عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام جونو پرسش و پاسخ

1391/10/24 12:06
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

روزگارت بر مراد ، روز هایت شاد شاد

آسمانت بی غبار ، سهم چشمانت بهار

قلبت از غصه دور ، بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند . . .

 

 سلام رهام عزیزم فدات شم دلم برا وبت تنگ میشه ولی خب چاره ای نیست باید ساخت این روزا هم می گذره.....

رهام جون این روزا فقط سئوال می پرسه هر چیزی هم میخواد اولش خودش سئوالشو طرح می کنه...مونا جون بگو چی میخوری رهام جون ؟من می پرسم بعد شما میگی بستنی.

مونا جون بگو کجا بریم؟ ..جواب یا خونۀ مامان پروین یا پدرجون

شبا وقتی چراغا رو خاموش می کنم میگی مونا جون بگو رهام جون وقت خوابه؟ منم می پرسم بعد در جواب شما میگی نه بابا وقت خواب نیست بلند میشی و میری چراغا رو روشن می کنی....

میخوری زمین بدوبدو میای سمتم و میگی بگو رهام جون دردت اومد منم می پرسم دردت اومد در جواب:نه بزرگ شدم دردم نیومد.

راستی بلاخره برف اومد و هوای شهرمونم سرد شد. میری پشت پنجره و میگی وااااای خیلی سرده مونا جون ببین دستم خنک شده

دوستای عزیزم ممنون که مارو فراموش نکردید خیلی سعی کردم امروز بهتون سر بزنم اگه نشد بیام از همین جا از همتون عذرخواهی می کنم

 باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور ...
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه دوستت دارم

 

بقیه عکسها رو هم  ببینید

 

رژ و از دستم گرفتی و زدی به لبت بهم می گفتی اجازه بده منم دلتو بوس کنم .کلی با هم دیگه خندیدم خیلی خوش گذشت .

این روزا هر وقت میخوام ازت عکس بگیرم زبون درازی می کنی آخه چراااااااااااااااا؟

تو سن 30ماهگی سوار بر روروئک

رهام جون وقتی بخور روشنه همش میری سمتشو صلوات می فرصتی فک می کنی برات اسپند ریختیم اسپند دونه دونه رو هم میخونی


آرزویم این است :
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه

 
دو دست گرم تو شفای مرگ من است
لبان مست تو شکوه قلب من است
کجا روم و به که گویم که یک لحظه
خنده تو تمام آرزوی من است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

fatima
24 دی 91 12:16
وااای چقدر با نمک و چه مامان مهربون و خوش ذوقی...
همیشه شاد باشی


مرسی عزیزم
maman e maneli
24 دی 91 16:31
aziiiiiiiiiiiiiiiizam che axaye khoshgeli 1000 mashaalah
maman e mehraboon hesabi pesmali bozorg shode bebosesh


چشم نیکوووووو جوووووووووووونم
مامان آراد(خاطره)
24 دی 91 20:34
واییییییییییییییی...
مونا جون بچه رو چرا این جوری کردی؟قربونت برم خاله ...
امان از دست این مامانااااا...
یه بوس هم از عوض من..


مرسی خاطره جون
مونا مامان امیرسام
25 دی 91 2:33
عززززززززززززززیزم خیلی باحال بود .کلی کیف کردم خدایی وای چه مااچهای ابداری لباشو .مگه تو دختری رژ میزنی گوگولی
مونا مامان امیرسام
25 دی 91 2:41
ااااای جان که صلوات میفرستی. همه عکسهات مثل همیشه خووشگل بودند. اقا پسر دیگه وقت روروئک سواری گذشته هاااااااا
مونا مامان امیرسام
25 دی 91 2:42
ای وای که شما هم مثل امیرسام همیشه موبایل به دستی.
م.بایل بینوای من که با جای دندونهای گل پسر مزین شده


