عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

ولنتاین مبارک

1391/11/30 10:31
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یکدونۀ من

رهام عزیزم هفتۀ گذشته با همدیگه رفتیم حموم تصمیم گرفتم یه چند سانتی از موهاتو کوتاه کنم.وااااااااااااااااای نمی دونی چقد عصبانی شدی داد و بیداد که آخه چرا موهامو کوتاه کردی بچسبونشون منم که کار خودمو کرده بودم212919_4chsmu1.gif.آخه من دیگه نمی تونم برم مدرسه کلی گریه کردی منم سرت گول مالیدم گفتم چسبوندم سرجاش شما هم قبول کردی و قضیه با خوبی و خوشی تموم شد.جدیداً هرکاری که میخوای انجام بدی و من مخالفت میکنم با عصبانیت میگی آخه من و اذیت میکنی من ناراحتم دیگه نمی تونم برم دانشگاه حالا من چیکار کنم.(این دانشگاه و مدرسه رو نمی دونم از کجا یاد گرفتی)

 

راستی تا یادم نرفته دندونات به عدد18رسید .دندونای فک پائینت تکمیل شد .

غذای مورد علاقتم سیب ننی نی با سس.

گوشی و می گیری دستت و مثلاً با دوستای بابایی صحبت میکنی.الو سلام باغیان جنسیسو فروختم به جان رهام یه ماشین قیمز خریدم ببین تو جیبمه(اشاره به جیب شلوار)میخوام استارت  بزنم برم پیش پدرجون چرخک بزنم(تک چرخ)به جون رهام به مرگ تو(ازت فیلمم گرفتم شیرین زبونم)

این روزا بابایی کمتر پیشمونه هفته ای 3 روز تهرانه دیشبم خونۀ سمیه جون دختر عمۀ من دعوت بودیم که با مامان پروین جون اینا رفتیم خیلی خوش گذشت ولی جای بابایی خیلی خالی بودشما هم با انرژی تموم شیطنت کردی

 از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

niniweblog.com

 ولنتاین مبارک

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com دوستای عزیزم روز  ولنتاین و به تک تک تون تبریک میگم.با بهترین آرزوهاniniweblog.comniniweblog.com

 عکسای دیشبو میزارم تو ادامۀ مطلب به اضافۀ کادوی ولنتاین

 

 

عکسای خونۀ سمیه جون...تو این عکسا معلومه که موهات یه کم کوتاه تر شده فدای خودتو موهای نازت

آخر شب که برگشتیم خونۀ مامان پروین خاله مرجان سوژه پیدا کرده بود برا عکاسیNight

رهام عزیزم با یک روز تاخیر ولنتاین مبارک اینم یه هدیۀ از طرف من و بابایی به  عشق زندگیمون

 

پسرم دنیا بزرگه ولی تو

یه دل بزرگتر از دنیا داری
عزیزم با این چشای مهربون
تو دل هر کی که خوبه جا داری
پسرم  دنیا بزرگه ولی من
تو رو هر جایی که باشی میبینم
برات از قشنگترین باغ زمین
گلای مهربونی رو می چینم
پسرم خدای مهربون ما
بچه های خوب و خیلی دوست داره
وقتی که از آسمون بارون میاد
براشون خوابای رنگی میاره
وقتی که تو خواب می خندی می دونم
یه فرشته داره نازت می کنه
یه فرشته که شبیه خودته
خودشو محرم رازت میکنه

پسرم دنیایه پاک بچگی

از تمومو زندگی قشنگتره

مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفایه فرشته ها یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

امیر مهدی و عمی
26 بهمن 91 23:22
سلام مامانی تبریککککککک انشااله عشقتون پایدار باشه بردیا جون مبارکهههه
امیر مهدی و عمی
26 بهمن 91 23:23
با عرض پوزش
اشتباهی به جای رهام جون نوشتم بردیا



اشکالی نداره عزیزم
مامان آراد(خاطره)
27 بهمن 91 16:34
ولنتاین مبارک عزیزم..چه بلوز و شلوار خوشملی..مبارکت باشه...
مونا جون خونه نشین شدی رفت؟؟؟؟؟؟؟
غصه نخور درست میشه
رهام جونمو ببوس


