عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

شیرین زبونم

1392/1/29 11:56
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

 

96.gif

سلام و درود فراوان

رهام جونم خیلی وقته از شیرین زبونیات برات ننوشتم.خدارو شکر یه کم عاقل تر شدی و فرق بین خوب و بد و تشخیص میدی .....فقط یه چیز دیگه مونده که من ازش واهمه دارم جدا کردن شمااز پمپرزکه خدا کمکم کنه تا این پروسه رو تمومش کنم.

مامان زهرا رفته تهران چشمشو عمل کنه از تموم دوستای گلم میخوام واسه شفای مادر بزرگ رهام دعا کنید.روز شهادت حضرت فاطمه رفتیم روضه براش دعا کردم ان شاله چشماش خوب شه سال دیگه روز شهادت حضرت فاطمه مراسم بگیریم.

 

چندوقت پیش کنارهم دراز کشیده بودیم سرتو گذاشتی رو دلم گفتی مونا جون واسه دلت نانای خریدی ....(ازتو دلم سروصدا می اومد)

 رهام جون چای میخوری میگی بله فقط تو نلبک باشه....

هرچی بهت میگم هرچی میخوای بگو لطفاً ولی کو گوش شنوا...دیشب خونه مامان پروین بودیم به خاله پریوش میگی غذامو بیار سریع باش.

با حاجی شوخی میکردی بهش می گفتی  اگه جراتشو داری بیاجلو بزنمت قول دادم بزنمت حاجی..

هرکاری هم میکنی آخرش میگی بابا اشکالی نداره ...چقد باحاله هم که تکیه کلامت شده....آهنگم که میزاری میگی بزار یه آهنگ توپی برات بزارم..

از تولد 30سالگیم بدم می اومد دوبار کیک گرفتیمنیشخند...دوستام ازم خواستن کیک بگیرم بیان خونمون من هم اطاعت امر کردم.

عکس کیک دوم 30سالگیم

 

یه چند تا عکس از مهمونی جمعه 23/1/92....فقط خاله بهاره و سه قلوها به اضافه پگاه جون و دوتا خاله ها

مثلا تولد من بود ولی آقا رهام شمع وفوت کرد و کیک و بریدنیشخند

عادت کردی میگی چادر سرم کن بعد دستت و می گیری رو به آسمونو میگی خدایا منو کمک کنقلب

عاشقانه دوستت دارم نفسمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان آروین
29 فروردین 92 22:01
سلام دوست عزیزم بازم تولدتون تبریک میگم ایشلا سایتون همیشه بالا سر رهام جون باشه و شمع تولد 130 سالگیتونو فوت کنید
مامان محمدرهام جون
30 فروردین 92 9:36
قربون این نازنینه شیرین سخن برم الهیدوست خوبم الهی 300ساله شی وهمیشه تندرست وشاد باشی تولدت هزاران بارمبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:23
واي اين مامي شده بلاي جون من
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:23
انشا الله كه خوب بشه چشماشون


مرسی نسیم جونم
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:23
حالا مونا جون براي دلت از كجا ناناي خريدي
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:25
اي جونم مي خواد نسوزه دهنش فدات بشم من شير زبونم
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:25
اي جونم دستور ميده خب
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:26
به به چه خوشمزه هم به نظر مياد
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:27
به به جاي من خالي بخورم از اين خوشمزه ها منم اومدم همدان باز يه تولد سي سالگي بايد بگيريا گفته باتشم


چشم عزیزدلم
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:28
فداي دلت پاكت بشم من . دخمل بودي هم خوجل بوديا
زهرا مامان قاصدک
2 اردیبهشت 92 1:33
سلام مونا جون تولدت مبارک ! الهی رهام چقدر با چادر بامزه شده


مرسی عزیزم
پگاه مامان آرتین
3 اردیبهشت 92 10:16
عزیزم ازخدا می خوام مامانتون عملش باموفقیت طی بشه وبه سلامت برگرده.
تولدتم مبارک ایشالاسایتون بالای سررهام جون باشه


