خوشگلی بود وایسادیم شام بخوریم....این عکسی که گرفتم  دانشگاه بودخیلی خوشگل بود.

نیشابور مقبره کمال الملک...عطار

فیروزه های نیشابور

عکسای حرم مقدس

ضریح  امام هشتم

این گلا (گل که نبود مثل پر بود)  مشهد تو تموم خیابوناش بود و من عاشقشون شدم

عکسای مرکز خرید

عکسای رهام جون با عموجونو خاله جونش

خاله مرجان میخواست ازم عکس بگیره یهو دویدی سمتم گفتی میخوام بوست کنم

قلبقلبقلبتادنیا دنیاست عاشقتمقلبقلبقلب

 

 

 

 

 

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آروین
7 مرداد 92 22:03
همیشه به مسافرت خوشی
زیارت قبول باشه


ممنون
♥ مامي ملودي جون ♥
9 مرداد 92 10:47
اي جونم چه عكساي خوشگلي زيارتتون قبول و خوشحالم كه بهتون خوش گذشته


مرسی عزیزدلم
خاطره مامان بردیا
9 مرداد 92 11:40
آخی عکس آخری چقدر نازه


مرسی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 4:07
همیشه به سفر و گردش عزیزای دلم
خوشحالم بهتون خوش گذشته
عکسهاتون هم خیلی قشنگ بود بخصوص با وجود رهام جونم
بوووووووووووس


مرسی مونا جوووووووووووون
مامان محمدرهام جون
15 مرداد 92 14:25
عکسها محشررررررررررررررر بود مخصوصا آخری


مرسی سمانه جون
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 19:04
مامان تارا جون
20 مرداد 94 17:20
عکساتون عالیه چ پسلی خوشملی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی دوست من