عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

بهاراومد

1392/1/17 12:27
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام

دوستای عزیزم سال نو رو به تک تک تون تبریک میگم امیدوارم سال جدید سالی پرباربراتون باشه...

رهام جون ،عزیزمامان امسال سال سومی بود که عیدنوروز رو باهمدیگه جشن میگرفتیم....

چون خیلی وقت ندارم کلی برات می نویسم که ایام عید و چطوری گذروندیم....تا ٨فروردین که خونه بودیم و دید و بازدید داشتیم پنج شنبه٨فروردین تصمیم گرفتیم با مامان پروین و مامان زهرا اینا بریم شمال پریساجون و عمو سجاد (دخترخالم)و مهدی پسرخالم هم اومدن ولی مامان زهرااینا براشون مهمون اومد و نتونستن بیان ...رفتیم و جای همه سبز خیلی خوش گذشت .زیبا کنار بودیم و یه روز هم رفتیم ماسوله چه جای قشنگی بود....شما هم که مثل همیشه که تو سفر گل پسری اصلاً اذیتمون نکردی .

دوتا اتفاق تو ایام تعطیلات

١٤/١/٩٢رهام جون ٣٣ماهه شدی ،دورت بگردم.

١٦/١/١٣٩٢تولدم بود هم خوشحال بودم هم ناراحت ٣٠سالم شد ،حس خوبی نبود یادمه وقتی تولد ٢٠سالگیمو جشن می گرفتم خیلی خوشحال بودم ولی دیروز یه کم ناراحت بودم از ٣٠سالگی خوشم نمیاد نمی دو نم چرا؟؟؟؟؟؟؟با بابا جون رفتین بیرون و برگشتنی با کیک اومدی و گفتی تولدم مبارک (فک می کردی تولد خودته)مرسی همسر عزیزم مرسی پسر گلم...شب مامان زهراینا هم از مسافرت می اومدن شام درست کردم اومدن پیشمون ...شرمندم کردن و بهم کادو دادن مامان پروین و خاله ها هم برام کادو آوردن یادم رفت از کادوی خاله مرجان عکس بگیریم ..بقیه بهم پول دادن که میخوام بزارم رو پول عیدیای شما وبرات یه تیکه طلا بخرم..(بابا یادش رفته بود شمع بخره دوتا شمع ٦داشتیم بابا گیر داده بود بزاریم برات ٦٦خیلی با ٣٠فرقی نداره میخواست لج منو دربیاره)

 

رهام جون و هفت سین سال ١٣٩٢

هفت سین مجتمع

 

رهام جون خونه خاله پرگل

١/١/١٣٩٢خونه مامان پروین

 

چندتا عکس از شمال

ماسوله

امسال عید تصمیم گرفتیم با مامان زهرا و الهام جون شیرینی درست کنیم....به نظر خودم خیلی خوشمزه شده بود.چندتاعکس از شیرینی هامیزارم شما هم کلی بهمون کمک کردی عکساش تو گوشیمه بعداً برات میذارم عزیزم.شیرینی نخودی و برنجی درست کردیم...

مرسی بابت پیام های تبریکتون به تک تک تون سر میزنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرجان مامان آران
17 فروردین 92 15:21
سلام عزیزمممم هم 33 ماهگی رهام خوشگلم مبارک هم تولدت عزیزمممممممممممممممممممم ایشالا 120 سالگی 30 سال که سنی نیست بابااااااااااا ناراحت نباش همیشه به مسافرت و خوش گذرونی
♥ مامي ملودي جون ♥
18 فروردین 92 10:35
عزيزم تولدت مبارك
♥ مامي ملودي جون ♥
18 فروردین 92 10:36
آخه نيني تو چقده خوجليييييييييييييييي
مامان سانلی
19 فروردین 92 17:02
سلام مونا جونم...دلم براتون حسابی تنگ شده دوست گلم.. فدای رهام گلم بشم با اون موهای خوشگلشو لباسهاش...عشقمی خوشتیپ خاله سال نوتون مبارک باشه...ایشاا.. پر از سلامتی و خوشحالی و موفقیت باشه براتون... چه هفت سین خوشگلی...چه شیرینی های هوس انگیزی...تو اخر سلیقه ای مونا جون بوس برای شما و رهام عسلمممم
مامان سانلی
19 فروردین 92 17:03
تولدت مبارک دوست نازنینم....120 سالگیت ایشاا... بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
21 فروردین 92 15:54
بهار اومد ...خیلی هم خوش اومد...امیدوارم همه روزاتون بهاری و سبز باشه... خانومی تولدت مبارک ...انش الله تولد 120 سالگیتو کنار همسر مهربون و پسر شیرینت جشن بگیری... 30 سالگی که هنوز سنی نیست...اوج جوونی و زیبایی یه خانوم محسوب میشه...فقط باید بیشتر مراقب خودمون باشیم... این پسر نازت هم کشته منو با عکسای دلرباش... بوس از روی ماهشششششششش همیشه خوش باشین
مریم(مامان روشا)
22 فروردین 92 16:48
سلام عزیزم خوبید...چقدر ذلتنگتون بودم....تولدت مبارک مونایی من! ببخشید دیر تبریک گفتم به به چه عکسای قشنگی...چه هفت سینای نازی...چه شیرینی های خوشمزه ایی مونا جون دوستتون دارم
مامان ریحان عسلی
24 فروردین 92 12:32
سال نو مبارک تولدت مبارک اینم کادوی مجازیم به شما :http://www.asemoni.com/img/0117.jpg به امید اینکه همدیگه رو از نزدیک ببینم
مامان آروین
27 فروردین 92 12:28
سلام دوست عزیزم با تاخیر تولدت رو تبریک میگم ایشالله همیشه سایتون بالا سر رهام جون باشه منم دو ماه پیش 29 ساله شدم دقیقا همین حسی که شما داشتید من هم داشتم
مامان مانی
8 اردیبهشت 92 10:05
سلام عزیزم تولدت مبارک
تو هر سن و سالی باشی همیشه لبات خندون و دلت شاد باشه عزیزم .....



مرسی..بوس
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:23
وای دوستم بخدا شرمنده من یه سری پستها رو با موبایل دیدم که کامنت نذاشتم و یادم نبود.شرمنده میدونم که خیلی دیره اما
تولدت مبارک
انشاالله 120 ساله شی.
دوست دارم.بوس


خواهش میکنم عزیزم...مرسی..بوس
امیر مهدی و عمی
18 اردیبهشت 92 11:45
سلام مامانی مهربون دست گلت درد نکنه چه شیرینی های خوشگلی معلومه که خوشمزه هم بودن
نوش جونتون
گل پسری نازنینون ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم