عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

ღ ღعکسای تولد دو سالگی نفس مامانღ ღ

1391/5/24 12:01
2,218 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

                               ني ني شكلك

سلام دوستای گلم

اول از همه می خوام ازطرف خودم و رهام  از تموم عزیزانی که پیام تبریک واسه رهام جون گذاشته بودن  تشکر کنم مخصوصا از پری جون که یه پست مخصوص تولد رهام گذاشته بود همین طور از مرضیه جون مامان زهرا جون  و الناز جون که تو پستاشون تولد رهامو مجددا تبریک گفته بودن تشکر می کنم . از سیما جون مامان ریحان عسلی که دو تا عکس خوشگل واسمون آپلود کرده بود واز نسیم عزیزم مامی ملودی جون بابت کامنت های که واسمون گذاشته یه دنیا ممنونم و بقیه دوستان عزیزم سمانه جون مامان محمد رهام-مریم جون مامان روشا جون- سمیه جون مامان سانلی جون دست پر مهر تک تک تونو می بوسم امیدوارم بتونم جبران کنم.(اگه اسم بقیه دوستان و ننوشتم دلگیر نشید من و رهام از همه بچه های نی نی وبلاگ ممنونیم و عاشق همتونیم)

 

یکی یکدونه من پارسال هم تولدت تو ماه رمضون بود و نمی شد تولد مفصل برات بگیرم فقط یه چند تا فامیل درج یک و شام دعوت کردیم خونه برات یه تولد کوچولو گرفتیم ، تو خونه خیلی سخت بود اصلا ً یه جا بند نبودی هم خودت اذیت شدی هم منsmile emoticon kolobok .یه دونه عکسم نتونستم ازت بگیرم.خلاصه امسال با بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت آتلیه یه چندتا عکس بگیریمYah و خونوادهامونو دعوت کنیم بیرون همین کارم کردیم روز تولدت عصر بابا جون زحمت کشید رفت کیکتو گرفت و با هم رفتیم آتلیه واااااااااااای پدرمونو درآوردی اولش که رفتیم آقای عکاس بهت گفت خب رهام جون اولین فیگورتو بگیر دستت و بزار تو جیبت اینو که گفت من خندم گرفت739819_teehee2.gif چون بچمو می شناسم و می دونم به هیچ صراطی مستقیم نیست .گفتم آقای .... فک نمی کنم  رهام فیگورای که شما بخواید بگیره  و همکاری کنه برا فیگور گرفتن ما براش شکلک درمیاریم niniweblog.comشما هم پشت سرهم عکس بگیرید یه چندتایش که خوب شد چاپش کنید  قیافه من و خاله پریوش دیدنی بودفک کنم ٣٠تا عکس گرفت بعد شما یه لبخند تحویلش دادی212919_4chsmu1.gif دلم برا بیچاره سوخت خسته شد.

                           

بعد از تموم شدن کارمون توآتلیه رفتیم باغی که رزرو کرده بودیم(باغ رستوران ساحل-عباس آباد)جای خیلی با صفایی بود مخصوصاً صدای آبی که می اومد خیلی خوش گذشت.این باغ تداعی خاطرات من و بابایی بود دوران نامزدیمون هر روز عصر می رفتیم این باغ و کلی از اونجا خاطره داریم به خاطر همین خاطرات شیرین تصمیم گرفتیم بریم اونجارو رزرو کنیم.مهمونامونم فقط خونوادهامون بودن شب خوبی بود.غذا هم فوق العاده عالی بود

                           

کادوهاتم برات می نویسم خونواده من: آقا جون  ٣٠٠٠٠٠تومن-خاله پریوش دو دست لباس-دایی جون ٥٠٠٠٠تومن-خاله مرجان ٥٠٠٠٠تومن

خونواده بابایی هم ١٠٠٠٠٠تومنFor You

همکارم آقای شکریه هم زحمت کشیده بودن یه جعبه خونه سازی+یه جعبه مداد رنگی و دوتا دفتر نقاشی واست خریده بودنFlower

دوست خاله پریوش هم یه عروسک برات هدیه آورده بود.

دست همگی درد نکنه

من و بابایی هم یه دست لباس خیلی خوشگل برات خریدیم(فک کنم یک هفته تموم گشتم تا اون چیزی و که می خواستم پیدا کردم)قرار شده با پولات برات یه تیکه طلا بخرم که هر چقد اضافه شد من و بابایی بزاریم رو پولت مبارکت باشه عزیزم

 

 

کیک تولد دو سالگیت عزیزم(تو یخچال رستوران نمی دونم زده بودن به در و دیوار یخچال اسمت پاک شده بود)

رهام جون در حال فوت کردن شمع(الهی من دورت بگردم زندگیم)

رهام جون در حال برش کیک

رهام جونو خاله هاش(رهام جون خاله ها لباساشونو باهات ست کردن و به قول خودت سولمی(سورمه ای)پوشیدن

تو این عکسم داری بستنی می خوری عشق بستنی

اینجا هم عصبانی شدی و داد می زدی غذا بیارین لفاً

کادوی خاله پریوش (مرسی خاله جونم)

