عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

من عاشق این کاراتم

1391/8/30 10:30
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

رهام عزیزم سلام ،سلام بر روی  ماهت سلام به مهربونیهای بی کرانت

تازگیا یاد گرفتی تا از دستت عصبانی میشم میای پیشم میگی بشین (تا قدت بهم برسه) بعدبا دوتا دستت سرمو می گیری و پیشونیمو می بوسی بعد عمیق تو چشام نگاه می کنی وااااااااااااااااااااااااااااای رهام الهی من دورت بگردم تو چقد ماهی به خدا می میرم برات وقتی این کارو می کنی اون لحظه احساس غرور بهم دست میده و انگار که مالک جهانم مرسی عشقم مرسی نفسم.

صبحها از خونه زنگ می زنی و شیطونی می کنی تند تند قطع می کنی و بعد میگی موناجون قطع کنم قهر می کنی. به هرچیز ممنوعی که میخوای دست بزنی اولش می پرسی اگه این کارو بکنم بامن قهر می کنی یعنی گریه  کنم،بعدش می پرسی من بی ادب شدم ،برم گریه کنم (عزیزمامان شاید به ظاهر باهات قهر کنم اونم به خاطر خودته مطمئن باش من هیچ وقت از ته دل از دست تو ناراحت نمیشم تو گریه که می کنی دنیا روسرم خراب میشی )

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

چند شب پیش گوشی تلفنو زدی شکوندی شما که خوابیدی بابایی درستش کرد فرداش که رفتی سراغش دیدی درست شده گفتی :خدایا شکرت گوشیمونو درست کردی(خوشحالم که شکرکردن به درگاه ایزدی رو دوست داری و روزی چند مرتبه این حرف و می زنی ومن لذت می برم)

فندک و می گیری دستت و دوست داری روشنش کنی میگم دست به فندک نزن زشته میگی نه نگو فندک نناسه،خوشگله،دوسش دارم.

چندشب پیش حالم خوب نبود بهم گفتی شربت بخور خوب میشی ببین من خوب شدم این مریضیه یه خوبی که داشت به دارو خوردن علاقه مندت کرد و مدام می رفتی در یخچال و باز می کردی و می گفتی شربت بده اولشم می پرسیدی این خوشمزس یا بدمزس من می گفتم بدمزست ولی بخور تا خوب شی شما هم که قربونش برم سریع می خوردیش

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

با هم رفتیم دکتر تا دم مطب رسیدیم فهمیدی کجا میریم گفتی دکترو دوسش ندارم دکتر بی ادبه جیغ و داد و فریاد سریع رفتیم بالا دفترچتو گذاشتیم و اومدیم بیرون یه چرخی زدیم مجدداً رفتیم پیش دکترت همش تو راه بهت می گفتم میخوایم بریم پیش دوست پدرجون(دکتر صبا دوست قدیمی پدر)قبول کردی و رفتیم نوبتمون که شد رفتیم تا دراتاق رسیدیم دوباره شروع کردی گریه گریه گفتی دوست پدر جون نیست دوسش ندارم .....منم داغ کرده بودم آخه چرا می ترسی دکتر که ترس نداره دوستای گلم فسقلی های شما هم این مدلین؟

خب این هم یه مدلشه دیگه

بزار ببینم میشه شماره بگیرم

ببینید اینجوری خوشگلتره نیست؟

جدال پدر و پسر برای سجده کردن(کار همیشگی این گل پسره)

منتظر بودیم نوبتمون بشه بریم پیش دکتر شما هم از ماکتا خوشت اومده بود و می خواستی دهنت و مثل اونا باز کنی

رفته بودیم پارچه پرده ای نگاه کنیم شما با یه خانوم کوچولو دوست شدی مامانش می گفت دختر من کچله و پسره شما......

اینجا هم داشتید نظر همدیگرو می پرسیدید

ببینم کدوم بیشتر به خونمون میاد بزارید یه کم فک کنم.....