آره دیگه چه کنیم خاطره جون
مامان محمدرهام جون
28 بهمن 91 10:26
ولنتاین مبارک روزهای پیش روتون عاشقانه وپایدار باد
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 0:43
قررربون موهای خووجلت برم من.اخه مامانی چرا کوتاهشون میکنی پسرمون غصه میخوره از پشت مثل دخترهاا شدی فسقلی
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 0:43
کادوت هم مثل همیشه قشنگه. خیلی ناناز خوابیدی عسلم. میبوسمتون
مامان کوثری
29 بهمن 91 9:56
عزیزم تگ هفت سین تون هم آماده شده میتونید بیاید ببینید http://temparti.blogfa.com/post/73
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:21
اي جانم مبارك باشه خاله جون البته من هنوز عكسا رو نديدم كه ببينم مامان چه دسته گلي به آب داده
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:21
دندونات هم خيلي خيلي مبارك . تو خودت نمره بيستي عشقه من
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:21
واي ملودي هم عاشق اين غذاست
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:22
جاشون خالي نباشه زود زود ميان انشا الله
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:23
عزيزم ولنتاين شما هم مبارك
♥ مامي ملودي جون ♥
29 بهمن 91 10:24
الهي خاله فدات بشه . خوبه خيلي كوتاه نشده . كادوت هم مبارك
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 12:54
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 11:01
سلام
ولنتاین با چند روز تاخیر مبارک
الهی من عاشق حرف زدن رهامم خیلی با حالی به خدا رهامی عاشقتم
ای خدا چرخک بزنم چقدر کنجکاو که همه ی حرفا رو ظبط می کنه
18 مین دندونتم مبارک همینطور کادویی که مامان و بابا واسه ات گرفتن ایشالا به شادی بپوشی


مرسی عزیزدلم
مامان کوثری
30 بهمن 91 11:22
نه عزیزم بستگی به اندازه ای که بخوای چاپ میشه
مامان کوثری
30 بهمن 91 11:28
عزیزم 9000 هزار میشه
2 تا تقویم و تگ های هفت سین
درسته ؟


قطعاً درسته خانومی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 13:30
تبریک تبریک تبریک همیشه و همه روزتون روز عشق باشه خصوصی دارید ما هم بروزیم با پست 63 و 64
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 13:30
سلام مجدد از تمامی دوستام خواستم اگه میشه به من اطلاعاتی در مورد نوع اشتراک اینترنت خود بدهند از چه اپراتوری اشتراک اینترنت دارید ؟ هزینه اش و اینکه رضایت شما چقدر است ؟ چه برنامه های ویروس کش و یا فیلتر شکنی استفاده می کنید... البته اگه دوست داشتید می تونید جواب بدید ..من فقط جهت پیدا کردن یک اپراتور و اشتراک خوب در حال بررسی هستم.... مرسی از توجهتون
مامان یاسمن الیسا
30 بهمن 91 13:50
سلام مامان رهام جان
روز عشق بر شما و پسرتون هم مبارک باشه
عزیزم من دقیقاه از اخرین پستی که زینب گذاشته بود و مربوط به عروسی برادر شوهرش میشد دیگه ازش خبری ندارم همیشه به وبش سر می زنم اما اصلا ازش خبری نیست و جالب اینکه بعد از مدتی اون پست اخرش که عنوان کرده بود 2 هفته ای را نیست تا بعد از عروسی برادر شوهرش را حذف کردن
من هم امیدوارم که هیچ اتفاقی نیفتاده باشه و همگی خانواده اش در سلامت کامل به سر ببرند
با این حال از آشنایی با شما خوشحال شدم پیروز باشید


