عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

چهاردهمین سالگردازدواجمون

1395/11/8 13:59
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

قندعسلای مامان امسال سالگردازدواجمون رنگ و بوی دیگه ای به خودش گرفته بود یه نفر به جمعمون اضافه شده و شیرینی زندگیمونو چندبرابر کرده سالگرد ازدواجمون مصادف با شب کریسمس هستش به همین بهانه لباسای کریسمسی و کلاه براتون درست کردم درسته کریسمس ربطی به فرهنگ ما نداره ولی چه اشکالی داره بهانه ای برای عکس گرفتن منم که عشق عکس و عکاسیخندونک

لباسایی که براتون آماده کردم

کیک چهاردهمین سالگردعشقمون

کادوهای من به بابامحبت

ماچهارنفر

شبی بود برفی

هوا سرد بود و کولاک

بهانه ای برای با هم بودن!

زیر چترم تا پایان کوچه همراه شدی

کاش هوا همیشه سرد و برفی باشه

تا من و تو بهانه ای برای با هم بودن داشته باشیم!

همسرعزیزم ممنون بابت تمام تلاشی که برای خوشبختی و خوشحالی ما میکنی و ممنون که هیچ وقت خستگی و ناراحتی رو خونه نیاوردی و همیشه با روی گشاده درخونه رو به رومون بازکردی عاشقانه دوستت دارم دلیل زندگیممحبت

 

بهترین هدیه سالگرد ازدواجمون

مامان شماتمام زندگی من هستی..............آخ که چققققققققققققققدبهم چسبید..پسرم تو بی نظیریبغل

پسندها (2)

نظرات (1)

روشنا
23 اسفند 95 2:56
سلام منا جون سالگرد گذشتتون مبارک کوچولوها عالی شدن الهی بگردم من که انقد لباساشون ناز و با سلیقه درست شده یه تیکه ماه شدن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلمآرام