عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

نفس مامان 24ماهه شد

1391/4/18 10:54
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام يكي يكدونه مامان

رهام عزيزم امروز 24ماهه شدي و يك ماهه ديگه دوسالت تموم ميشه حس قشنگيه خوشحالم و خدا رو هزار هزار مرتبه شكر كه من و لايق مادر شدن دونست و يكي از فرشته هاي آسمونيش و به من هديه كرد.خداياااااااااااااااااااااااااااااا شكرت.عكس كادوي خوشگلتم تو پست بعدي برات ميزارم

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

رهام نازنينم از شيطنتاي اين روزات بگم كه ماشاله خيلي شيطون تر از قبل شدي حسابي خستم مي كني ولي با يه لبخندت تموم خستگي از تنم بيرون ميره .ولي شب كه ميشه ديگه رمق برام نمي مونه جدي جدي بيهوش ميشم صبح كه پاميشم هر چي فك مي كنم شب قبل چطوري خوابيديم يادم نمياد و اين و مديون شما هستم.

تازگيا ياد گرفتي دراز مي كشي ميگي مونا جون گلگلك منظورت همون قلقلك خيلي دوس داري اين كار و بكنم وتو غش غش بخندي.يكي ديگه از كاراي مورد علاقت اينه كه سر شام و نهار بياي زيتون يا هر چيز ديگه اي كه بتوني برداري ببري از تراس پرت كني بيرون هر كاري هم مي كنم اين كارتو ترك كني نميشه

شکلکهای جالب آروین

فسقلي من ديروز با هم ديگه رفتيم برا بابايي ژل بخريم تو مغازه عينك آفتابي ديدي خودت رفتي سمت عينكا يه دونه صورتيشو برداشتي منم گفتم عزيزم اون دخترونس يه رنگ ديگه بردار خانومه فروشنده با تعجب يه نگاه به شما كرد و گفت مگه دختر نيستniniweblog.comمنم گفتم نه پسر باورش نميشد خلاصه اينكه آخرش يه دونه قرمزشو برداشتي خيلي بهت مي اومد تو پارك دو قدم مي رفتي يه نگاه به من مي كردي مي گفتي خوشل شدم فداي زبون شيرينت اومديم خونه دوتا عينكتو با هم مي زدي مي رفتي جلو آينه خودتو نگاه مي كردي. آقا كه شما باشي رفتيم 10دقيقه برگرديم يك ساعت و نيم من و تو پارك دم خونه و پاركينگ خونه چرخوندي منم همش مي ترسيدم غذام بسوزه ولي كو گوش شنوا هر چي از من اصرار از شما انكار كه خونه نه خونه نه

شکلکهای جالب آروین

 خوشگل من اين روزا علاقه پيدا كردي رو تاپت بخوابي ميگي بالش تاپ منم بالشتو ميزارم پشتت آروم آروم تكونت ميدم توهم خوابت مي بره واي وقتي خوابت مي بره دلم مي خواد بخورمت اينقد با حال خوابت مي بره.   

يه كار جديد ديگتم اينه كه دوس داري از لباساي من و بابايي و حتي خاله جونيا بپوشي چند روز پيش از سر كار كه اومدم دنبالت خونه مامانم، ديدم تاپ خاله مرجان تنته يه تاپ كه پشتش باز بود و از گردن بند مي خورد وااااااااي كه چقد بهت مي اومداز پشت كه نگات مي كردم خودمم باورم نمي شد پسري الهي كه من فدات شم  .ميري از تو كشوي لباس من و بابايي لباس برمي داري مياري ميگي اينو بتوش(بپوش)

شکلکهای جالب آروین

راستي چند روزي هست كه نيمرو مي خوري و من از اين قضيه خوشحالم  niniweblog.com.عاشقه هندونه هم هستيFood 3D emoticon .كشمشم جديداً دوست داري  و مي خوري.اينم يكي ديگه از كاراي مورد علاقته به خدا تختم داغون شدهو تنها چيزي كه ازش سير نميشي بستنيهFood 3D emoticon

و ديگه اينكه از چراهات بگم كه تمومي نداره و يه چيزو صد بار تكرار ميكني مثلاً ميگي مونا جون چرا اون آقا كلاه گذاشته ؟  چرا مي رقصه؟(برنامه دنس)چرا دستاش و اينجوري مي كنه؟چرا نماز مي خوني رو هم كه مدام تكرار مي كني.چرا بابا ميره سر كار؟چرا به به مي خوري؟ خلاصه اينكه روز به روز به چراهات اضافه ميشه قربونت برم.

