عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

جشن دندونی روشا

1395/11/23 17:41
1,891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتاسلام

هزارو سیصدتاسلام

من اومدم بادندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مرواریدمنم

آروم آروم و بی صدا

شدم جزء کباب خورا

دخترنازم 1395/9/17بلاخره مروارید تو صدف رو نمایی شد به فاصله یک هفته صاحب دوتا مروارید خوشگل شدی

روشا جونم 23ام دی ماه 95 برات جشن دندونی گرفتم خیلی خیلی بهمون خوش گذشت کلی رقصیدیم

و کیف کردیم یه سری عکساتو برات میزارم

لباسای جشنت که همه رو خودم درست کردم

تزیینات جشنم همه رو خودم برات درست کردم

قسمت خوشمزه جشن

اینم از آش خوشمزه ای که مامان پروین برامون درست کرد(البته دومین آشت شد تازه بدقلقیات شروع شده بود lمامان جونم خونه خودشون اولین آش و پخت)خیلی خوشمزه شده بود دستاتو میبوسم مامان جورکشمبغل

کیک دندونی

اینم از سوپرایز عموحسام عزیز چند شب مونده به جشن بهم زنگ زد و گفت یه دونه از دندونایی که برا روشا درست میکردی برامنم درست کن کلی ذهنم و مشغول کرده بود مُردم از فضولی تا بلاخره روز جشن این بزغاله دوش گرفته سشوار شده عطر زده اومد تو جشن و کلی باهاش خوش گذروندن بچه ها کلی عکس گرفتن باهاش طفلی هنگ کرده بود

اینم از کادوی من و بابا و رهام

اینم از کادوی مهمونای عزیزم(نزدیک 300000تومن هم پول نقدت شد)

عشقای من

سوپرایز دوم جشن ،رقصیدن رهام تو جمع بود(اینم مدیون فان بودن کلاس استاد عزیزآقای جهانی هستم که کلاس درسش با رقص و موزیکه)

شیرین تر از جاان..جانِ جااانان

عشقم مرواریدت مبارک

پسندها (3)

نظرات (0)