عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تو رو خدا منو ببخشید0000عشق من 32ماهه شد

1391/12/13 17:40
2,202 بازدید
اشتراک گذاری

Caillou al telefono 

سلام دوستای عزیزم

خواهش می کنم کم لطفی منو به بزرگواری خودتون ببخشید.امیدوارم برا سال جدید اتفاقای خوب خوب برامون پیش بیاد و بتونم وقت بیشتری با شما دوستای مجازیمون بگذرونم ...باورکنید خیلی دلم براتون تنگ شده دوست داشتم به تک تکتون سر بزنم ولی شرمندۀ همتون شدم

فردا١٤/١٢/٩١وارد سی وو دومین ماه از تولدت میشی مبارک باشه هستی من

رهام جون هزار ماشاله روز به روز داری شیطون تر می شی و من یه وقتایی دیگه نمی تونم تحمل کنم و از کوره در میرم مامانی اگه یه وقتایی باهات برخورد می کنم ازم دلگیر نشو مامان جون فقط به خاطر خودته می دونی که من برات می میرم.

یه شب رفتیم خونۀ پسر عموی بابا با فربد بازی می کردی طفلکی رو خسته کردی نشسته بود اومدی بلندش کنی نمی تونستی گفتی مونا جون فربد جون چقد سفته ماشاله...

یه روز صبح از خواب بیدار شدی صدام کردی و گفتی (فقط کافی یه لحظه دیر جواب بدم ناراحت میشی و میگی آخه چرا جواب منو نمیدی من ناراحتم)مونا جون خیلی حالم بدمزست.

نشسته بودی کنترل تی وی دستت بود کانال و عوض کردی گفتی بزار ببینیم اخبار چه خبره.

جدیداً هرچیزی که بهت میگم در جواب میگی بابا ولم کن....هرکاری هم می کنم  این جمله رو ترکش  کنی نمیشه.

 ٨اسفند

تولد خاله مرجان بود خواهر عزیزم بهترین ها رو برات آرزو می کنم.مطمئنم روزهای خوبی رو پیش رو داری عزیزم

دوستای عزیزم اگه کار میکاپ دارید رهام جون براتون انجام میده بدون وقت قبلی یه نمونه از کارشو براتون میزارم

 

عکسارو فراموش نکنید

کیک تولد٢٨سالگی خاله مرجان

همون شب عکسای عروسیشو گرفته بود یه دونشو گذاشتم کنار کیک ٢٨سالگیشHeart Smile(الهی بمیرم براش که اینطوری شد)نمی خوام چیزهای ناراحت کنند تو وبت بزارم..... بگذریم.

این هلیکوپترم آقا جواد دوست باباجون زحمت کشیدن  از تهران برات فرستادن ممنون از لطفت آقا جواد مهربوووووون...یه بوس تپل از طرف رهام جون

وقت تنگه کلی حرف واسه نوشتن داشتم که نشد ان شاله تو پست بعدی......فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

فریده
14 اسفند 91 10:23
سلام مونا جون امیدوارم خودتو فسقلیو شوهرت همگی خوب باشید .جریان چیه اینقدر کم به کم میای وب. سرت به خاطر کارت شلوغه یا مشغول خونه تکونی هستی ناقلا
بهترین دختر
14 اسفند 91 13:27
تولد مرجان جون و ورود رهام جون به 32 ماهگی مبارک ایشالا 132 سالگیت عزیزم سوال سوال سوال: چرا گفتی بابت اون عکس و اینا ناراحتی؟ واسه مرجان جون؟ ببشیدا فضولی میکنم
گیتا
14 اسفند 91 21:26
سلام بروی ماه مامان مونای عزیز وپسر گلمون رهام جون مر سی منا جون باشه حتما بات تماس میگیرم..تولد سیودومین ماه هم مبرک عزیزم
♥ مامي ملودي جون ♥
15 اسفند 91 9:36
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)


واقعا
زهرا مامان قاصدک
15 اسفند 91 20:13
سلام مونا جون ! دلم خیلی برای شما و رهام عزیز تنگ میشه ولی قاصدکم همه وقتمو گرفته و دیگه زیاد نمی تونم به دوستای عزیزم سر بزنم ! می بوسمتون
مامان محمدرهام جون
16 اسفند 91 10:16
مونا جونم سلام یه چند وقتیه میام وبت احساس غریبی میکنم اخه سوال نا جواب دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم خودت ورهام جون خوب باشیدنمیدونم چی شده ولی ان شالله خاله مرجان همیشه شاد وخوشبخت وسلامت باشههلیکوپترتم مبارکت باشه شازده پسرممثل همیشه خوشگل وخوش سخنی گلم
مریم (مامان روشا)
16 اسفند 91 15:14
منم بعداز مدتها اومدم وب روشا که گفتم بهت سربزنم....قربون اون زبون شیرینت بشم تولد خاله مرجان هم مبارک ....البته ی سوال بزرگ برام پیش اومده که چی شده! به هرحال ایشالا که خوش باشین...دوستتون دارم و میبوسمتون
وانیا باستان پور
17 اسفند 91 13:51
ما برگشتیممممم
مریم
17 اسفند 91 19:49
سلام وای که چقد دلم براتون تنگ میشه.32 ماهگی و تولد خاله مرجان و تبریک میگم. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید.
مامان آراد(خاطره)
18 اسفند 91 2:14
مونا جون کجایی ؟چرا آپ نمیکنی؟ دلمون براتون تنگ شده
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
18 اسفند 91 16:22
مونا جون سلام امیدوارم هر چه زودتر کارهات سرو سامون بگیره مثل سابق بشی عضو فعال تولد خاله ی رهام جون هم مبارک باشه البته من هم مثل بقیه کنجکاو ماجرا شدم البته اگه فضولی نیست
♥ مامي ملودي جون ♥
19 اسفند 91 11:54
مبارك باشه عزيزم
♥ مامي ملودي جون ♥
19 اسفند 91 11:55
اي جونم حالم بدمزست . آخه فداي اول زبونه خوشگلت بشم اينا رو از كجات در نمياري /
♥ مامي ملودي جون ♥
19 اسفند 91 11:55
خب من خرداد عروسي داداشمه از حالابرام وقت بزار يه وقت بي آرايشگر نمونم
♥ مامي ملودي جون ♥
19 اسفند 91 11:57
تولد مرجان جون مبارك
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:33
32 ماهگیت مبارک عزیزممممممممم تولد خاله جون مبارک باشههههههه هلیکوپتر خوشگلتم مبارک
پگاه مامان آرتین
21 اسفند 91 17:25
عزیزم مبارکه.این دفعه می بخشیم ولی تکرارنشه.چه بیای چه نیای دوست داریم
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 3:18
32 ماهگیت مبارک گلم یعنی عاااشق میکاپت شدم.خلیجیه نه کادوی خوجلت هم مبارکت باشه منا جون مراقبش باش چون زود خراب میشه.مال امیرسام که چند ماه بیشتر دووم نیاورد تولد خاله جووونیت هم مبارک. انشاالله سال جدید بیشتر بر وفق مراده
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 3:18
دلم خیلی براتون تنگ میشه دوست خوبم:
مامان سانلی
22 اسفند 91 14:50
سلام عشق 32 ماهه من... سلام مونا جون..خوشحالم که خوبین..تولد خواهر گلتم مبارک باشه.... قربون اون زبون شیرینت و صورت مثل ماهت برم عزیزم. دلم یه ذره شده بود برات..
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:38
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.