عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تولدیک سالگی فسقلی خونه

1396/8/9 1:13
913 بازدید
اشتراک گذاری

روشای نازنینم دخترشیرین زبونم چه خوب شد که تو فرشته، قسمت خونۀ ماشدی این پست مخصوص روزمیلاد تو عزیزدلمه

نمیدانم

تورا به اندازه ی نفسم دوست دارم

یا نفسم را به اندازه ی تو!؟

نمیدانم..

چون تو را دوست دارم نفس میکشم

یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم!؟

نمیدانم..

زندگیم تکرار دوست داشتن توست؛

یا تکرار دوست داشتن تو،زندگی ام!

تنها میدانم:

که دوست داشتنت لحظه، لحظه لحظه ی زندگی ام را می سازد و عشقت

ذره، ذره ،ذره ی وجودم را!

تزئینات تولد که همه کار خودم بودخجالت

هستی من

27فروردین 96 به خاطرمشکل دستت بردمت دکتر موقع برگشتن خیابون بوعلی تو بغلم برا اولین بار بهم گفتی مامان منم همونجا برات این شومیز و شلوار وخریدم

دسرماست و آناناس

ژله بستنی

ژله ویترینی

دسرعربی

سالاد

ته چین

بره کباب

چیکن استراگانف

کادوهای تولد

کادوی پدرومادر عزیزم (کالسکه)

خاله مرجان و خاله پریوش

کادوی پدرومادر همسرجان پلاک طلا(تنها عکسی بود که ازش داشتم حوصله عکاسی مجدد هم نداشتم)خندونک

عموحسام

کادوی من و باباجی (به زبون روشا که به باباجون میگه باباجی)

کادوی رهام عزیزممحبت

کادوی دکترخانلری پلاک وان یکاد

دیدم عکس کادوهاتو میزارم برات یاد این کادوی عموجون افتادم برا بدنیا اومدنت برات خریده بود عکسشو نذاشته بودم

اینم عکس گوشواره ی که خونواده پدری زحمتشو کشیدن برا پاگشا که عکس این و هم نذاشته بودم

دایی جون ، نرگس جون ،میلاد و معین والهام عزیز هم وجه نقد هدیه دادن جمعاً2500000ريال النای عزیز و صبا کوچولو هم برات اسباب بازی هدیه آوردن که عکسشونو نگرفتم بارمان دوست رهام جون هم برات پتو هدیه آوردن تا همین جا یادمه دست تک تکتونو میبوسم که این شب قشنگ رو برامون به یادگاری گذاشتیدمحبت

نهال کوچولو هم برات یه کفش خوشگل خرید

عشق منبغل

دفتر ثبت خاطرات روز تولد روشا

یعنی من خودم تنها فدات بشم با این همه ذوق و احساسبغل

پشت صحنه عکاسی اتلیه درفضای باز

 

با عشق تک تک این لحظه ها رو واست ثبت میکنم .توآزادی که کودکی کنی لذت ببری و قدبکشی مادرانه همراهیت میکنم دخترنازنینمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)