به نظر این یکی خوب میاد

چند وقت پیش رفتم نمایشگاه صنایع دستی یه چیزی اونجا دیدم که خیلی خوشم اومد تصمیم گرفتم خودم درستش کنم سنگ نمک بود که زیرش لامپای رنگی گذاشته بودن هم تزئینی بود هم خیلی مزید داشت یه بروشور دادن که بعد از مطالعش دیدم چه خواصی داره سنگ نمک ....امواج منفی چشم و تو خونه می گیره و دفع می کنه .آرامش بخشه و خیلی چیزای دیگه ....درستش کردم و نور قرمز توش کار کردم البته به کمک همسری قشنگ شد.

چراغ روشن

چراغ خاموش

 

 اگر دستانم را بشکنند با  اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند با خون جگرم خواهم نوشت:
دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مونا مامان امیرسام
30 آبان 91 11:54
اخ جوون پست جدید الان امیرسام نمیذاره شب دوباره میام


فدات شم مهربونمعشق بودن شما بهم نیرو میده
مریم
30 آبان 91 12:47
سلام.. وای که منم عاشق حرفزدنهای رهام جون هستم... مونا جون خیلی خوشحالم که با وبتون آشنا شدم.. کار هر روزم دیدن روی ماه رهام جون وخوندن شیرین زبونیهاشه خیلی خوشحالتر شدم وقتی روی ماه شمارو هم دیدم مونا جون ماشاا.... خانوادگی خوشگلین


مرسی عزیزم لطف داری...........ما هم خیلی خوشبختیم که خانوم گلی مثل شما هرروز میاد تو خونه مجازی ما و با اومدنش خونمونو گرم می کنه مرسی از حضور گرمت.....می بوسمت
پری شب
30 آبان 91 16:29
الهی فدای قلب مهربونت بشم با اون زبان شیرینت که خدارو شکر می کنی تمام خصوصیات مامان مونا رو داری مثل مامانی مهربونی دوستون دارم یه عالمه


می بوسمت
پری شب
30 آبان 91 16:40

خدا حفظت کنه گلم


مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
1 آذر 91 0:33
سلام
خوبی خوشید عزیزم چه شیرین حرف می زنه دلم میخواد بخورمشششششش
نه مونا جون ریحانم همینطوره دکترش گفت تو این سن کاملا طبیعیه اصلا هم جای نگرانی نداره خیالت راحت


مرسی خاله سیما.....خیالم یه کم راحت شد مرسی سیما جون
مامان شايان
1 آذر 91 8:28
منم عاشق اين كاراتم. واي چه چراغ خوشكلي. آقا رهام بالاخره كدوم پرده رو انتخاب كردي؟ دكتر كه مي ريم وقتي دكتر معاينه مي كنه شايان گريه مي كنه و زود هم آروم ميشه


مرسی عزیزم........یه دونه خوشگلشو .........خوبه که زود آروم میشه
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:18
سلام دوستم.خوبی گلم.برو خصوصی


چشم عزیزم
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:27
دوستم اونی هم که فرستادم تایید نکن.یادم رفت تیک بزنم


چشم خانومی
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:28
قربوووووونت برم شیرین زبوون کوچولو.تو خودت ننااااااااسی


میسی خاله مونا
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:29
واای مونا جون باورم نمیشه رهام جون هم خرابکاری کنه.
عززیزم اخه به تلفن زبون بسته چیکار داری شماا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خب دیگه رهامه دیگه چه میشه کرد هر کاری کنه رو سر ما جا داره قربونش برم
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:30
چراغ خوابه که خوشگله هیــــــــــــــــچ.اما عکسهای کنارش ناناس تره


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:32
اره مونا جون.تازه امیرسام مهمون اشنا یا هر کس دیگه ای خونمون هم که بیاد امیرسام جیغ میزنه.اگر باهاش حرف بزنن که دیگه واویلا


قربونش برم
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 9:33
ااای جان.امیرسام سر مار و روی مهر له میکنه تا برش داره بعد فراااار.خدا نمازهای من یکی رو که قبول کنه واقعااااا


حتما قبول می کنه عزیزم
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 10:04
سلاااااااااااااااام.من امروز از 8 بیدارم.خخخ


سلام چه خوب
مونا مامان امیرسام
1 آذر 91 10:10
قربوونت برم خواهش.نه اصلا سخت نیست.کامل بخون بعد مرحله به مرحله انجام بده دوستم.
اول برو ویرایش قالب نه تنظیمات(اسکریپ نه)3 تا پایین تر از تنظیمات
بعد هرچی توی اونه پاک کن
بعد هرچی من دادم رو انتخاب و کپی کن
بعد پیست کن تو کادر قالب
بعد زیر همون کادر پیش نمایش قالب رو بزن و قالب رو ببین اگر خوشتون اومد ثبت کنید.


مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
1 آذر 91 23:24
ای جونم ...بخورم اون زبونتو...عزیز دل خاله دکتر که ترس نداره...
مونا جون شما نمیخواد زحمت بکشین رهام جون خودش زحمت انتخاب پردرو میکشه...
شما هم که موهاتون فره...
ایشالا همیشه سلامت باشین


مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
2 آذر 91 11:22
سلام
میگم چقدر عکسای دوروبر سنگ نمکه قشنگن


سلام مرسی عزیزم شما لطف داری
مریم (مامان روشا)
2 آذر 91 11:48
جیگرمنی توخاله...خوردنی من... خوشمزه...شکلات...
آفرین خانومِ هنرمند....منم شنیدم که خیلی خوبه...



سلام عزیزم مرسی عزیزم لطف داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 11:58
مونا جون سلام
1. من خیلی از نوع حرف زدن گل پسرت خوشم می آید
2. عکس ها عالی بودند مثل همیشه
3. بزن دست قشنگه را به خاطر کارهنری مونا جون و همسر محترم ( راستی سنگ نمک از کجا تهیه کردی؟)



سلام عزیزم.شما لطف داری
مامان ساجده
2 آذر 91 13:22
ای پسر شیرین زبون
عزیزم همه بچه ها از دکتر میترسن ناراحت نباش ما هم هر سری چه خودمون بخوایم بریم دکتر چه متین رو ببریم همین بساط رو داریم


سلام عزیزم.....هی وای من پس همه گیره
مونا مامان امیرسام
3 آذر 91 21:38

مرسی دوستم سرزدی.
انشاالله هرچی به صلاحته.


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
3 آذر 91 21:39
من برات نذر کردم که بشه


وای الهی من دورت بگردم خیلی لطف کردی عزیزدلم.بتونم جبران کنم
زهرا مامان قاصدک
4 آذر 91 18:05
:*


**
مامان ریحان عسلی
5 آذر 91 8:50
سلامممممممممم یهووووووووووووووووو کسی خونه نیستتتتتتتتتتتتتتتتت


سلام عزیزم خوش اومدی ببخشید اومدید و ما نبودیم.
زهرا _ مامان مریم گلی
6 آذر 91 11:28
سلام گل بهار خانومی

اول از همه بگم من واقعا شرمندمممم یک دنیاااا.....به خدا اصصصصصصصصصصلا وقت ندارمممم....

منو شرمنده میکنی میای و کامنت میزاری خجالتم میدی گلم....راستش من دارم زبان چینی میخونم اینجا و همسری هم داره دکتراشو میگیره....دوست دارم و رهام گلم و ببوس


نه خواهش میکنم این چه حرفیه من دوستون دارم .مرسی که جواب سئوالمو دادی
خاطره مامان برديا
6 آذر 91 11:53
به به قربون اين پسملي خوش سليقه كه پارچه پرده ي خونه رو انتخاب مي كنه فدات شم كه فندك به نظرت نناسه


بهله دیگه خاله جون چه کنیم خوش سلیقه ایم و مامان و بابا هرجا میرن از سلیقه ما استفاده می کنن
مامان محمدرهام جون
7 آذر 91 13:52
سلام دوست خوبم

رهام جونم به نظرمنم این مدلی که شما گوشی رو آرایش دادی خیلیییییییییی خوشگلتره

چه جالب وخوشگل بود هنر دست شما وبابایی اگه میشه توی یه پست بهمون آموزش بده دوست گلم

چشمم به روی ماهت روشن شد دوست جونم ماشالله خیلی نازنینی

مرسی سمانه جون شما لطف داری


مامان محمدرهام جون
7 آذر 91 13:54
لباشو نگاه کن جیگرمو
فقط خنده
10 آذر 91 12:09
سلام خوبی خوشحال میشم به وب من سر بزنی نظر بدی و وبم رو به اسم فقط خنده لینک کنی و اگه خواستی کد لوگو وبم رو تو وبت کپی کن منتظر هستم


بله حتما