کادوی آقای شکریه(میسی آقای شوکی)

اینم هدیه من و بابایی

این عروسکم سپیده جون دوست پریوش جون زحمت کشیدن

 ایشاله تولد 120سالگیتو جشن بگیرم عزیزدلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مریم(مامان روشا)
19 مرداد 91 12:13
منم میگم ایشالا تولد 120 سالگیت...دست گل همگی درد نکنه
مامانی مونا کاش از خودتم عکس میذاشتی
راستی خاله های رهام جونم خیلی نازن


مرسی عزیزم لطف داری .......من همش مشغول عکس گرفتن بودم آخرش یادم افتاد که خودم عکس نگرفتم
خاطره مامان بردیا
19 مرداد 91 12:39
تولدت مبارک عزیز دلمممممممم انشاء اله 120 ساله شی خوش تیپ.... هدیه های خوشگلت هم مبارکت باشه. دست مامان و بابایی هم درد نکنه


ممنون خاله جون
سپیده
19 مرداد 91 19:22
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.


چشم
نایسل جون
20 مرداد 91 2:36
سلام خوشگلممم


سلام عزیزم
نایسل جون
20 مرداد 91 2:37
وای چه کادوهایییی خوج به حال رهاممم جونی
نایسل جون
20 مرداد 91 2:37
دست خاله پری دوستش و همکارتتت مامان باباتوووو مامان بابای همسری درد نکنه
راستی لباساشمم خیلی خوشملههه


مرسی خاله الناز
نایسل جون
20 مرداد 91 2:38
فداتتت شممم عزیزممم مبارکش باشههههه

التماس دعا عزیز دلممم


مرسی خاله...........محتاجیم به دعا
نایسل جون
20 مرداد 91 2:38
نادیا کیه دلت براش سوخته؟


دلدرا گلچین دیگه
مامانی درسا
20 مرداد 91 3:06
وای چه نفسی شدی خاله شما انشاالله دوماد بشی قند عسل ...... 120 سالگی انشاالله


مرسی عزیزدلم
مامان امیرسام
21 مرداد 91 1:53
تولد رهام جونم مبارک.انشاالله زیر سایه پدر و مادر 100 ساله شی عززززززیزم


مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
21 مرداد 91 11:03
سلام
به به چه پست خوشمزه ایی خاله ایشالا 120 ساله شی عزیزم بازم تبریک میگم
کادوهاتم مبارک ایشالا به سلامتی استفاده کنی


مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
21 مرداد 91 11:06
خواهش می کنم اصلا قابلی نداشت گلم خیلی ما رو شرمنده کردی عزیزم
دست همگی هم درد نکنه که واسه رهام جون سنگ تموم گذاشتن



ممنون سیما جون
سمانه(مامان محمدرهام)
21 مرداد 91 12:14
سلام مونا جونم .خوبید؟خوشید؟سلامتید؟

عشق خاله تولدت مبارک الهی قربونت برم که همیشه خوشگل وخوشتیپی عزیزم.




ممنون از لطفت .........ما خوبیم خدا رو شکر
سمانه(مامان محمدرهام)
21 مرداد 91 12:15
واقعا"مامانت وخالت رو میفهمم ودرک میکنم که ماهم بعد از هربار آتلیه رفتن به یک استراحت مطلق نیازمند میشیم .از دست شما رهام کوچولوهای نازنین.
دست خاله ومامان مهربونت دردنکنه خوشگلم.


مرسی عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
21 مرداد 91 12:16
کادوهاتم مبارکت باشه عزیزکم.ان شالله به شادی وتندرستی از همشون استفاده کنی


مرسی سمانه عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 12:57
الهي من فداي خودت و تولدت و مامانت بشم عشقم كاش منم پست ميزاشتم تا ازم تشكر كنن


عزیزم این همه کامنت گذاشتی از شما هم تشکر می کنم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 12:58
دست همهگي درد نكنه بابت كادوهاشون .
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 12:58
ديزي سراي ساحل منم ميخوام .


تشریف بیارین در خدمتیم.خوب همه جا رو یادته نسیم جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 12:59
لپاي كيكت منو و كشتهههههههههههه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 13:00
تولد تولد تولدت مبارك بيا شمع ها رو فوت كن تا هزار سال زنده باشي عمرم خوشتيپپپپپپپ


ممنونم عزیزم.ایشاله تولد ملودی جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 13:00
اي جان نگاه پاپيون و جليقه اش
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 13:01
خب غذا بياريد ديگه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 13:02
قبول نيست پس مامان كو چرا عكسش نيست ما مونا ميخوايم يالا


سلام نسیم جون......من عکاس بودمو کسی تحویلم نگرفت
lمامان سانلی
21 مرداد 91 17:00
عاشقتم با اون پاپیونو با اون لباسهای خوشگلت خوشتیپ


