عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

با یه دنیا دلتنگی

1391/11/15 12:34
906 بازدید
اشتراک گذاری

22.gif 

سلام دوستای گلم اول از همه میخواستم از کامنتای پرمهرتون تشکر کنم.ما هم دلمون برا شما تنگ میشه ولی فعلا چاره ای ندارم شما به بزرگواری خودتون کم کاری منو ببخشید.

 

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری

 

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن!

و

به توان ابدیت!

دوستت دارم...

دیروز وارد ٣١ماه تولدت شدی عزیزم مبارک باشه عشق من

رهام جونم این روزا حال خوبی نداری همش تب داری و مامان و نگران خودت می کنی دورت بگردم شبا هزیان میگی و دل من ریش میشه .امروز یه کم بهتر از روزای قبل بودی ، خدا کنه ظهر که بر میگردم خونه حالت خوبه خوب باشه.

از این مدتی که نبودیم برات بگم.٢/١١/٩١با خاله مرجان وبابایی ٤نفری رفتیم بانه خیلی خوش گذشت مامان پروین و مامان زهرا موافق بردن شما نبودن ولی هرچی فک کردم دیدم نمی تونم یک روز کامل ازت دور باشم دل و به دریا زدم و بردمت اصلاً اذیتم نکردی مامان فدای مهربونیات خیلی خوش گذشت برات  پی اس پی

ویه دونه توپ قرمز خریدیم.

یه شب مامان مریم(مامان مامان پروین)خونمون بودن شما به اسم کوچیک صداش می کردی هر کاری می کردیم بگی مامان مریم می گفتم مریم کجا رفت مریم ابر می کنه سر به سر ما میزاشتی .

یه روزایی که هوس می کنی بریم پیاده روی میری لباساتو خودت میاری میگی مونا جون لباسامو لفاً بپوش سرده سرما می خورم بریم بیرون آخه من گناه دارم دیگه تهنا موندم.

فوتبال نگاه می کنی میگی ببین آقاهه چقد فوتبالیسته.

جدیداً بعد از اتمام جملاتت میگی باور کن اگه تونستی باور کن.212919_4chsmu1.gif

یه شب شایان (پسر دایی من)خونمون بودن ماشینت دستش بود گفتی لفاً به وسایل ما دست نزنید....

مونا جون شما جینیفر (جنیفر )رو می شناسی آخه من دوسش دارم دیگه(این آخه و دیگه شده تکیه کلامت و نمیشه حذفش کنم میگید من چیکار کنم؟)چند تا از کلیپاشو خیلی دوست داری.

رهام جونم برات یه سو پرایز دارم تا پایان امسال عملی میشه ان شاله

قسم به تار عنکبوت،به مرغ باغ ملکوت،همیشه و همه جا میگم : دنیا فدای تار موت

 

رهام جونو شیطنتاش

رهام جون من مریض شده ....فدای اون قیافه معصومت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان آروین
15 بهمن 91 16:03
قربون پسر شیطون و شیرین زبون برم من
ایشالا زودتر حالت خوب بشه و دیگه هیچ وقت مریض نشی گلم خیییییلی دوست دارم و میت


مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
15 بهمن 91 23:20
دلمون براتون تنگ شده بود...
قربونت برم ..انش الله که هر چه زودتر حالت خوب بشه عزیز دلم..
بوسسسسسس


مامان سانلی
16 بهمن 91 17:29
سلام مونا جونم.خوبین.فدات بشم رهام جونم. مریض شدی خاله جونم.؟..ایشاا.. زود زود خب بشی گلم..
مونا جون پست جدید میزاری کلی ذوق میکنم از دیدن رهام عسلم.
داره برا خونه تکونی میکنه قربونش برم
اخه و دیگه قربونت برم
دوستون داریمممممممممممم


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 1:54
عزززیزم دلمبرات یه دره شده بود.با ناامیدی اومدم اما ..
عکس اولیه خیلی نازه مثل خانم کوچولوها شدی عجیجم.


میسی مونایی
مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 1:55
فدات شم چرا دوباره مریض شدی. امیدوارم هرچه زودتر خوب خوب شی عزیزم. دوستون دارم.هوارتا بوووووووووووووووووووس
مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 1:59
مونا جوون شیرینی حرف زدنش به همینه دیگه.من که عااشق حرف زدنشم.
بچمون چه باسلیقه هم هست فسقلی
مونا جون لفا زود به زود اپ کنید



