عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

سی امین ماه تولد عشق مامان

1392/4/5 11:22
1,313 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com moreheads gif gif 71.jpg

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
 دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

شکلکهای جالب آروین

رهام عزیزم فردا یعنی١٤/١٠/١٣٩١وارد ماه سی ام از زندگیت میشی مبارک باشه عزیزم.ان شاله سالیان سال کنار هم زندگی خوب و سعادتمندی داشته باشیم.

شکلکهای جالب آروین

 

نتیجۀ یه سوپرایزhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

دیشب برا سالگرد ازدواجمون برا بابا غذایی که دوست داشت و درست کردم.از ساعت ٤تا ٦.٣٠سرپابودم.ساعت نزدیک ٧بابایی زنگ زد و گفت سریع با رهام بیاید پایین ما هم سریع آماده شدیم و رفتیم که دیدم بابایی   و  عموحساماومدن قرار شام بیرون و گذاشتن (البته مهمون عموجون شدیم مرسی حسام جان) هم خوشحال شدم هم غصه اون هم زحمتی که کشیدم و خوردم که بی نتیجه موند،الانم که دارم می نویسم شامم تو یخچاله اینم نتیجه یه سوپرایز.....سر راه رفتیم گل فروشی و برام گل بامبو با گلدونشو که خیلی وقت بود دوست داشتم بخرم و خرید خیلی خوشحال شدم.رفتیم بامبو پیتزا خوردیم و بعدش رفتیم گنجنامه در کل شب خوبی بود....

وارد فست فود که شدیم رهام جون خطاب به عمو:چی میل دارید..........یه چند دقیقه بعد عمو جون ایبنجا همدانه..........

شکلکهای جالب آروین 

دوستای گلم ممنون بابت کامنتای پرمهرتون امروز وقت نکردم بیام بهتون سر بزنم قول میدم در اولین فرصت بیام پیشتون .

عکسا رو یادتون نره

عکسای میز شام و میوه که دست نخورده موند.

عکسهای فست فود

بعد از شام خوردن رفتیم یه گشتی زدیم

گل فروشی

اینم عکس بامبوی که بابایی برامون خرید مرسی عزیزم

اینم عکسای مهمونی خونۀ خاله گیتا با آدرین جووووووووون

اینم هدیه خاله گیتا به شما

مرسی گیتا جون رهام خیلی دوسشون داره

فقط و فقط مرتضی پاشاییییییییییی

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن! و به توان ابدیت! دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مریم
13 دی 91 19:17
سلام مونا جون، خوبید؟ سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم. ایشالا سالیان سال با خوشی در کنار رهام جون زندگی خوبی داشته باشید. رهام خوشگلم سی ماهگیت مبارک جیگر خان....


سلام مریم جون خوبید عزیزم.........مرسی خانومی
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 10:14
یازدهمین سالگرد ازدواجتون مبارک دوستم.
همچنین سی امین ماهگرد رهااام عزیزم


مرسی مونااااااااااااااجون
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 10:15
به به کلی سنگ تموم گذاشته بودید که .......
همیشه به شادی باشید دووووستم


مرسیییییییییییییییییییییییییی
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 10:27
قربونت برم مودب.
خوب مونا جون پاشایی رو دست داره
شما هم سعی کنید دوست بدارید


سعی وکنیم
زهرا مامان قاصدک
15 دی 91 23:45
وای مونا جون بالاخره من شما رو دیدم ؛ بیخود نیست رهام جون اینقدر جیگره
سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه عزیزم


سلام زهراجون اون خواهرمه خانومی
مامان شايان
16 دی 91 8:04
سي امين ماه تولدت مبارك باشه رهامي. سالگرد ازدواجتون هم مبارك . ايشالاه ساليان سال در كنار هم خوش و خرم زندگي كنين.


مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
16 دی 91 15:51
سلام
30 مین ماهگردت مبارک رهام جون
آخی اشکالی نداره حالا خوبه همسری دعوت کردو رفتید بیرون وگرنه بیشتر حرص می خوردی مگه نه ؟
پتزا هم نوش جونتون دست همسریم درد نکنه بابت کادوشون ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه


مرسی سیما جون ممنونم
مامان سانلی
16 دی 91 18:41
مبارک باشه عشقم.ایشاا.. سی سالگیت
مونا اومدی سوپرایز کنی سوپرایز شدی..خیلی باحال بود
همیشه خوش باشی عزیزم...تبریک مجدد برای سالگرد ازدواجتون....