مرسی عزیزم
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 15:54
___-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 21:30
_____-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
maman e maneli
6 اردیبهشت 92 0:07
salam maman e mehraboon kheili vaght bod nayoomade boodam mashaalah roham joon che bozorg shode kheili asale bebosesh
tavalode shoma ham kheili mobarak mona joooon enshaalh saliane sal kenare khanevade shad o salamat bashi manam motevalede tir 62 hastam


سلام مرسی عزیزم
'گیتا مامی ادرینی
8 اردیبهشت 92 2:11
سلام به رهامی شیرین زبون .....مرسی از کامنتت جیگگگگگگگگگگگگر .تولد شما هم مبارک مامانی همیشه با خانواده گرم و صمیمی باشید


مرسی ممنون عزیزم
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:27
تولدتمبارک دوستم.انشاالله 120 ساله شی. امیدوارم عمل مامان زهرا هم خوب باشه عاشقتم وروجک.خیلی بامزه بود که میگه برای دلت نانای خریدی هردوتا کیک هک خوووجل بود دلمان خواست
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:32
اااااااااااااااای جان چه چادری هم سر کرده چقدر هم بهش میاد گوگولی دوست دارم شیطون کوچولو
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:30
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 18:18
*;%”* *%;;%”* *;%*;%”*. *;*;%;*%*, )i( ( ) این دسته گل تقدیم تو ، روزت مبارک
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 21:46
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان طنین
11 اردیبهشت 92 0:53
سلام دوست عزیز. من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم اگر میتونی به ادرس زیر برو و به طنین طباطبایی رای بده . ممنون http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:15
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی
تو زهرایی , تو زهرایی . . .
روزت مبارک


1000تابوس
مامان سانلی
14 اردیبهشت 92 9:10
عاشقتونم
خیلی بده که اینقدر کم میاین



قول میدم از این به بعدزود به زود بیام
منا مامان امیرسام
15 اردیبهشت 92 2:21
امیر مهدی و عمی
18 اردیبهشت 92 11:46
سلام مامانی تولدتون با یک تاخیر یکماهه مبارکککککککککککککککککککککککککک
انشااله 130 سالگیتون.


مرسی عزیزم
sahar
19 اردیبهشت 92 1:46
مامان ثنا
23 اردیبهشت 92 1:25
سلام دوست عزیز.چند ماه قبل کامنتی از طرف شما به من رسید که من به جای تایید اشتباهی گزینه حذف رو زدم و بارها هم دنبال وبلاگتون گشتم ولی متاسفانه پیداتون نکردم که حالا بعد از چند ماه اتفاقی پیداتون کردم از آشناییتون خوشحالم همشهری عزیز.


منم همین طور عزیزم
مامان سانلی
23 اردیبهشت 92 17:35
مونا جون ...کجایی اخه
دلمون تنگ شده کلیییییی



ببخشیددیگه اومدم که بمونم پیشتون
وانيازيباترين هديه خدا
27 اردیبهشت 92 12:04
سلام تولدتون مبارك به ماسرنميزنيد


ببخشیدعزیزدلم حتمامیام
مریم
31 اردیبهشت 92 23:28
سلام مونا جون کجایی دلمون واستون تنگ شد آخه
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:21

___@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.



مرسی دوست جونی خودم
مامان شايان
4 خرداد 92 12:47
سلام
مونا خانم كجايي؟ نگرانت شديم


میام توضیح میدم عزیزم
مامان سانلی
4 خرداد 92 17:42
یکماه و چند روزه که نیستین..جاتون خیلی خالیه...ما هیچی شما دلتون تنگ نشده اخه...بیاین خبری بدین برین


سلام قربونت برم خیلی دلم براتون تنگ شده بود...دیگه اومدم برا همیشه پیشتون بمونم..بوس
معصومه مامان امیر علی
7 خرداد 92 19:02
به به چقدر شیرین زبون شد این گل پسر بوووووووووووووووووووووووووووووووس انشالله خدا همیشه با تو هستش عزیزم