مرسی سمیه جون لطف داری
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 مرداد 91 2:22
عزیزم اون مطلب چیز خاصی نیس منحنی رشد محمدپارسا بود خصوصی گذاشتم رمزش با قبلیها فرق میکنه فقط میخواستم تو وبلاگ باشه


مرسی زهرا جون
مريم مامان برسام
22 مرداد 91 10:15
سلام من بازم دير كردم معذرت
تولدت مبارك خاله 120 ساله شي گلم
مثل هميشه قشنگ و دوست داشتني


ممنون خاله جون
مامان آنیسا
22 مرداد 91 12:06
ایشالا جشن دومادیش مبارکه عزیزم 120 ساله بشی


مرسی عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
22 مرداد 91 12:24
با خجالت زدمون كردي . شوخي كردم مونا جون


خواهش می کنم
مامان آروین
22 مرداد 91 14:03
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی گلم

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک



مرسی عزیزم
پری شب
22 مرداد 91 15:10
گلم نازنینم تولدت مبارک دست مامانی و بابایی مهربون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن


مرسی عزیزم
پری شب
22 مرداد 91 15:11
لباس دامادی تنت کنی عزیزم الهی صد ساله شی گلم همه بگین ان شا الله


مرسی عزیزم
نایسل جون
22 مرداد 91 23:54
هان فهمیدم
نایسل جون
22 مرداد 91 23:55
از روحانی در اومد من حضرت علی رو خیلی دوست دارم خیلی نمیدونم چرا نمیتونستم واسه شهادتش اهنگگگ اینا بزارم


نایسل جون
22 مرداد 91 23:55
مهسا مامان مرسانا
23 مرداد 91 14:28
سلام مامان جون

خوبی ؟؟؟؟؟؟تولد گل پسر مون مبارک

ان شاالله همیشه تندرست باشه

به خدا خیلی سرم شلوغه


دقت کردی دیگه زیاد با حوصله وب مرساان رو آپ نمیکینم یعنی وقت نمیکنم

به بزرگواری خودت ببخش

من دیگه انمیرسم به دوستان مجازیم سر بزنم اما شما همیشه به من لطف داری

خواهش می کنم مهسا جون........می دونم سرت شلوغه عزیزم.......

نسترن(مامان نیروانا)
23 مرداد 91 15:54
تولدت مبارک عروسک من....الهی همیشه زندگیت پر از شادی باشه و بتونی زحمات مامان وبابای مهربونتو جبران کنی....عکسات عااااااااااااااااااالی بودن و مثل همیشه مثل ماه میدرخشی ....دوست دارم و با ارزو ی بهترینها.


ممنونم خاله جون
نسترن(مامان نیروانا)
23 مرداد 91 16:10
عزیز من ...نفس من نمدونم کامنت قبلیم اومد یا نه ؟؟؟؟الهی فدات بشم که مثل ماه میمونی...دلم با دیدن عکسای خوشگلت و اون تیپت قیری و ویری رفت...الهی 120 ساله بشی خوشگلم


مرسی نسترن جون خیلی لطف داری شما
نایسل جون
23 مرداد 91 17:47
اره عزیزم راست میگی
ني ني شكلك
23 مرداد 91 19:52
سلام مامان موناي عزيز مشكل كامنت ها برطرف شده و الان هم دوباره تست كردم اشكالي نداره نازنينم شما ميتوني با موس روي كامنت بكشي تا رنگش آبي شه بعد براي كپي از كليدهاي تركيبي ctrl + c از روي كيبورد استفاده كن.


ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
مامان زهرا
23 مرداد 91 19:54
سلام
بازم تولد گل پسرت را تبریک میگم
امیدوارم صد و بیست ساله شه در کنار خانواده مهربونش

عکس ها عالی بود جای خودتون خالی بود
دست همه هم بابت کادو ها درد نکنه


سلام عزیزم مرسی مرضیه جون...

l
24 مرداد 91 10:37
______________________________________________¶¶¶¶ ____________________________________________¶¶¶¶¶¶¶ __________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶________¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
نایسل جون
24 مرداد 91 12:12
منم خیلی خیلی بهم ریختم
زهرا مامان قاصدك
24 مرداد 91 14:24
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارك رهام جيگري


مرسی عزیزم
زهرا مامان قاصدك
24 مرداد 91 14:27
خوش تيپ الهي قربون اون پاپيون خوشگلت برم


مرسی عزیزم
عمه ی لارا
25 مرداد 91 2:42
سلام مامانی مرسی به ما سر زدی رهام کوچولو رو لینک کردم


مرسی عزیزم............خواهش می کنم
مامان هامان
25 مرداد 91 12:09
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم تولدت پسری مبارک همیشه شاد باشید


سلام خواهش می کنم...مرسی عزیزم
❤مامان رامیلا کوچولو❤
28 مرداد 91 17:47
سلام عزیزم
رامیلا تو مسابقه شماره 2 با موضوع : کودک خواب آلود شرکت کرده، البته عکسش یکمی مات است ولی اگه میشه بهش رای بدید شماره 26 اینم ادرس جایی که باید رای بدید .
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


بچشم