عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تولد6سالگی رهام جون

1395/5/14 17:05
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم قربونت برم که دیگه واسه خودت مردی شدی سالروز تولدت هزاران بار مبارک😘😘😘😘😘رهامم امسال به خاطر اتفاق تلخ پارسال به خودم قول داده بودم جشن نگیرم برات ..ولی ب دلایلی از جمله وجود روشا (گفتم ی وقت فک نکنی به خاطر وجود روشا توجه به تو کم شده باشه)تصمیم گرفتم تو فضای باز ی جشن کوچولو با خونواده هامون بگیریم...امسال برعکس همیشه مدام میگفتی پس کی تولد میگیری برام فقط تو رو خدا برام پول نیارن فقط اسباب بازی ...ادای الهام جونم درمیاوردی😊😊میگفتی چیه هی میگن از طرف حاجی 200تومن ومن از طرف خاله 50تومن فقط اسباب بازی میخوام..با خاله و روشا رفتیم برات چندتا اسباب بازی ریز و درشت خریدیم میدونستم چی خوشحالت میکنه همونا رو گرفتیم ..خلاصه اینکه شب تولدت که مصادف بود با روز دختر رفتیم از قنادی باانتخاب خودت کیک و کلاه و شمع و برف شادی خریدیم و رفتیم عباس آباد خیلی بهمون خوش گذشت از کادوهات بی نهایت خوشت اومد و مهم تر از همه شب موقع خواب گفتی این بهترین تولد من بود خیلی خوب بود که پارک بودیم و کادوهامو خیلی دوست دارم.

کادوهاتم👇👇

از طرف خونواده باباجون 200000تومن 

از طرف خونواده خودم 200000تومن

از طرف دایی جون و شهلا جون و آرشام کوچولو50000تومن

از طرف خاله مرجان میکروسکوپ

از طرف خاله پریوش لگو 

از طرف بارمان سویشرت

از طرف خودم و بابا و روشا جون چند تا اسباب بازی و تفنگ و لگو گرفتیم برات

تو پارک موقع برش کیک  بمب شادی زدیم همه برات دست زدن خیلی خوشحال شدی و کلی ذوق کردی کیک و تو پارک تقسیم کردیم همسایه های

دوروبرمون هم بهت کادو دادن 😉😉😉😉

مامان زهرا 50000تومان تو پاکت به روشا کادو داد برا روز دختر کلی ذوق کردم👸👸

 😄😄

رهام جون امروز رفتی دوتا از عروسکاتو برداشتی آوردی یکیشو دادی به من یکیشم دادی به روشا گفتم وای مرسی چرا زحمت کشیدی گفتی نه بابا زحمتی نیست این باعث زحمت منه 😆😆😂😂گفتم یعنی چی؟؟؟؟؟گفتی یعنی اینکه روز دختره روشا جونه شماهم جونی منم بهتون کادو دادم..خندونکمنم کاملا قانع شدم😉

سپاس از همتون که همیشه تو شادیهامون کنارمون هستید

سر فرصت عکساتونو میذارم اومدم این روز قشنگ و براتون ثبت کنم

روز هر دوتافرشتۀ نازنینم مبارک

کادوهای شما

دخترم روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی رضا
16 مرداد 95 8:28
سلام مونا جون چه خوشحالم دوباره نوشتی هر روز سر میزدم به وبلاگ به امید اینکه عکس و مطلب جدید گذاشته باشی بی صبرانه منتظر عکسهای رهام جون و روشا جون هستیم در ضمن تولد رهام جون با تاخیر مبارک
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون عزیزدل
روشنا
24 مهر 95 0:41
تولدت مبارک با تاخیر عشق من شرمنده دیر تبریک گفتم مرد کوچک من