عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

یلدای 91

1391/10/3 12:14
1,526 بازدید
اشتراک گذاری

 Caillou

هروز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تويي را به من هديه داد

رهامم خدا رو شکر حال جفتمونم بهتر شده هفتۀ پیش هر دومون یه کم کسالت داشتیم و من چند روزی سرکار نیومدم .ولی الان که دارم برات می نویسم خداروشکر بهتر شدیم، و شما شیطون تر و دوست داشتنی تر و خوردنی تر از همیشه.

هر چیزی که میخوری و خوشت میاد میگی فوق العادست.212919_4chsmu1.gif

اگه بخوای خودتو لوس کنی یا از من چیزی میخوای که می دونی باید پسر خوبی باشی تا بدستش بیاری میگی مامی جونم.وای میمیرم برات وقتی این مدلی صدام میزنی.

هفتۀ گذشته با بهاره جون رفتیم برات لباس و دستکش خریدیم.

دوستای گلم ممنون بابت کامنتای پرمهرتون ببخشید این چند وقت حالم خوب نبود نتونستم بهتون سر بزنم قول میدم در اولین فرصت به تک تک تون سر بزنم، روی ماهتونو می بوسم

 

عکسهای شب یلدا

خودت رفتی از تو کابینت یه کم آجیل ریختی تو ظرف و  آوردی کلی خوردی دورت بگردم.کلی هم هندونه خوردی

رهام و آندیا جونم تو حموم

بعد از حموم موهای گل پسر ی منو ببینید

اینم عکس لباسای خوشگلت

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

maman e maneli
3 دی 91 14:23
aziiiiiizam mamen e mehraboon va doost dashtani yalda shoma ham mobarak roham joon che axaye ghashangi andakhte mesle hamishe


مرسی نیکو جوووووووون
پری شب
3 دی 91 15:35
الهی فدای موهای خوشگلت بشم هزار ماشاالله خدارو هزار مرتبه شکر که حالتون خوب شد کلی غصه خوردم مونا جونم از خدا می خوام همیشه سلامت وشاداب در کنار هم باشین الهی امین


سالم باشی خانومی
پری شب
3 دی 91 15:36
عزیزم لباسات مبارک به دل خوش بپوشی گلم دست مامانی مهربون درد نکنه


مرسی خانومی
پگاه مامان آرتین
3 دی 91 20:29
عزیزم یلداتون مبارک.پسری رو میز چیکارمی کنی.


سلام خاله جون.........مرسی..رهامه دیگه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:22
سلام و صد تا سلام
مثل همیشه عکس ها و پست زیبایی بود
خدارهام جون را برات نگه داره
امیدوارم زمستون خوبی داشته باشید


مرسی مرضیه جون
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 11:11
اي جان من ميميرم واسه موهاشون بعد حموم


خدا نکنه
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 11:11
الهي بميرم ميگفتم خبري ازتون نيستا . خدارو شكر كه الان بهترين


مرسی نسییییییییییییییم جووووووووووون
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 11:12
شب يلدات مبارك نفسه خاله


مرسی عزیزم
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 11:12
به به چه حمومي . و لباس هات مبارك خيلي نازن دست ماماني درد نكنه
مامان آراد(خاطره)
4 دی 91 13:52
قربونت برم خودتم فوق العاده ای...
خوشحالم که حالتون بهتر شده ...
لباساتم خیلی خوشگلن ..مبارکت باشه..بوسسسسسسسس


ممنون خاطره جوووووون
مرجان مامان آران
4 دی 91 14:28
یلداتون مبارک عزیزمممممممممممم
وای خدا چقدر ناز این پسر با این موهاششششششششششششششششش ماشالااااا
ماهم اپ کردیماااااااااا


مرسی خانومی...........
مامان محمدرهام جون
4 دی 91 17:20
سلام عزیزای دلم
قربون تو پسرم برم که مستقل شدی واز خودت پذیرایی میکنی
خاله جون خبر داری ما اسباب کشی مجازی کردیم؟؟؟توی خونه جدیدمون منتظرتون هستیم



بله حتما میایم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:38
مبارکت باشه عزیزم واس چقدر موهای زیبایی داری به منم قرض میدی خاله؟


با کمال میل
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:53
سلام عزیزم ما به روز شدیم اگه رمزو خواستین بگین تا به شما هم بدم بووووووووووووووس منتظرتون هستیم

میخوایم میخوایم
مامان ریحان عسلی
5 دی 91 8:37
سلام
یلداتون مبارک البته با تاخیر خوشحالم بهتون خوش گذشته ایشالا که همیشه جمعتون جمع و دلتون شاد باشه عزیزم الان بهتری مونا جون من خیلی نگران حالت بودم
می گم مامانش حالا این یکم آجیله پس زیاد چقدر می شه نوش جونت گل پسری
عافیت باشه وای خدا چه موهایی داری رهام جون مو فرفری این گل سرت عشقه به خدا لباساتم مبارک ایشالا به تن سالم بپوشی ریحانه هم از این شلواری که خریدی داره البته صورتیش دستکشتم که خیلی خوشگله دستت درد نکنه مونا جون

مرسی خانومی
عشق و رویا
5 دی 91 12:57
سلام خوبین ببخشید من دختر نیستم این پیام رو یه بنده خدایی برام فرستاد گفت این رو برای 20 نفر بفرست


من خیلی اعتقاد ندارم.ببخشید
گيتاو ادرين
5 دی 91 15:34
سلام منا جون خدا بد نده اميدوارم هميشه خوب باشين ..ادرين هم حسابي سرما خورده بود ..رهام رو ببوس جاي من


سلام گیتا جون.............سلامت باشی...........آخی چرا سرماخورده طفلی ضعیف شده خیلی مراقبش باشه
امیر مهدی و عمی
5 دی 91 19:27
سلام مامانی خوبید خوشحالم که هردو خوب هستید.
یلدای کذشته هم بر شما مبارک باشه انشااله همیشه شاد و خندان باشید


ممنون از لطفتون
مونا مامان امیرسام
6 دی 91 0:11
سلاام دوست جون شرمنده نبودم.
میگن اگر به کسی بگی مشکل داری تا بهت نفهمونه از تو بیچاره تره ول کنت نیست.حالا جریان منه.
واااااااااااااااااای که نمیدونید امیرسام داره باهام چیکار میکنه.خدایی دلم میخواست این روزها تموم میشد تا شاید یکم به ارامش برسم.اخرش بعد از 6 روز صبر من کم اوردم و امیر سام به خواستش رسید.(میخواستم مثلا از شیر بگیرمش)
اینقدر که جیغ زد .حس میکنم مثل مامان بزرگهای غر غرو شدم


الهی بمیرم برات

مونا مامان امیرسام
6 دی 91 0:12
امیدوارم 100 تا شب یلدای دیگه رو ببینی خووشگل موبلند من.
قررررررربونت برم موش کوچولو


میسی خاله مونا
مونا مامان امیرسام
6 دی 91 0:13
فدات بشم من با اون موهااای نانازت عسل
لباسهای نو هم مبارک.به سلامتی بپوشی.
امیرسام هم ابیه اون دستکشها رو داره


خدا نکنه خاله جونش
مونا مامان امیرسام
6 دی 91 0:14
مونا جون برای از شیر گرفتن رهام خیلی اذیت کرد؟؟چند وقت طول کشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


میام توضیح میدم ولی رهام اصلا منو اذیت نکرد
مامانی درسا
6 دی 91 3:21
وای وای به این گل پسری هزار ماشاالله چقده روز به روز شیرین تر و زیباتر میشی ...... مونا جون خوشجالم حال خودت هم بهتر شده عزیزم ....... یلدا هم امیدوارم خوش گذشته باشه و لباس و دستکش هاش هم عالی مبارکش باشه


مرسی مژگان جون
خاطره مامان برديا
6 دی 91 9:32
مونا جون من ميميرم واسه اين پسمل خوشجله تو....ديوونه اون موهاي نازشمممممم تو رو خدا موهاش و نزنيا. كاش موهاي برديا هم اين طوري بود


مرسی از اظهار لطفت.چشم نمی زنم....موهای بردیا هم خیلی خوشگله
امیر مهدی و عمی
6 دی 91 11:17
مامانی خصوصی داری
توت فرنگي
8 دی 91 17:17
ببخشيد رهام ديروز تو برنامه عمو پورنگ بود؟ اي واي ببخشيد سلام


سلام عزیزم.نه چطور؟
مونا مامان امیرسام
9 دی 91 2:04
سلااام دوست خوبم.ممنون به ما سر میزنید.
وااای روزهای سختی بود خداروشکر یه کوچولو راحت شده.
من که همیشه به شب بیداری شهره بودم جوری شده که 12 که امیرسام رو میخوابونم خودم زودتر خوابم میره.فسقلی خیلی خستم میکنه.
شما خوبی گلم؟؟؟
رهام خوشگل من خوبه؟؟
ببوسیدش از طرف من


خداروشکر کهبه راحتی رسیدید
مامان مانی
9 دی 91 11:13
مامان سانلی
9 دی 91 13:03
یه عالمه عشق و بوسه
زهرا
10 دی 91 0:50
سلام عزیزم اگه خواستی از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


با کمال میل
مونا مامان امیرسام
10 دی 91 4:14
برای دوستم و پسر فوق العادش
مامان سانلی
10 دی 91 9:02
+ 1000 برای رهام گلم


مرسی عزیزم
مریم (مامان روشا)
10 دی 91 15:26
ای جانم خودت فوق العادهایی عشقم
هرچی خوردی نوش جونت
لباساشو ببین توروخدا
موهاشو نگو که من ضعف میکنم ....عاشققققققققققققتم


مرسی خاله مریم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 11:44
با چند تا پست جدید بروزیم ..
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
3 بهمن 91 3:47
خصوصی داری همسایـــــــه