عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تولد 9سالگی رهام

1399/1/19 19:21
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزیزم

امیدواریم هر روز برایت رویایی باشد در دست

نه دوردست

عشقی باشد در دل

نه در سر

و علتی باشد برای زندگی

نه روز مره گی

پسرم تولدت مبارک

رهام عزیزم طبق خواسته ی خودت امسال تولدت رو تو کافی شاپ با دوستات جشن بگیریم به خاطر اینکه تولدت تابستون هست تو اردیبهشت برات جشن گرفتیم که همه ی دوستات باشن 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی شمع های کیک تولدت رو فوت می کنی
به یاد داشته باش که
عشق تو مثل شمعیه که تا ابد توی قلب من و پدرت می سوزه
دوستت دارم

 

 

گل زیبای زندگی من، عزیز و دردانه من، مایه مباهاتم! تولدت مبارک

کارت دعوت

کادوی تولدت از طرف روشا

کادوی تولدت از طرف من و بابا(رهام جان طبق عادتی که دارم هر سال برات یه تیکه طلا میخرم یه دستبند رولکس برات خریده بودم که گمش کردم مجدد اینو برات خریدم.

 

کادوهای دوستات

بارمان

روز تولدت هم خاله پریوش سوپرایزت کرد کیک خرید برات

مهم نیست شمع های روی کیک تولدت چه عددی رو نشون بده
یا قدّت چقدر بلندتر از من شده باشه
تو همیشه پسر دردونه کوچولوی من هستی
تولدت مبارک قند عسل!

پسندها (7)

نظرات (3)


19 فروردین 99 21:58
خدا حفظ کند گل پسرتون را!
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
🙏🏻🙏🏻
عمه فروغعمه فروغ
20 فروردین 99 15:52
تولدش مبارک هزار ماشالله به این گل پسر نازنین😘
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
🙏🏻🙏🏻🙏🏻😘
hadis
20 خرداد 99 1:08
سلام مونای عزیزم من از سال ۹۴به وبلاگ شماسرمیزنم وخاطرات شمارو میخونم واقعا انرژی میگیرم و خیلی دوستون دارم عاشق رهام وروشای عزیزهستم میخواستم بهتون بگم اگرامکانش هست در اینستا پیجی دارین بزارین برامون تااز اونجا دنبالتون کنیم ممنون😘😘😘
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخار من هستش roham2010_rosha2016