از هيچ كدوم از كارات عكس ندارم چون دوربينمون نمايندگيه قابل توجه آقا رهام 60000تومن افتاديم تو خرج.

با تموم اين شيطنتات خودم فدااااااااااااااااااااااااتniniweblog.com

پيشاپيش عيد و به همۀ خاله هاي وبلاگي تبريك ميگم.влюбленные анимашки

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

سمانه(مامان محمدرهام)
14 تیر 91 15:58
به به سلام به روی ماه رهام جون ومونا جونم.

خوبید خوشید سلامتید؟

مبارک باشه ورود به 24امین ماهگرد زندگیت خوشگل خاله.دیگه باید آماده جشن تولد 2سالگی بشیهامرد کوچک وناز.یادت نره من ومحمدرهام ودعوت کنی ها


ممنون كه به ما سر زدي سمانه جون.........چشم
سمانه(مامان محمدرهام)
14 تیر 91 16:00
خیلییی جالبه محمدرهامم هندونه میخوره وبستنی خیلییییییییییییییییییی دوست داره وبا پریدناش رو تخت بیچارمون کرده واز همه مهمتر روزی حداقل5بار کمد وکشوی لباساشو تخلیه میکنه وبا لباساش پیاده روی میکنه.

من قربون هر 2تا رهام بامزه برم.

عزيزم چقد باهم تفاهم دارن

نایسل
14 تیر 91 19:12
سلام جیگر من خوبی؟
نایسل
14 تیر 91 19:12
اره بلاخره یه روز یه جا کاربرد داره منم به روی خودم نیومردم
نایسل
14 تیر 91 19:12
نه عزیزم یه حلقه دور معده میزارن لاغر میشی
دو سه نفر کردن منم میخوام برم


مراقب باش خطرناك نباشه
نایسل
14 تیر 91 19:13
نمیدونم به خدا مثه اینکه تو اون سوراخی های سینک رفته بود سبز شده بود
نایسل
14 تیر 91 19:14
اره طفلکی همش میگه الی داره شکمم پوستش پاره میشه خیلی داره اذیت میشه هنوز تا 3 شنبه کلی مونده اینا دنیا بیان بعد فکر کن 3 تا پسر تو سن 27 سالگی
نایسل
14 تیر 91 19:14
اخ نمیدونم نظرم اومد یا نه
نایسل
14 تیر 91 19:14
اه طفلکی داره شکمش پاره میشه همش میگه حس میکنم الان پوست شکمم پاره میشه اینقدر کش اوومده


طفلكي خيلي سخته
نایسل
14 تیر 91 19:15
طفلکی خیلی سر این دوقولو ها اذیت شد
نایسل
14 تیر 91 19:15
خلاصه دعا کن زودتر بیان این طفلی راحت شه
تو 27 سالگی 3 تا پسر داره پدرش در میاد X[hr
واااااااااااااااي خدا صبرش بده
نایسل
14 تیر 91 19:16
اخ قربونش برم همه فکر میکنن دختره خوش سلیقه منم قرمز خیلی دوست دارم
نایسل
14 تیر 91 19:16
قربون قلقلک گفتنت
نایسل
14 تیر 91 19:16
اخیییییییییییییی خوش میاد از پرت کردن بهش گیر ندی از سرش می افته


چشم
نایسل
14 تیر 91 19:18
اخ الهی دوربین سریعتر دست بشه
نایسل
14 تیر 91 19:18
شیرین زبون خاله عزیز دلممم
نایسل
14 تیر 91 19:18
پری جون جوابببب نظراتو زیر نظرات دادم عزیززز دلم
مامان زهرا
16 تیر 91 12:15
خدا حفظش کنه
واقعا خاطرات بچه ها چقدر شیرین است
وقتی خسته ای فقط کافی بشینی و کمی بهش نگاه کنی
تمام خستگی ات بیرون می ره

من هم پیشاپیش تولد ت رهام جون را تبریک میگم


ممنون از لطفتون
نایسل
16 تیر 91 13:27
اخیییییییییییی بزار دیگه عکس کادوشو


چشم حتماً
نایسل
16 تیر 91 13:27
الهی 120 ساله شی خاله جونی


ميسي عسيسم
مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 15:13
سلام
24 ماهگیت مبارک
عیدتون هم همینطور
میگم خب نمیشه در بالکنتون رو ببندید؟
عینک قرمزتم مبارک