چشم سعی می کنم
♥ مامي ملودي جون ♥
17 بهمن 91 9:36
الهي خاله فداي اون شكله ماهت بشم دلم برات يه ذره شده بود
♥ مامي ملودي جون ♥
17 بهمن 91 9:37
مونا جونم عاشقتم بخدا خوشحالم كه حالتون خوبه عزيزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 10:50
خدای من دوست دارم رهام جون را بگیرم و حسابی گاش بگیرم دوست گلم با پست های 60 و 61 بروزیم
پگاه مامان آرتین
17 بهمن 91 11:38
عزیزم رهام چراتب کردی .مناجون آرتینم چندروزه تب داره.مراقب گل پسرباش وببوسشعاشق موهاش ومدل بستنشون هستم خدایی موی بسته خیلی بهش می یاد.موهای آرتین لخته وسخت می شه جمش کرد.من کلی حسودیم می شههههههههههه
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 15:17
31 ماهگیت مبارک عزیزمممممممممممم خدا بد نده خاله جوننننننن قربونت برم زود خوب شو قربون شیرین زبونیات قند عسل پیش ماهم بیایدددددددددد
امیر مهدی و عمی
17 بهمن 91 23:57
سلام وای خدا نکنه این گل پسر ما مریض بشه ایشالا الان بهتر باشه مونا جون ولی حسابی پسر کاری داری ها
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
18 بهمن 91 9:41
سلام مامانی خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و ما رو با حضور پر مهرتون خوشحال کنید
مامان محمدرهام جون
18 بهمن 91 10:29
ای بابا گجایی دختر؟دلمون پوسید به خدا!!!!!!!!!!

بمیرم گلم نبینم مریضیتو ان شالله زودی خوب میشی.مونا جونم مواظب خودتو وماه پسرت باش
قربونت برم که انقده مهربونی وکارهای خونه رو انجام میدی عزیزم



مامان کوثری
19 بهمن 91 11:12
عزیزم میل خودتون اگر مدل دیگه ای رو پسندیدید بگید طراحی کنم واگر نه فقط همین یه مدل رو براتون ارسال کنم این که به خودتون برمیگرده که یک مدل بخوای سفارش بدین یا چند مدل


مامان کوثری
19 بهمن 91 11:27
باشه گلم اون مدل تقویم رو هم براتون درست میکنم فقط فکر کنم عکس هایی که دادین کافی باشه بازم میلی خودتون اگر خواستین بفرستین تگ سفره هفت سین رو هم دل های دیگه رو تا هفته دیگه میگذارم میخواین اونها رو هم که دیدین بعد انتخاب کنید پس باهاتون در تماسم فعلا
مامان ریحان عسلی
19 بهمن 91 11:50
سلام 31 ماهه شدنت مبارک وای که با این حال و گلوی دردم چقدر خندیدم به این جمله ات فوتبال نگاه می کنی میگی ببین آقاهه چقد فوتبالیسته. فک کن نباشه رهام جون ای پسر شیطون بانه لباسم داره یا فقط وسایل برقی ؟قیمتا چطوره راضی بودین ؟
مامان کوثری
19 بهمن 91 12:18
مشکلی نداره کارهاتون که تموم شد کلا با هم حساب کنید هفت سین 5000 طراحی و سایزش به خودتون بستگی داره و واسه کنار هر سین تو سفره استفاده میشه اندازه 7*7 فکر کنم خوب باشه ولی بازم به خودتون بر میگرده که چه اندازه بخواین
بهترین دختر
20 بهمن 91 19:34
سلاااااام
یه مقداری دیر رسیدم
اما رسیدم
عسیسم ایشالا که زودتری خوب بشی رهام جونی
مونا جونی با یه خاطره از دیروز آپم و منتظر شما و کوچولوتون


حتما عزیزم
مامان ساجده
21 بهمن 91 0:06
سلام مونا جون حسابي دلمون براتون تنگ شده بود عزيزم ٣١ ماهگردتم مبارك ماشالله براي خودت مردي شديا انشالله كه زودتر خوب بشه اين گل پسرمون راستي مونا جون رهام جون كامل دندوناش درومده؟ اگه در نيومده ممكنه بيحاليش به خاطر دندون دراوردن باشه
مامان محمدرهام جون
23 بهمن 91 12:38
مریم (مامان روشا)
23 بهمن 91 16:16
سلام عزیزم 31 ماهگیت مبارک باشه شیرین زبون خاله امیدوارم تا الان خوب خوب شده باشی
مهسا مامان مرسانا
24 بهمن 91 0:39
عزیزممممممممممممممممممم
زهره
24 بهمن 91 18:09
عزیزم من لینکتون کردم منولینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هامان
2 اسفند 91 9:19
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود قربون شیطنتات برم عزیزم
مامان ادرین
5 اسفند 91 23:30
منا جان ماشاالله به شیرین زبونی رهام جون تر خدا هر روز واسش ایته الکرسی بخون این چیزارو مینویسی......بیاین خونمون از نزدیک صداشو بشنوم


چشم عزیزم