عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تعطيلات آخر هفته

1390/7/3 11:37
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام رهام جونمniniweblog.com

جمعه عصر با بابايي رفتيم گنجنامه ولي تو طبق معمول خوابت برد. آخر شب هم رفتيم با نرگس جون(دوست ماماني) و ساغر جون و بابايش  مغازه برادر نرگس جون آخه تازه بستني فروشي زده اسمشم پاتوق بود اين عكسا رو اونجا ازت گرفتم

 

 

اينم يه عكس با بابايي هر كاري كردم نذاشتي يه عكس قشنگ تر برات بگيرم عسيسم niniweblog.com

اينم عكساي ديروز بعدازظهره كه خاله پريوش ازت گرفته

رهام جون ديشب آوا و آيدا اومدن خونه ماماني اينا نمي دونم چرا تو اينقد آيدا رو مي زديniniweblog.com

تازگيا همش دور خودت مي چرخي سرت گيج ميره مي خوري زمينniniweblog.com

رهام جون ديروز بابايي داشت مي رفت سر كار اينقد گريه كردي كه يواش يواش اشك منم داشت درمي اومد قربون دل مهربونت برمniniweblog.comرهام جون تو اين عكسم آوا كفشات و پوشونده بود برا عروسكتniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگين
3 مهر 90 12:13
سلام ببخشيد اگه من يه كم دير جوابتونو دادم . ممنون كه به وبم سر ميزنيد و با حضور سبز و گرمتون و با اظهار نظر كردنتون وبمونو مزين ميكنيد .اميد وارم كه رهام جونو شما مامان و باباي مهربون هميشه سالم و سلامت باشيد .
مامان آريا
3 مهر 90 12:16
عزيزم چه عكساي خوشملي ماماني از پسمل خوشگلمون گرفته دل من كه ضعف رفت كه پيشم بودي و مي چلوندمت عزيزم من براي تولد آريا حدودا"700 تا 800تومان خرجم شد كه اونم جايي سفارش نداده بودم بنا بر اينكه بن تن رنگاش سبز و سفيد و مشكيه خودم تمام كاراشو كردم اگه خواستي مي تونم كمكت كنم هر سئوالي داشتي من با دلو جون جوابشو مي دم