عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

جشن تکلیف مائده جون

1391/6/29 11:22
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

 287519_yyyyywelcomwagon.gif

دیروز باهمدیگه رفتیم جشن تکلیف مائده جون خوش گذشت مراسم قشنگی بود به مناسبت روز دختر تو این روز قشنگ براش جشن گرفته بودن .برگشتنی بهت بادکنک داده بودن تو خونه کلی با بادکنک  بازی کردی و آخرش با صورت خوردی زمین و تا موقع خواب همش از بینیت خون می اومد الانم نگرانتم کلی ازت خون رفت الهی من بمیرم.رهام جون ببخشید واقعاًتایپ کردن برام سخت شده دستم عملاً فلج شده نمی تونم زیاد برات بنویسم چند تا عکس ازمراسم دیروز گرفتم میزارم برات

راستی تکیه کلام این روزات به هرکی میرسی میگی سلام چطولی خوبی کجا بودی نبودی

عزیزم کلماتو خیلی خوب ادا می کنی فقط چند کلمه هست مثل فائزه میگی فایزه(دیروزم تو جشن خودشو کشت درست اسمشو بگی تو هم نگفتی منم خوشحال739819_teehee2.gif حالشو گرفتم کلی باهم شوخی داریم من بهش میگم ففه به تو هم میگفتم بگو ففه 212919_4chsmu1.gif)به الهامم میگی اهلام

اینجا هم مائده جون دو رکعت نماز شکر خوند خیلی مودب و نازه

موقع رفتنم تو حیاط گیر داده بودی تاپ بازی کنی

من و رهام روز دخترو به تمومه دخملیای ناز و مامان جونیاشون تبریک میگیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 شهریور 91 12:45
از طرف ما هم مائده جون تبریک بگید

مواظب گل پسرت هم باش حتما چشمش کردند اسفند براش دود کن


چشم عزیزم.مامانمم همین و می گفت
نایسل
29 شهریور 91 14:06
وای عزیزممم چچه جالب... من تا حالا همچین جشنی ندیده بودمم
حدوداش که معلوم نیست
عزیزم
AAAMUSIC
اسم شبکه اش..
تو هاتبرد هستش...


گیرنده اش اینه 11642/ H / 27500
تازه راه افتاده دوباره سرچ بزن میاد




مرسی الناز جون
نایسل
29 شهریور 91 14:06
فسقلی مامان وبابا
29 شهریور 91 15:21
سلام رهام جون سلام مامان رهام جون خوبید من تمام وب شاه پسر رو خوندم خیلی زیبا بود رهام جون خیلی نانازی ماشالا به من و آتنا جون هم سر بزنید


ممنون از حضورتون..با کمال میل
پری شب
29 شهریور 91 15:38
الهی مردم بچم خورده زمین اخه پسر ناز مواظب خودت باش ان شا الله جشن تکلیف خودت عزیزم


مرسی گلم
مریم(مامان روشا)
29 شهریور 91 15:52
نازی مبارک باشه
موناجونم ....روشا از 20 ماهگی پوشک نشد ولی برای شبها تا 2ماه پیش پوشک میشد چون خیلی آب میخورد و من باید تاصبح بیدار میموندم و روشارو مرتب دستشویی میبردم واسه همین اول مایعات خوردن شباش رو کم کردم الانم بستگی به مقدار ابی که میخوره یکی دوبار نصف شب میبرمش دستشویی
پوشک گرفتنشم خودش باعثش شد چون نمیذاشت پوشکش کنم برای همین دیدم بهترین موقع است که خودش میتونه همکاری کنه برای همین اصلا اذیت نشدم
ایشالا برای توهم سخت نباشه گلم


مرسی عزیزدلم
مامان ریحان عسلی
29 شهریور 91 18:01
سلام
به به چه روز خوبی جشن گرفتن قبول باشه مائده جان ؛ مرسی از پیام تبریکتون مونا و رهام جونم


خواهش می کنم عزیزم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:58
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)



چشم مرضیه جون الان میام.مرسی بابت پیام تبریک
مامي نسيم( مامان ملودي )
1 مهر 91 8:40
چه خوب . الهي من فدات بشم چرا خوردي زمين الهي فداي اون قطره قطره خونت بشم خودم تنهايي نفسه خاله


خدا نکنه خاله نسیم مهممونم
نایسل
1 مهر 91 10:50
سلام گلم خوبی چرا بابا کلی گیر داد ولی فکر نکنم به تو گیر بده اخه تو با عککسای رهام میزاری حالا بزار فوقش بعدش برمیداره پاک میکنخ


نایسل
1 مهر 91 10:51
اومد فدات شمم دیشب ساعت 10رسید


چشت روشن
نایسل
1 مهر 91 10:51
باید امتحان کنم این کار رو واس ه لاغری نکردم


آفرین دختر خوب
نایسل
1 مهر 91 11:26
تو تلگرافت اخطار میاد و یاد اینکه عکست نشونداده نمیشه همین


مرسی عزیزم
نایسل
1 مهر 91 11:27
ما این مدت این قد بلا ملا سرمون اومد دیگه نمیتونیم پول شهریه بدیم یعنی کلا هیچی نداریم


زندگی برا همه سخت شده
نایسل
1 مهر 91 11:27
ایشالا جور میشه گلم
نایسل
1 مهر 91 11:44
اره خوب برای همه سخته به خدا منو علی کلی خر داریم هزینه کیلیپ های موسقی اون هست دانشگاه من ...
این وسطمم دیدی که چقدر بلا ملا سرمون اومد همین تازگی یکی کنتورگازمون رو سوراخ کرده 430 هزار جریمه شدیم جریمه ماهواره
خرید خود ماهواره تصادفا کلی...
ما هم کم اومردیمم خرج خونم که دیگه هیچی


میگم که همه مشکل دارن خدا خودش کمکمون کنه
نایسل
1 مهر 91 11:45
چندتا عکس از رهام بزرا اونم قاطی اش بزار گلم من بودم میزاشتم عزیزم


باشه میزارم
مونا مامان امیرسام
1 مهر 91 12:54
مونا جونم رهامی خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا خدتون دست درد گرفتید؟؟؟؟؟؟


خوبه خدارو شکر..............نمی دونم فک کنم مال کار با کامپیوتر باشه
مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 13:13
چه جشن خوشملییییییییییییییییییییی

عزیزم براش صدقه بذار خوشگل خاله روووووو




جاتون خالی.....چشم
پری شب
1 مهر 91 17:11
مرسی مونا جونم همیشه اشتباهامو بهم می گی دستت درد نکنه خواهر گلم


خواهش می کنم عزیزم تو اشتباهی نداری خانومی
مامان آريا
3 مهر 91 10:40
سلام عزيزم من برگشتم با يه عالمه دلتنگي براي تو مامان مهربون و رهام جون عشقه خودم
جشن تكليف مائده جون هم بهش تبريك مي گم اميدوارم خدا هميشه پشت و پناهش باشه


مرسی معصومه جون
مامان سانلی
5 مهر 91 12:00
سلام مونا جون. بهتری خانوم؟ دستت بهتر شده؟ زیاد ازش کار نکش......
مامان مونا برای بچم اسپند دود کن دماغش داغون نشه دیگه

خوبیم خداروشکر.....اونم بچشم
فسقلی مامان وبابا
6 مهر 91 21:48
سلام رهام جون تولد امام رضا رو بهت تبریک می گم کوچلوی ناز


مرسی منم به شما تبریک میگم