عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

دوازدهمین سالگرد ازدواجمون

1392/10/13 20:24
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزیزم امروز سالگرد ازدواج منو باباییه http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/و حاصل این ازدواج تویی که شدی تموم زندگی من و باباجون ..به مناسبت این روز تصمیم گرفتم واسه بابا جون  شیرینی پنجره ای  درست کنم آخه بابا خیلی شیرینی پنجره ای دوست داره با کمک مامان زهرا کلی شیرینی پنجره ای درست کردم و همراه کادوهاش بهش دادم کلی ذوق کرده بود..کادوی منم نقدی حساب کرد..مرسی عزیزدلم همسر عزیزم چقد زود گذشت و خوشحالم که باتو گذشت روزهای خوش جونیمشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک...مامان پروین هم کادوشو نقدی بهمون داد مرسی مامان گلمماچ

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

شیرینی پنجره ای دست پخت خودم _البته باکمک مامان زهرا

کادوهای من به بابا جون

شیرین زبونیای نفس مامان و بابا

پسرنازمن چندتا سورۀ قرآن و باهم تلفیق میکنه و میخونه خیلی بامزست حیف که نمیشه اینجا بنویسم چه مدلی میخونه قربونش برم

آخر تموم جمله هات میگی دقیقاًدقیقاً

مریض بودم حالم خیلی بد بود تو این چند ماه بماند که من چقد مریض شدم Smileyو نتونستم اونجوری که باید بهت برسم منو ببخش مامانی الهی دورت بگردم یه روزی که حالم خیلی بد بود گفتم رهام جون مامانی پاشو چراغا رو خاموش کن یه کم استراحت کنیم (تو روز هم باوجودی که خونمون خیلی آفتاب گیر شما دوست داری چراغا و هالوژنا روشن باشن)موناجون خودت بلند شو من خیلی خستم گفتم رهامم من مریضم لطفاً بلند شو...یه کم مکث کردی و بعدش گفتی آخ آخ انقد که کمرم درد میکنه نمیتونم راه برم

هر روز به دوستای خیالیت اضافه میشن با شخصیتهای متفاوت یه سری هاشون کاربد انجام میدن یه سری هاشون مثبت...

به کوله پشتیت هم میگی لوله پشتی212919_4chsmu1.gif

ماشین مورد علاقۀ این روزات IX35(هر چند وقت یکبار عاشق ی نوع ماشین میشی مث بابا جون عشق ماشینی)دیروز صبح بدون مقدمه گفتی مونا جون بزار یه کم دیگه بزرگ شم دیگه خودم رانندگی میکنم باباجون عقب میشینه(آخرشبم دوباره تکرار کردی با این تفاوت که جای بابایی شد صندوق عقب)شما جلو میشینی بعدش بابا رو میبریم نمایشگاه شمارو هم میبرم هرچی که دوست داشتی واست میخرمخیال باطل...منو میگید رو ابرابودم

هر اتفاقی هم می افته که شماروناراحت میکنه  میگی من خیلی غصه خوردم212919_4chsmu1.gif

منو بابایی خیلی پیشت میگیم خدایا شکرت این فسقلی خوشگل و بهمون بخشیدی ..یه روز بی مقدمه رهام:خدایا شکرت این بابای قشنگ و به من دادی

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

این روزا هوای شهرمون بس ناجوانمردانه سرد شده و منو بابایی و رهام جون شبگردیامون شروع شده و هر شب میریم بیرون و کلی خوش میگذرونیم..چند شب پیش رفتیم یه  سر  باغ بزنیم ماشینمون گیر کرد شما هم قربونش برم ترسوووووووووووووووووو همش نگران بودی خوبه اون شب مامان زهرا و عموحسام هم باهامون بودن خلاصه بعد از اینکه ماشین دراومد دستاتو بردی بالاو گفتی خدایا شکرت ماشینمون دراومد ما همه شوک شدیم...خدای ازت ممنونم که بچۀ بهم دادی که خدا شناس و قدرشناسه..هر روز میره دستشویی وضو میگیره و سجاده پهن میکنه و نماز میخونه و من بال درمیارم و میرم تو ابرا.............(این عکسو همون شبی که ماشینمون گیر کرده بودبا مامان زهرا و عموجون  گرفتم)

با هرکی تلفنی صحبت میکنی میگی ببخشید ببخشید من پشت خطی دارم باید قطع کنم البته بیشتر اوقات درست میگی ولی یه وقتایی که حوصله حرف زدن نداری گول میزنی و بدجنس میشینیشخند

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

خوشمل من فردا چهل ماهه میشه....الهی که فدات بشم عزیزدلمقلبمژه

 

شاید آرام تر میشدم...

فقط و فقط...

اگر میفهمیدی.....

حرفهایم به همین راحتی که...

می خوانی نوشته نشده اند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

وأنبا
13 دی 92 22:14
سلام ماهميشه بهتون سر ميزنيمممممممممم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از اینکه بهمون سرمیزنید
♥ مامی ملودی جون ♥
14 دی 92 14:17
لوله پشتی خخخخخخخخخخخ
♥ مامی ملودی جون ♥
14 دی 92 14:18
مبارک باشه عزیزم خیلی خوب از آب در اومدن دستت در نکنه حتما خوشمزه هم هستن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
آره واقعا خیلی خوشمزه شده بودن
♥ مامی ملودی جون ♥
14 دی 92 14:25
خدا پشت و پناهت باشه عزیزه خاله
مریم
14 دی 92 20:45
سالگرد ازدواجتون مبارک مونا جون تازه اول جوونیتونه ایشالا سالیان سال در کنار همسرتون ورهام خوشگل و شیرین زبون خوش باشید وسلامت. به به به شیرینیا مونا جون هنرمندی هستین واسه خودتون هاا
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
نه بابا دیگه پیر شدیم....ممنون عزیزدلم
مریم (مامان روشا)
15 دی 92 14:29
مونا جون مبارک باشه ...
مریم (مامان روشا)
15 دی 92 14:30
40 ماهگی رهامم مبارک
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی مریم جوووون
مریم (مامان روشا)
15 دی 92 14:33
قربونت بشم که انقدر شیرین زبونی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خدانکنه خاله جونش
آتریسا جون
15 دی 92 15:45
رهام جون سالگرد ازدواج مامان و بابا مبارک باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
15 دی 92 23:43
عزیزم خصوصی خیلی مهمه منتظر خبرتم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
اون یه مریض روانیه
♥ مامی ملودی جون ♥
18 دی 92 13:09
[ آی پی : 5.52.241.92 ]
مامان محمدرهام جون
18 دی 92 23:19
سلام رهام جون سالگرد ازدواج مامانی و بابایی مبارک خوب و خوش و خرم باشید عزیزم رهام جون رو ببوسید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون سمانه عزیزم
مامان مانی
19 دی 92 16:08
تبریک می گم عزیزم ...... شاد باشید ......
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی فدات شم
فریده
20 دی 92 0:41
سالگرد ازدواج مبارک خوش بحال رهامی که مامان مونا رو داره که واسه بابایی سالگرد ازدواج بگیره رهام رو ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی فریده جون
مامان مبینا
20 دی 92 13:40
سالگرد ازدواجتون مبارکخوش حال میشم بهمون سر بزنید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بله حتما خانومی
مامان پارمیس
20 دی 92 21:00
سلام خانمی سالگرد ازدواجتون مبارک ماشالله به این پسر خوش تیپ وب پارمیس هم اپه خوشحال میشم تبادل لینک
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بله حتما عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 دی 92 0:44
سلااام سالگرد ازدواجتون مبااارک عزیزم وااای که نمیدونم چرا عکسها رو باز نمیکنه و نظر رو هم تایید نمیکنه متاسفانه اما کادوی شما رو دیدم.کلی زحمت کشیدیدهااا دوستم.چقدر زود میگذره پارسال بود که کلی تدارک شام دیده بودی نه؟ همیشه خوش باشید رهام مهربونم رو هم ببوس از طرف من حسااابی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی موناجون....آفرین به این حافظه آره یادته سوپرایزمو با سوپرایز جواب داد همسری
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 دی 92 0:48
قررربونت برم ک از حالا به فکر رانندگی هستی.و اینقدر مامان رو دست داری عزززیزم مونا جون امیرسام هم همینطوره ی دستی رانندگی میکنه دیدنی این فسقلیها خیلی با ما فرق دارند
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خدانکنه خاله جونش........دقیقاً
♥ مامی ملودی جون ♥
21 دی 92 18:10
عزیزم خصوصی خیلی مهمه منتظر خبرتم
مامان ریحان
22 دی 92 2:44
سلام بلا به دور ... احوال بهتر خوب شدید ایشالا ؟ سالگرد ازدواجتونم تبریک میگم ایشالا سالیان درازی در کنار هم خوب و خوش زندگی کنید عزیزم اینجا هم هوا خیلی سرد شب و روز دمای هوا زیر صفره 40 ماهگی رهام جونم مبارک
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم...
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:09
عزیزمممممممممممم مبارک باشهههههههههههههه همیشه خوش و خوشبخت باشید دوست خوبمممممممممممممم ببخشید دیر اومدممم فدای حرف زدنت عزیزممممممممممممم من عاشقتم خوشگل نازمممممممم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام به روی ماهت این چه حرفیه شما اینقد سرتون شلوغه که اگه نیاید بهمون سربزنید هم مادلخورنمیشیم و همچنان بهتون سرمیزنیم...
مرمر
23 دی 92 1:29
مامانی مبارک باشه امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از حضور گرمتون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 دی 92 12:23
آره عزیزم من خیلی به پست شما سر میزنم و همه چیز رو به یاد دارم و فراموش نکردم انشااله سالیان سال کنار هم باشید و واسه هم بمونید خوش باشید رهام رو ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی مونای عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
23 دی 92 14:30
مونا من فقط همون 18 دی بهت گفتم نظر خصوصی گذاشتم . باز طرف از جای من 21 دی برات پیام گذاشته .
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
روااااااااااااااااااااااانیه مشکل داره تو خودتو ناراحت نکن فدات شم
زهرا مامان قاصدك
23 دی 92 14:55
سلام مونا جون سالگرد ازدواجتون مبارك باشه 40 ماهگي رهام جان هم مبارك باشه الهي خانواده 3 نفرتون زير سايه خداي مهربون هميشه خوشحال باشن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی زهرا جون
♥ مامی ملودی جون ♥
24 دی 92 12:31
مونا جون نمیدونم چیکار کنم گیج شدم خودت پیام میذاری یا اون دیوونه واسه من پیام گذاشتی؟
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
من خوبه خوب این مریض روانی رو میشناسم اصلا کاراش برام مهم نیست خودتو اذیت نکن نسیم جون بزار خوش باشه
♥ مامی ملودی جون ♥
24 دی 92 17:15
مونا جون همین الان کامنت ها رو خوندم اینا رو من ننوشتم مونا جون میگی چیکار کنیم؟ من که سر در نمیارم از این کار
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بهتره که تو سر درنیاری
♥ مامی ملودی جون ♥
24 دی 92 19:30
مونا جون اصلا از شما انتظار نداشتم البته با این طرف دیوونه حق داری شک کنی عزیزم منم بخدا گیج شدم که کیه پیام میده رهام ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خیییییییییییییلی پرویی ولی ما از شما زرنگ تریم......من و نسیم جون رابطمون خیلی نزدیک تر از این حرفاست..پس برو و دیگه مزاحممون نشو
مامان شایان
25 دی 92 0:14
وای آقا رهام خیلی دلم برات تنگ شده بود خیلی وقته بهتون سر نزدم این سری یه دره سرم شلوغ بود. مونا خانوم سالگرد اردواجتون مبارک باشه. ایشالاه همیشه سالم و شاد باشین. ماشالاه رهام جون روز به روز نازتر میشه. بوووووووووووس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی دوست عزیزمنظرلطفتونه
ستارگان آسمان من
30 دی 92 15:58
سالگرد ازدواجتون مبااارک عزیزم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم...اومدم به وبتون سر زدم
خاطره مامان بردیا
3 بهمن 92 11:16
با تاخیر دوازدهمین سالگرد ازدواجتون مبارک باشه مونا جون. امیدوارم همیشه در کنار همدیگه شاد وخوشبخت باشین و تنتون سالم باشه. هر سال جشن ازدواجتون رو جشن بگیرید. 40 ماهگی رهام جون هم مبارک. انشاء جشن فارغ التحصیلیش شیرینی پنجره ای ها هم دل ما رو برد
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم....ان شاله.....ان شاله قسمت شه همه و از نزدیک ببینیم براتون درست کنم
مامان آروین
5 بهمن 92 12:52
سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم ایشالا همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید و سایتون بالا سر رهام جان مستدام باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از کامنت پرمهرتون..ان شاله
مامان محمدرهام جون
13 بهمن 92 10:52
سالگرد ازدواج وچهل ماهگی رهام جونم مبارککککککککککککککککککککککک لوله پشتی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی سمانه جون