مرسی سمیه جون ممنونم
منا
16 دی 91 19:48
سالگرد ازدواجتون یه عالمه مبااااااااااااااااااااااااااااااارک


مرسی گلم
منا
16 دی 91 19:50
رهام جوووووووووووووووون 30 ماهگی مبارک
ایشالا 130 سالگی عجیجم


میسی حاله مناااااااااااااجونش
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 1:17
سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککککککککک عزیزم الهی همیشه خوشبخت وسلامت باشید.
سی امین ماهگرد رهام خوشگله هم مبارک باشه ان شالله سیصد ساله بشی عروسکککککککککککککک

عکسها مثل همیشه عالییییییییییییی


مرسی سمانه عزیزم
مونا مامان امیرسام
18 دی 91 0:07
دوست جوون دیگه نمیای من هم حال و حوصله ندارم بیام.هرشب میام یه دو ساعتی الکی پای وب وقت میگذرونم میرم .دوراه بیشتر نداری ....
یا اینترنت خونه رو راه میندازی یا اینترنت خونه رو راه میندازی
همینیم که هست


چشم خودممتو فکرشم مرسی که به یادمونی
مونا مامان امیرسام
18 دی 91 0:07
رهام عزیزم رو ببوس.خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون


ما هم همین طور
مریم (مامان روشا)
18 دی 91 14:46
سی ماهگیت مباررررررررررررررررررررک
مریم (مامان روشا)
18 دی 91 14:47
سالگردتون مبارک عزیزم ایشالا سالهای سال کنار هم خوش باشین
مریم (مامان روشا)
18 دی 91 14:48
بمیرم برای زحمتهایی که کشیدی..ولی اشکال نداره دست همسری هم درد نکنه
مریم (مامان روشا)
18 دی 91 14:49
میبینم که سرکار نرفتن حسابی مزه داده...خب نرو گلم بشین تو خونه حالشو ببر
منا
18 دی 91 16:05
سلام مونا جون من دقیقا 15 روز دیگه میرم 20 سال هم خوشحاااااااااااااااااالم هم ناراحت (په زود پیر شدم )
مامان حسنا
19 دی 91 11:49
سلام مونا جون ماشالا چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وب دختر منم بیای
پگاه مامان آرتین
19 دی 91 13:22
سالگرد عشقتون مبارک.ایشالا همیشه شادباشی.مامانی سوپرایزت چه غذایی بود.؟؟؟.مامانی عکس رهام زودزودبذار باشههههههههههههه
مرجان مامان آران
19 دی 91 15:01
30 ماهگردت مبارک خوشگلممممممم سالکرد ازدواجتونم مبارککککککک همیشه شاد باشید
حسین خورشیدی (نوه عموی بابای روهام)
20 دی 91 11:28
سلام و صد سلام به روی ماه این گل پسر
عکساشو که میبینم یاد کودکی خودم میوفتم ، موهای منم همینجوری بوده ها ...
بزرگ شدی عکسامو نشونت میدم ...


سلام حسین آقا.........مارو حسابی سوپرایز کردید خوشحالم که به خونه مجازی ما سرزدید.به یگانه جون هم سلام برسونید...سالم باشید و تندرست
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:20
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:40
دوستم چه روزهاای میرید سر کار؟
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:41
برای دوست گلم و گل پسرش
مامان سانلی
21 دی 91 2:47
مونا جون دلمون تنگ شده....جاتون خیلییییییییییییییییییی خالیه...
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 8:27
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی و لبخند هرگز از روی لبان زیبات از بین نره. مامانی منتظر شما هستیم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 15:30
30 ماهگی ات مبارک سالگرد ازدواجتون را هم تبریک می گم سورپرایز همیشه جواب نمی ده ...من بارها تجربه کردم عکس ها عالی بود معلومه به هم خوش گذشته
مامان آراد(خاطره)
22 دی 91 18:29
سلام مونا جون..سالگرد ازدواجتون مبارک...سورپرایزه جالبی بوده...انش الله همیشه شاد باشین.. رهام خاله ماهگرد شما هم مبارک...روی ماهتو میبوسم...
بهترین دختر
23 دی 91 19:51
مونا جون سلام سوژه جدید نداری؟؟؟؟؟ به وبم سری بزن عزیزم فعلانی رهام جونم یه بوس خوچمزه بکن
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 10:09
مبارك باشه عشقم البته با تاخير


مرسی عزیزم
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 10:10
هميشه به خوشي و سلامتي
مامان ادرین
5 اسفند 91 21:23
سلام منا جون اول که ببخیشید دیر اومدم تا روز زیبای زندگیتون رو تبریک بگم .الان یه دنیا واست ارزوی بهترینهارو دارم عزیزم به همراه رهام جون.عکسای رهام جون با ادرین مم قشنگ شده مرسیییییییی.نمیدونم پاسخ کامنت قبلیت درست انجام دادم یا نه اگه به دستت رسیی بهم بگو اینجا رو که واست نوشتم الان تونستم پیدا کنم (باورم نمیشه خیلی گیج ویج شذم که اینا واسم مشکل شده)