مرسی..بوس
مامان محمدرهام جون
11 خرداد 92 13:46
مونا جونم امیدوارم شاد وسلامت باشید دلم براتون خیلیییییییییییییییی تنگ شده


عزیزم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود میام پیشون..بوس
مامانی درسا
13 خرداد 92 3:34
وای وای چه خبره اینجا هر چند دیر ولی مونا جونم تولدت مبارک انشاالله تا الان حال مادربزرگ رهامی خوب شده رهام گلم زود بیا با کلی عکس و خبرای خوب


سلام مرسی عزیزم....بله خوبن خدارو شکر
امیر مهدی و عمی
18 خرداد 92 13:39
سلام مامانی خوبید؟
کجایی؟


میام پیشتون..به نت دسترسی نداشتم..بوس
مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:36
سلام مونا جون تولدت مبارک خانومی...ایشالا تولد 120 سالگیت
قربون شیرین زبونیات برم من خاله جون...
ایشالا چشم مامان زهرا هم زودی خوب بشه...نذرت قبول باشه مونا جون
عوض من رهام جونو ببوس


مرسی عزیزدلم
مامان شايان
1 تیر 92 8:35
مونا خانم كجايي؟


من برگشتم میام پیشتون..بوس
سحرکرج
9 تیر 92 1:58
slm roham junam delam baraye khodeto shirin zabuniat tang shodeh.bazam ba mamy mona bia pishemun ta baham berim bazino.booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooose abdar be roham junam


به به سلام سحرجون خوبی عزیزم ستاره جون سارا جون و مامان خوشگلت همگی خوبید؟قرارشد شما بیاید پیش ما....1000تابوس واسه شما
مهسا مامان مرسانا
9 تیر 92 14:10
سلام عـــــــــــزیزم مرســــــــــانـــــــــا گلی در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحالمون میکنی بهش رای بدی لطفا عدد 201 رو به شماره 20008080200 بفرست از اینکه وقت گذاشتی یک دنیا ممنونم اگر رای دادی خبر کن تا یک امار داشته باشم از رای دهندگان
مريم مامان نيكان
10 تیر 92 15:59
سلام ماشالله چه پسر جيگر و خوشگلي داريد دلم ضعف كرد با ديدن عكسهاش هزار ماشالله


سلام مرسی به ماسرزدید.بوس
سحرکرج
11 تیر 92 4:14
لعنــــــــــت به همه ضرب المثل های جهان که هروقت لازمشان داری، برعکس از آب درمی آینـــــــــد… مثلا همین حـــــــــــــــالا که من تو را میخواهم و طبق معمول، خواستن نتوانستن است
سحرکرج
11 تیر 92 4:21
slm mona joooooooooon sharmandeh sharj nadashtam s bedam majbur shodam email bezanam ishalah ke hale khodeto khanevadat o rohami khub bashe hame slm miresunan.chashm hatman yeruz mozahemetun mishim.be hame slm beresuno rohamo bebus.fadat bye


مرسی عزیزدلم...بوس بوس
سحرکرج
11 تیر 92 4:26
امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟ یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده )
سحرکرج
11 تیر 92 4:28
فرق بین مردای قدیم و جدید: قدیمترها لحن مردها: گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور امــا اکنون : عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو )
سحرکرج
11 تیر 92 4:43
ادبیات آقایون هنگام زمین خوردن خانم ها:
دوران نامزدی: الهی بمیرم چیزیت که نشد؟
۱سال بعد ازدواج: عزیزم،بیشتر مواظب باش!
۳سال بعد: مگه کوری؟جلو پاتو نگاه کن!
۵سال بعد: آخیش،دلم خنک شد





خخخخخخخخخخخ
بابا حسن
11 تیر 92 23:00
عشقم امروز خیلی شیطونی کردی ولی اینو بدون به اندازه تموم دنیا دوست دارم .....از همسرعزیزمم تشکرمیکنم که این همه زخمت کشیده و خاطرات تو رو ثبت کرده...عاشقتونم


باباجونی مرسی که برام کامنت گذاشتی......مرسی عزیزم