مرسي عزيزم.............كي تحمل جيغ و فرياد داره
پري همكار مامان مونا
17 تیر 91 8:24
سلام گلم عيدت مبارك اقارهام عينك جديد مبارك حيف كه عكس نداري رهام چرا اينقدر نازي چرا اينقدر مامان مونا مهربونهچرا اينقدر پري هردوي شمارو دوست داره قربون اين چرا گفتنات بشم عزيزم مونا جون مثل هميشه عالي بود دستت درد نكنه گلم خسته نباشي


مرسي عزيزم......ما هم شما رو دوست داريم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 9:22
خوشگل خان ورودت به 24 ماهگي مبارك


ميسي خاله جونم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 9:23
فداي همه شيطوني هات عسله من .


خدا نكنه
نایسل
17 تیر 91 9:37
سلام گلمممممم
نایسل
17 تیر 91 9:37
خوبی صبح به خیر


سلام
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:54
سلام به جيگره خودم رهامي و مامان مهربونش
خاله قربونت برم كه يك ماه مونده تا دوسالگيت پس يه تبريك الان بهت مي گم كه الهي 120 ساله بشي تبريك اصلي هم مي زاريم روز تولدت
قربونت برم داشتم متن مربوط به عينك خريدنتو مي خوندم از اونورم داشتم دلمو صابون مي زدم كه الان عكسه خوشگتم مي بينم ولي وقتي رفتم آخر پست خورد تو ذوقم كه عكس خوشگلتو نديدم ولي مي تونم تصور كنم كه با عينكت چقدر ماه شدي

مرسي معصومه جون.........چشم عكسم ميزارم

مریم(مامان روشا)
17 تیر 91 11:07
مبارک باشه عشقم آخ جون تولد رهامم نزدیکه و دیگه باید شمارش معکوس رو شروع کنیم
کاشکی منم پیشت بودم گلگلکت میدادم چه حالی میده
بپ بپر توی تخت منم دوست دارم چه برسه با این فسقلیا
چراهارو نگو که بعضی وتا آدم حسابی کم میاره نوش جونت خوشگلم بخور گوشت بشه به تنت
خیلی دوستتون دارم

سلام مرسي مريم جون

سمانه(مامان محمدرهام)
17 تیر 91 11:29
سلام مونا جونم امیدوارم آخر هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشی.تغییراتی دادم میشه یه سر بزنی ببینی وبم خوب شد یا نه.شرمنده زحمتت میدماااااااااااا


اين چه حرفيه اومدم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 تیر 91 11:56
گلم بازم تغییرات دادم ببین درست شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از اون موقعی که پرده خوش آمد گذاشته بودم واین قالبه رو گذاشته بودم اومده بودی؟؟؟؟؟یعنی برای ایناس؟بازم شرمنده که زحمتت میدم


چه زحمتي اين چه حرفيه............اومده بودم فك كنم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 تیر 91 12:22
خدای من یعنی چی شده وب گل پسرم؟؟؟؟؟؟؟

مونا جون تمام اسکریپهامو پاک کردموقالبم عوض کردم.دیگه کاری میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟

یه بار دیگه باز کن ببین درست نشد؟؟؟؟؟؟


درست شد عزيزم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 تیر 91 12:25
ممنون از محبتت دوست گلم ببخش اذیت شدی .یه عالمه بوووووووووووووس برای خودت ورهام جون


ممنونم عسيسم
نایسل
17 تیر 91 14:17
خودتون ناناسین جیگرمممم
نایسل
17 تیر 91 14:17
خدا نکنه قربونت برممم چاشت خوشگل میبینه
نایسل
17 تیر 91 14:18
مرسیییییییییییییییییییییییی جیگرممممم


نایسل
17 تیر 91 14:19
اره کیکش خیلی خوشمزه بوددد


نوش جان
مامانی فری
17 تیر 91 23:35
عزیز دلم ورودت رو به 24 ماه زندگیت تبریک میگم اینشالله زیر سایه مادر و پدر نازنینت ههمیشه خوش و خرم باشی


مرسي مامان فري از حضور گرمتون
پري همكار مامان مونا
18 تیر 91 9:29
بابا چشمام شدن 8تا زودبيا به ديدنت معتاد شدم اخه ساعت خيلي دير ميگذره هر 1دقيقش 100000ثانيس


ببخشيد پري جون........
مامان آنیسا
18 تیر 91 11:43
خودمونیم همش مثل منيااااا



مامان سانلی
18 تیر 91 13:45
قربونت برم رهام جون اینقدر باحالی منم دوست دارم قلقلکت بدم

مونا جونم تاب سانی و از خیایدن بهار تهران خریدم. البته تو سیسمونیش بود مامانم خریده. 4 سال پیشس 280 خریدیم الان رو نمیدونم گلم قابل نداره ها .من میمیرم برای رهامم


ممنون عزيزم از لطفت
مامانی درسا
18 تیر 91 13:57
ای چونم رهامی قربون خودت و هزار تا چرات عزیزم ....... عید شما هم مبارک دوست من


ممنون از حضورتون
نسترن(مامان نیروانا)
18 تیر 91 21:09
الهی قربونت بشم که اینقدر شیرینی...تولدت مبارک عزیزم...مامانی پس عکس چیمن عاااااااشقتم با اون موهای خوشگلت


مرسي خاله جون.....
نایسل
18 تیر 91 23:47
مرسی عزیززز دلم الهام جونم مثه تو ماهه


نظر لطفته عزيزم
نایسل
18 تیر 91 23:47
سلام جیگر طلا


سلااااااااااااااااااااااام
نایسل
18 تیر 91 23:47
دلم تنگیده برات بوسس


مرسي عسلم
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 10:31
اخه گلم كجايي ساعت شد 10جان مش محسن بياديگه


ببخشيد پري جون.......منتظر بودم رهام بيدار شه ببرمش خونه مامان
مامان آراد(خاطره)
19 تیر 91 14:06
ای جانم...مبارکت باشه عزیزم...
مونا جون ایشالا هرچه زودتر این دوربینه هم درست بشه و ما عکسای گل پسرمونو ببینیم...عوض من بوسش کن...


چشم حتماً
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 16:32
برا شما كه خيلي ماهي دستت درد نكنه خواهر گلم


خواهش مي كنم عزيزدلم
نایسل
20 تیر 91 14:13
سلام عزیز دلم خوبی آره آقا بلاخره با 10 ساعت تاخیر اومد نصفه عمرمون کردددد همه نگرانش بودن شدید
مرسی مهربونم به فکرمی



خواهش مي كنم
نایسل
20 تیر 91 14:13
خودت خوبی رهام خوبه/؟؟ پری خوبه؟ از دستم ناراحت نشده؟


چرا بايد ناراحت شه قربونت برم


نایسل
20 تیر 91 14:14
امروز صبح ساعت 4 صبح داشتم کامنتامو جواب میدادم رسیدم به تو شارز نتم تموم شد
از صبح درگیر شارزشم بوسس


ممنون عزيزدلمم
نایسل
20 تیر 91 14:15
قربونننن سوال پرسیدن های پسرتتت بشم من


حودا نتنه
نایسل
20 تیر 91 14:15
خدا همه بابا هارو حفظ کنه


آمين
نایسل
20 تیر 91 14:16
قوبونت برم نه این قالبا نیست
من از قالب لیدی قالب جوجه فوکولی میگیرمم
قالب فانتزی دارن



آدرسشو برام ميزاري
نایسل
20 تیر 91 14:17
خواهش میکنم قابلشو نداره بهش یاد بده
خوب خوب خوب


چشم
نایسل
20 تیر 91 14:17
سلامممممممممممممممممم جیگرمممم
نگين
20 تیر 91 15:33
سلام
صميمانه تبريكات ما رو هم پذيرا باشيد .
سلامت آرامش و لبخند رو براي شما و خونواده ي محترمتون آرزو ميكنم.پاينده باشيد.
رهام جون رو ببوسيد.


سلام چشم.ممنون از حضور گرمتون
پري همكار مامان مونا(پري شب)
20 تیر 91 15:56
مرسي عزيزم همش زحمتاي شمابود كه كمكم كردي ياد بگيرم خدا كنه بتونم جبران كنم مهربانم


جبران شدس عزيزم
مهسا مامان مرسانا
20 تیر 91 17:59
مامان مونا تنبل کجایییییییی؟؟؟؟؟


امروز آپ مي كنم مهسا جون
نسترن(مامان نیروانا)
21 تیر 91 0:02
برای رهام جون و مامان گلش


مرسي عزيزم
مریم(مامان روشا)
21 تیر 91 12:17
سلام عزیزم خوبین...امیدوارم خوب و خوش باشین گلم


مرسي عزيزم