هههههههههههه گوشی من که فلش لازم شد
مامان هامان
25 دی 91 7:34
سلام عزیزم امیدوارم شاد باشید خدا حفظش کنه خیلی خیلی شیرین زبونه بچه ها تو این سن خیلی شیرین هستند ولی حیف این روزها زود میگذرند


آره واقعا من الان دلم برا پارسال رهام تنگیده
مرجان مامان آران
25 دی 91 7:48
اخییییییییییی بدن رژلبیشو ببیننننننننننننن
چقدر بامزه و شیرین حرف میزنهههههههه
خدا حفظش کنه عزیزم


میسی خاله مرجان جون
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 10:08
واي جاي لباي كيه پسره خوب ؟؟؟؟


مامی
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 10:09
پس چه ماچ بازي اي بوده جاي من خالي
مریم (مامان روشا)
25 دی 91 12:41
ای قربونت بشم که این همه شیرینی..کی میشه من ببینمت و سرتا پاتو بووووووووووووووووووووووس بارون کنم


ان شاله به همین زودیاااااااااااا
مریم (مامان روشا)
25 دی 91 12:42
مونا امیدوارم رژی که دست رهام بدون سرب باشه ...میدونی که چقدر خطرناکه!
خیلی عکسهای رژی قشنگن ..عاشقتونم

مرسی عزیزم
بهترین دختر
26 دی 91 12:39
عزززززیزززززززززززم چه خوشگل شدی
طرح جالبیه
.
.
.
مونا جون این که چیزی نیست من خودم تا 4 5 سالگی زبون درازی میکردم تو عکسام. یعنی طفلی مامانم حرص میخوردااااااااااااااا
این نیز بگذرد......
رهام جونی مواظب خودت باش هوا سرده


چشم منا جوووووونم
مهسا
26 دی 91 16:54
سلام...
ببخشید رهام جون پسرن یا دخترن؟


سلام عزیزم پسره ؟کاش ادرس وبتونو میزاشتید
مرجان مامان آران
27 دی 91 18:20
مرسسی که بهمون سزرزدین عزیزمممم خصوصی داری
خاطره مامان بردیا 147
27 دی 91 18:44
به به کاشکی منم اونجا بودم و یه کم ماچ مالیت می کردم مامانی خصوصی داری
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
28 دی 91 5:44
کی میکنه اینهمه بوسو
الهی فدای این دستای به آسمون کشیدت برا ما هم دعا کن


چشششششششششم حتما
امیر مهدی و عمی
28 دی 91 23:00
سلام
به به مادر پسر چه صفایی کردن
انشااله همیشه شاد و در کنار هم باشید


مرسی
مامان ساجده
29 دی 91 15:21
بهترین دختر
30 دی 91 17:46
سلام مونا جونیی ی ی ی ی
سلام رهام جونی...
بگو مونا جونی برو وب منا به سوالش جواب بده


چشششششششششششششششم
مرجان مامان آران
1 بهمن 91 12:04
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدی راستش من خودمم دادم برم طراحی کردن توی نی نی سایت زیاد هستن حالا اگه خواستی بگو دقیق تر بگم ولی والا خودم میخوام بپرسم کجا چاپ میکنن و اماده میکنن پگاه جونم از دوستای وبلاگی هستن اونجا قرار گذاشتیم که بیشتر اشنه شیم ایشالا یه روز باهم قرار بزاریم همگی باهم
پگاه مامان آرتین
2 بهمن 91 11:07
سلام چه لبای خوشگلی روی بدن یک پسرناز.خیلی باحاله رژلب که زدی خوردنی شدی اساسی
وانیا باستان پور
2 بهمن 91 12:19
به ما سر نمیزنید؟
مامان سانلی
2 بهمن 91 22:08
بهترین دختر
2 بهمن 91 23:49
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 55 ساعت تموم شد ... پرده از راز 55 ساعته برداشته شد.... بشتابید بشتابیدددددددددددددددددددد
saba
3 بهمن 91 15:43
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان ساجده
3 بهمن 91 17:37
سلام مونا جون نیستی؟
مامان آريا
4 بهمن 91 14:58
سلام عزيزم خاله قربونت برم نمي دوني چقدر دلم برات تنگ شده بود عاشقتم
مریم
5 بهمن 91 0:03
رهام جون اجازه هست بوست کنم؟؟ بله خاله بفرما
مونا مامان امیرسام
5 بهمن 91 1:05
برای دوست گلم و چسر جونیش.
نیستید دوست جاااااااااان


مامان دانیال
6 بهمن 91 2:01
سلا مامان جون ماشالا پسر نفسی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن


مرسی از لطفت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 12:48
خانمی خوبید؟ رهام جونم خوبه ما دوباره برگشتیم آپیم
فریده
7 بهمن 91 11:12
تنبل خانوم چقدر هی بیام ببینم هیچی ننوشتی. حوصلم سر رفت یکم عکس بذار برامون دیگه


سلام عزیزم چشم میذارم........ خودت می دونی که چقد درگیرم
مونا مامان امیرسام
9 بهمن 91 1:00
ای وای بازم که نیستید دوستم.

برای دوست گلم و رهام جون


واااااااای ببخشید تو رو خدا
مامان کوثری
9 بهمن 91 11:18
سلام عزیزم ممنونم از اینکه اومدی پیشمون
لطفا از فایر فاکس استفاده کنید بازم اگر باز نشد برسی میکنم بهتون خبر میدم ممنونم


مرسی عزیزم
مامان کوثری
9 بهمن 91 11:48
عزیزم مدل ها رو تونستی ببینی ؟ راستی تا امروز عصر هستین؟ اگر هستین مدل زنبوری رو تا امروز عصر آماده میکنم براتون میفرستم
مامان کوثری
9 بهمن 91 11:49
خیلی عکس ها بامزه بود الهی چقدر با نمک شده
مامان کوثری
9 بهمن 91 12:09
بله گلم عکس ها خوب هست کیفیت عالی


مرسی عزیزم
مامان کوثری
9 بهمن 91 12:10
راستی عکس ها خیلی زیاد بود فقط زنبوری رو بزنم براتون؟



اگه میشه روشون کار کرد برام کار کن مرسی
مامان سانلی
10 بهمن 91 0:17
بیا دیگه دوست جون
مامان ریحان عسلی
10 بهمن 91 15:16
سلام عاشق این مدلی حرف زدنتم می بینم که حسابی با رژ مامان بوس بارون شدی الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
امیر مهدی و عمی
11 بهمن 91 10:45
سلام مامانی خوبید کجایید خبری ازتون نیست؟؟!!
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:11
دوست گلم آپیم
زهرا مامان قاصدک
13 بهمن 91 0:05
مامانی چه بوسه بارونت کرده عزیز دلم ! حق هم داره هزار الله اکبر
مامان سانلی
14 بهمن 91 3:35
مونااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رهامممممممممممممممممممممم نمیگید ما دلمون تنگ میشه؟
sara
14 بهمن 91 12:39
salam azizam na oon posto ersham vase man neveshte bood ramzesh fargh dasht fadat sham
مونا مامان امیرسام
15 بهمن 91 3:07
قرررررررررربونت برم با اون تقویم خووجلت. مونا جون من یه ماهی میشه هرشب سر میزنم به اون سایت منتظر طرحهای جدیدشم.تا امشب عکس رهام رو دیدم.دلم براتون تنگ شده حسااااااااااااااااااابی
مامان کوثری
17 بهمن 91 10:37
عزیزم کارتون مجدد درست شد بیاید ببینید راستی من فکر کردم عکس های دیگه رو واسه تقویم های دیگه میخواید واسه این ازشون استفاده نکردم
دخملی
26 بهمن 91 20:25
مرسی گلم از محبتت نمیرسم جواب همه رو بدم مجبور شدم بستمشون برا دیدن قالب های کودکانه با تصویر بچه ها برو به این وبلاگ http://bofy.blogfa.com/