عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

عکسهای آتلیه سه سالگی نفس مامان و بابا

1392/11/5 19:50
863 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

الهی دورت بگردم بلاخره عکسهای آتلیت آماده شد خیلی طول کشید ولی ارزشش و داشت دوتا آلبومه قرار شد عکسارو بر امون ایمیل کنن که از روی عکس ،عکس نگیرم که متاسفانه فقط سه تاشو واسم میل زدن منم بقیشو از رو آلبومت عکس گرفتم یه کم بی کیفیت شد

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (22)

عسل
5 بهمن 92 19:57
سلام گله من باز اومدم ای جوووووونم چه ناز شدی قربونه موهای فرفریت بره عسل میگما منا جون شما از همدانی؟؟؟اخه منم بچه ی نهاوندم ولی ساکنه مشهدم به هر حال از اشناییتون خیلی خوشحالم این گل پسرم از طرفه من ببوسین
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که باز بهمون سر زدید..بله عزیزم..منم از آشناییتون خوشبختم...
♥ مامی ملودی جون ♥
5 بهمن 92 22:03
ای جونم دست پس خاله جانم درد نکنه . فدای اون شکلت بشم من رهامی . خیلی ناز شده عزیزم انشا الله عکسای عروسیت
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
آره واقعا دستشون درد نکنه....خدانکنه......ان شاله
مامان ریحان
6 بهمن 92 0:50
سلام ای جونم ؛ یکی از یکی خوشگل تره عکسهات رهام جون خودتم که خیلی خوشگلی بیگ لایک داری
مامان ریحان
6 بهمن 92 0:54
مونا جون ، اینا همشون تجربیه منم اوایل مثه شما بودم خیلی به مشکل بر می خوردم تا اینکه کم کم خودم پی بردم عزیزم
مامان ریحان
6 بهمن 92 0:55
سایز عکسهات مثله همیشه ست ؛ من تفاوتی احساس نمی کنم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
اگه بدونی چقد اذیتم کرد
مامان ریحان
6 بهمن 92 0:59
این همه اعتراض می کردی از روز آتلیه برون رهام عکسهاش خوب شده و باز رهام تو عکسهاش لبخند زده ریحانه دریغ از یه لبخند کوچولو
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سیما جون اون واسه پارسال بود اعتراض کردم امسال خیلی خوب همکاری کرد
طاهره
6 بهمن 92 12:30
سلام عریزم چه عکس های نازی البته خودت عزیزم نازی که عکسات اینقدر ناز شدن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام طاهره جون مرسی عزیزم لطف داری
♥ مامی ملودی جون ♥
6 بهمن 92 14:02
خصوصی
بهاره مامان ونداد
6 بهمن 92 16:40
وای چه خوشکل شدن
بهاره مامان ونداد
6 بهمن 92 16:41
موفرفریه من خیلی بامزه ای این عکس که داری شمع رو فوت میکنی محشره وای باز هم میگن خیلی نازن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم
مامی آتریسا جون
7 بهمن 92 11:09
رهام جون عکس هات خیلی ناز و خوشگل ان، چقدر نفس بودی( ماشالله) اونجا که داری شمع فوت می کنی خیلی باحاله فدای موهای فرفری خوشگلش
مامان مبینا
8 بهمن 92 16:32
ماشالله به رهام خوشگلموناپ کردم
اکرم
9 بهمن 92 8:46
سلام مونا جون من از وقتی با وبلاگ رهام جونم آشنا شدم دیگه دلم نی نی خواست از 10 ماه پیش که وبلاگش رو دیدم اقدام کردم اما هنوز اتفاق نیفتاده روحیه ام خراب شده میرم جلوی همسرم قربون صدقه رهام میرم طفلی اونم دلداریم میده خیلی واسم دعا کن مونا جون
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام دوستم ده ماهه به ماسرمیزنی ولی هیچ وقت واسمون کامنت نذاشتیعزیزم امیدوارم خدا یکی از فرشته هاشو واست بفرسته چشم اگه خدامنو در اون حدببینه که دعامو مستجاب کنه واست دعا میکنم
اکرم
12 بهمن 92 9:54
سلام مونا جون رهام جونم خوبه ؟عزیزم وقتی خدا شمارو لایق دونسته گل پسری مثل رهام بهت داده حتما دعاهاتم مستجاب میکنه عزیزم من باید برم عکس رنگی بگیرم ببینم مشکلی هست یا نه مونا جون سلیقه ات مثل منه من الان 5 سال که تصمیم گرفتم اسم پسملمو بذارم رهام داشتم دنبال معنی رهام میگشتم که با وبلاگ این گل پسر آشنا شدم دوست دارم بوس یه عالمه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم خوبیم خداروشکر.....ان شاله سر نماز حتما برات دعا میکنم...دعا میکنم عکسی که میگیری هیچ مشکلی نداشته باشه شما ساکن کدوم شهر هستید؟.....خوبه که هم سلیقه ایم اسم رهام تا یک هفته قبله به دنیا اومدنش بردیا بود بعد قرعه کشی کردیم رهام بیشترین آمار و داشت..درکل ممنونم که به خونه مجازی من و پسرم سرمیزنی
مامان آراد(خاطره)
13 بهمن 92 0:44
سلام عسل خاله عکسا واقعا قشنگ شدن...مخصوصا با اون موهای فرفریت بوسسسسسسسسس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی خاطره جون
مامان محمدرهام جون
13 بهمن 92 10:49
سلام به مونا جون ورهام نازم عکسها عالی بود ،فوق العاده زیبا بوداز طرف من رهام جونو بچلوووووووووووون
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت.....
مامان نیکان
13 بهمن 92 18:26
سلام عزیزم وای که چه گل پسر ملوسی داری خدا از چش بد نگهش داره .خوشحال میشم اگه ّ] ما هم سر بزنی عزیزم www.nikanvoroojak.niniweblog.com
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بله حتما عزیزم
مرجان مامان آران و باران
15 بهمن 92 9:48
سلام مونا جون مهربونو پسر خوشگلششششش وایییی عزیزم چقدر عکسا خوشگلههههه فدات شم با این موهای نازتتتتت
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت مرجان جون
lمامان ادرین
17 بهمن 92 1:32
سلام منا جون مبارک باشه ...عکسا واقعا زیباست ...راستی دیروز عکس عسلمو روی تی وی شهری دیدم تبریک میگم عزیزم ....خوشگل پسرو ببوسش ...راستی ادرس عکاسیش کجاست منا جان؟
༻♥Мǻĥşä♥༺و
22 بهمن 92 15:00
شلااااااااااااام.وووووووووووووویی چه قدرنازه...چه موهایی داره..ازطرف من یه بوس سفت ازش بکن ممنون میشم به منم سربزنید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت...حتما بهتون سرمیزنیم
مهسا مامان مرسانا
24 بهمن 92 22:20
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) ...............................$$.......$$$$$$$$$$$.......................... ...............................$$......................$$$......................... ...............................$$......................$$........................... ................................$$...................$$$........................... .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$..... ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$... ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$.... ..........................................$$........$.............................. .........................$$$.............$$$$$$................................ .........................$$$................$$$..................................
مهسا مامان مرسانا
24 بهمن 92 22:21
هزاز الله اکبر....خدا حفظش کنه ...این داماده خودمه ها
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی مهساجون ایشاله..من که از خدامه عروس نازی مثل مرسانا جون داشته باشم