عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

پيك نيك

1391/5/4 12:11
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب
آروین

سلام نفس

خوشگل مامان ديروز جمعه بود و با مامانم اينا  و خاله پرگل من رفتيم بيرون يكي از تفريگاههاي شهرمون(استخر عباس آباد) ما دير رفتيم و هوا داشت تاريك مي شد عكسات خيلي جالب نشد.پسر خوبي بودي و زياد اذيتم نكرديي البته كمك داشتم هم عمو سمباد(آقا سجاد شوهر پريسا جون) بود هم پريا جون(دخترخالۀ من كه شما عاشقشي)البته جاي بابايي خالي بود سر كار بود و نتونست ما رو همراهي كنه.در كل حسابي خوش گذشت بهت فسقلي من.تو شهر بازيش آهنگاي شاد پخش مي شد تو هم همش مي رقصيديdance3.gif و به من مي گفتي مونا جون برقصيم.هر كي از كنارمون رد مي شد مي خنديد تو هم ول كن نبودي همش مي خواستي كه من باهات برقصمفك كنم ديگه بايد كمتر باهات تو خونه برقصم.

 شکلکهای جالب آروین

رهامم تازگيا وقتي باهام حرف مي زني و من نگات نمي كنم سريع حرفت و قطع مي كني و ميگي ننام تون لفن(نگام كن لطفاً).تا يادم نرفته عاشق ژله خوردن شدي هر روز بايد برات درست كتم جايي هم ميريم تا ميرم سر ميز شام ميگي مونا جون جله(ژله).تا گوشيمو ميگيرم دستم ميگي به كي اس ام انه ميدي قربونت برم كه همه چي و مي فهمي .

شکلکهای جالب آروین

شعرهايي رو هم كه بلدي

1-آقا پليسه

2-حسني نگو يه دسته گل(اينقد قشنگ اين داستان و نصفه نيمه ميگي كه ديروز همه مي خواستن بخورنت.آخرشم خودت عوض مي كني ميگي حسني مياي بريم حموم نه نميام نه نميام چرا نمياي فردا بيا.ديگه كار ما شد روزي صد بار ااينو با هم خوندن)

3-تاپ تاپ عباسيم كه حسابي واردي جالبش اينه كه هر كي هلت بده آخر شعر و عوض مي كني ميگي

تاپ تاپ عباسي خدايا منو نندازي اگه خواستي بندازي بغل مونا جون-بابا جون-مامان پرمين(پروين)-خاله پريبش(پريوش).خاله مجان(مرجان)تيكه آخر متغييره قربون هوش و ذكاوتت برم من

 اگه خواستيد عكسارو ببينيد دنبالم بيايد

رهام در حال خورد كردن كاهو قربونت برم كه اينقد بامحبتي هر كاري مي كنم ميايي ميگي مونا جون تمك(يعني كمكت كنم)

رهام و پيك نيك جمعه23/04/1391اينم اون عينكي بود كه دو تاپست قبلي نوشتم خودت خريدي عسيسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

نایسل
24 تیر 91 13:37
عزیزززز دل قرون اون کاهو خوردنو حرف زدنت بشم من
نایسل
24 تیر 91 13:39
اینقدر فکرم درگیره یادم نیست کامنت قبلی چی گذاشتم
نایسل
24 تیر 91 13:39
قربونش برم من الهی خوشگل من میرقصه
نایسل
24 تیر 91 14:01
قربون اون حرف زدن نازت بشم جیگرمم خوشگلممم خوشتیپمم


خدا نكنه خاله الناز
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 15:37
عزيزدلم افرين كه شعرهاي زيبا مي خوني خيلي ماهي گلم خدا برا مونا حفظت كنه رهام جون بزرگ كه شدي يادت باشه مامان مونا بيشتر از يك وظيفه ي مادري برات زحمت كشيده همه شاهدن خيلي گلي ماماني