سلام مرسی عزیزم منم امیدوارم براشون اتفاق خاصی نیفتاده باشه
مامان کوثری
30 بهمن 91 16:25
سلام عزیزم اگر بخوای مدل رو دایره برش بزنی بستگی به خودت داره میتونی و میتونی حول طرح هم برش بزنی اگر فکر میکنی که اون مدل گل راحت تره بگو برات عوضش کنم باشه عکس هایی که گفتی رو عوض میکنم تا همه عکس هاش باشن راستش من خودم از عکس هایی که بیشتر خوشم اومده بیشتر استفاده کردم اسم رهام رو هم درست میکنم اگه سوال دیگه بود درخدمتم عزیزم
مامان کوثری
2 اسفند 91 7:05
عزیزم راجع به تکراری بودن عکس های تگ ها درستشون کردم دیگه تو وب نگذاشتم یه بارگی براتون ایمیل میکنم فقط راجع به اسم رهام جان یه چیزی نوشته بودین که انگار جایی اشتباه کرده بودم کجا بود؟ میخوم امروز ایمیل کنم براتون راستی اندازه تگ ها میخواین چند در چند باشه؟
مامان کوثری
5 اسفند 91 11:04
سلام عزیزم اشکال نداره عصر برات ایمیل کنم اگر دیر نمیشه برات اگر نه که الان ایمیل کنم؟
مامان کوثری
5 اسفند 91 11:47
عزیزم تقویم ها رو برات فرستادم سعی میکنم تگ ها رو هم بفرستم تا چه ساعتی دسترسی به نت داری
مامان کوثری
5 اسفند 91 11:47
چک کن ببین تقویم ها رسیده؟ در ضمن تمام موارد تقویم ها رو هم چک کن جایی اشتباهی چیزی توش نباشه عزیزم
مامان کوثری
5 اسفند 91 12:48
عزیزم شرمنده داشتم غذامو درست میکردم هر دو رو باهم فرستاده بودم نمیدونم چرا یکیش نیومده دوباره براتون دادم تگ رو هم تا نیم ساعت دیگه میدم هر چند فکر کنم شما رفته باشین
مریم (مامان روشا)
5 اسفند 91 12:59
ای جانم خاله جون مبارکت باشه ایشلا همه ی روزاتون روز عشق باشه
مریم (مامان روشا)
5 اسفند 91 15:21
سلام شما دعوت شدید...به وبلاگم سر بزنید پست ایده ی وبلاگ از کجا آمد؟؟؟؟؟
مامان آراد(خاطره)
6 اسفند 91 17:02
سلام مامانی..با یه پست جدید بروزم.. دوست داشتی یه سر بزن
مامان محمدرهام جون
6 اسفند 91 22:17
سلام مونا جون خوبید؟؟؟؟؟؟

امیدوارم هرجا هستید شاد وخوش باشید

حالا یه سوال:

چرا دیگه دوسم نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه عزیزم اینطور نیست دسترسی به نتم محدود شده ببخشید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:06
سلام دوست گلم با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما
بهترین دختر
7 اسفند 91 21:34
رهام جونی سلام خوبی گل پسر؟ ماشالا خوشمل شدیااا اما مامان مونا رو دوسش نمیدارم بد قولی کرده
پگاه مامان آرتین
8 اسفند 91 12:21
مامان مونا چرا عکس جدیدازرهام جون نمی ذاری.دلمون براش تنگ تنگ شدهبوس واسه رهام جونی
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 3:08
کلی دلم براتون تنگ شده دوست جاان
مامان آترینا
9 اسفند 91 20:11
ای جانم رهام جونم چه بزرگ شده، مامان جون قصور بنده رو ببخشید دیر سرزدم ولی همیشه بیادتونم
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 15:33
مامانی زود زود بیا اپ کن دلمون تنگیده برای رهام خوشگلممممممممممممممممممم راستی دیگه پیش ما نمیایید
وانیا
13 اسفند 91 21:52
ما برگشتیمممممممممممممم
مجتبی
17 اسفند 91 23:41
...تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این مطلب به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.--... (((((این مال من نیستا))) (نمیدونم خرافته یا نه ولی فرستادم) بهم سر بزنwww.gallant0131.blogfa.com
وانیا
28 اسفند 91 22:50
عید باستانی برشما دوست عزیز پیشاپیش مبارک