مرسي عزيزدلم نظر لطفته دوست خوبم
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 17:43
تقديم به بهترين مامان دنيا


ممنونم عزيزم
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 19:57
همیشه به تفریح وشادی رهام جونم
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 20:03
قربونت برم که انقده با هوشی شاه پسر


مرسييييييييييييييي
مریم(مامان روشا)
24 تیر 91 23:52
اول بگم من عاشق موهاتم....از موهای فر و حالت دار خیلی خوشم میاد خداروشکر روشاهم موهاش فرِِ
دوم بگم چه عالی که رفتین پیک نیک ایشالا همیشه خوش باشین



ممنون مريم جون
مریم(مامان روشا)
24 تیر 91 23:53
منم قربونت بشم اینقدر شیرین حرف میزنی و همه چیو میفهمی


خدا نكنه عزيزم
مریم(مامان روشا)
24 تیر 91 23:54
نگاش کنین توروخدا با اون شعرای خوشگلش
عاشقتم خاله جون


ميسي خاله جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:13
پس اسم دوتاتون و توي مسابقه رقص تي وي پرشيا ميزارم


ممنون ميشممطمئن باش ميزنيم رو دست سولماز
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:14
خب نگاهش كن لطفاً . با تو ام ها مامانشششششششششششششششش


چشم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:15
يعني پسرا از همين سن هم غيرتي هستن ؟ به كي اس ميدي ؟


نمي دونم احتمالاً
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:16
خب پسرمون طبع شعر داره مگه چيه ؟


عاليه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:18
بعد ميگه باباي ملودي چطور دلش مياد از ملودي كار بكشه ؟ خودت هم كه اين كارو ميكني . بايد از دوتاتون به يونيسف شكايت كنم


من نمي خوام خودش دوست داره به خدا.....دعوام نتنيد تولوخدا
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:46
ما اومديم


خوش اومدي
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 11:08
عزيزم حتما اسم اون جله رو بزار از زبون رهام


چشم
مامان آنیسا
25 تیر 91 11:45
همیشه به گردش خانوم


ممنون
نایسل
26 تیر 91 0:32
مرسی خوشملم اره خیلی طاقت داشت اگه دستش رو میدیدییی یادم میاد دلم ریش میشه


طفلكي
نایسل
26 تیر 91 0:32
اره خودممم به این نیتحه رسیدم پس انداز کنم


آفرين
نایسل
26 تیر 91 0:33
نمیدونم مونا خخیلی دپرسم کلا


خدا نكنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهرا
26 تیر 91 14:20
مونا جون
همیشه به گشت و سفر و تفریح
رهام کوچولو را ببوس بااین شیرین زبونی هاش و شعر خوندنش

خواهر کمتر اس ام اس بده لااقل جلوی بچه دست از سر موبایل بردار


مرسي...به خدا من روزي يكي دو تا اس بيشتر نمي فرستم اين آقا خيلي حساسه
زهرا مامان قاصدك
26 تیر 91 14:33
فداي كاهو خوردنت پسر خوردني


خدا نكنه
مامان مهتاب
27 تیر 91 1:24
رهام جون خیلی نازی بوس

راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتین منم لینک کنین


با كمال ميل


وبتون باز نميشه چراااااااااااااااااا؟
مامانی درسا
27 تیر 91 2:38
سلام به رهامی مو قشنگ خودمون خاله قربون اون شعر خوندن و رقصیدنت برم من ..... یه دنیا بوس فقط واسه رهام گلی


مرسي خاله جون
مامان زهرا
27 تیر 91 11:06
سلام مرسی که سر زدید
رهام را ببوسید



چشم .خواهش مي كنم
مامان شايان جوني
31 تیر 91 9:58
اي جااااان با اين شيرين زبونيهاش. مونا جون زياد باهاش رقص تمرين كن كه بفرسيش مسابقه. بووووووس


بچشم