عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

فرشته های زمینی من

1395/2/7 11:48
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روشای مامان

یه سلام ناب از طرف یه مامان بیقرار که لحظه شماری میکنه روی ماهتو ببینه....روشای عزیزم اسم قشنگ تو رهام جون انتخاب کرده امیدوارم مثل معنی قشنگ اسمت همیشه شاد و خندون باشی ..مامان تو دوران بارداری روزای سخت ولی شیرینی رو گذروند..دیگه کمتر از 5روز مونده بیای تو بغلم وااااااااااااااای که چه حس قشنگیه حس مادر شدن 20اردیبهشت میرم برا عمل خیلی استرس دارم یاد روزای اول بدنیا اومدن رهام که می افتم لرز میره تو جونمترسو...روشا جون تو این 9ماه فقط به مامان پروین فک میکردم طفلی چطوری سه تا دختر بدنیا آورده واقعا دختردار شدن سخت تر بود البته از نظر من، تکونات با رهام خیییییییییییلی فرق میکنه یه ساعتای از روز همچین منو میگیری زیر مشت و لگد که اشکمو درمیاری...کلی از لگد زدنات فیلم گرفتم..این روزا علاوه بر دفع پروتین گوش درد شدیدی گرفتم رفتم پیش متخصص گوش و حلق و بینی گفت گوش سمت راستم ملتهب شده 4تا پنسیلین بهم داد ولی خیلی ها گفتن استفاده نکن منم گوش درد و به جون خریدم و آمپولا رو نزدمبدبوروشا جونم خیلی دلم میخواد زود ببینمت، چه شکلی هستی شبیه کی هستیمتنظر

دخترکم سه ماه وسط بارداریم تقریبا حالم بهتر بود  برا آذین بندی خونه برا تولدت با نمد یه سری چیزا درست کردم مامان پروین هم کمکم کرد عکساشو میزارم برات ...اهورا پسر پریا جون دختر خالم هم که با شما اردیبهشتی بودن به اضافه بارانا دختر سمیه جون دختر عمه بابایی که هردوتا عجله داشتن و فروردین بدنیا اومدنخندونکآفرین دخمل صبورم وایسا بموقع بیا که اذیت نشی فدات شمبغل

اولین و تنها ویاری که داشتم و تا ماه 8منتظر شدم حتی تهرانم گشتیم پیدا نکردیم ...تو تعطیلات عید بابا برامون خریدمتنظر

من و عشقم(ماه هشت )محبت

سونوگرافی عشقمآرام

اولین عیدی مامان پروین و حاجی برای روشای منمحبت

خریدای گل دخملمآرام

ست بیمارستان روشای عزیزمجشن

یه سری لباسای فسقلی مازیبا

سوغاتی های مامان زهرا  برای کوچولومون....

پیراهنم با دستای هنرمندش برات بافتهبوس

اینم یه سرهمی بود که مامان زهرا تا نصفه بافت بعدش چشاشو عمل کرد بقیشو دوست مامان پروین زحمتشو کشید البته فعلا تکمیل نشده دکمه هاشو اتوش مونده به اضافه تل و پاپوششچشمک

این توپ خوشگلم برا آقا رهام خریدنچشمک

لباس خونگی های خوشمل مامانبوس

خریدای خاله مرجان از شیرازچشمک

نذری شما روز تولد حضرت علی(ع) خونه مامان زهراآرام

کارهای نمدی من برا روز تولد فرشته آسمونیمونمحبت

اینم برا رهامم درست کردم

گل سرهایی که با عشق برات درست کردمخندونک

اولین چیزی که درست کردم این فرشته ها بود...کم کم دستم راه افتاد ..دیگه مامان و ببخش بیشتر از این بلد نبودم نه کلاس رفتم و نه به اون صورت  کمک داشتم خجالت

تخت و شلف دیواری روشا..روشای من چون اتاق مجزا نداری نشد برات سرویس خواب بگیریم فعلا یدونه تخت و پارک برات گرفتیمخجالت

یه کمم از داداشی بگم

به خاطر اینکه رهامم ناراحت نشه یدونه شلف کوچیک هم برا موجودای بن 10 درست کردیمخندونک

شلف خریدن همانا و هر روز موجود خریدن همانا...کچل

روز مرد و خرید کلی موجود بن 10عینک

روزتون مبارک مردای خونمبغل

روز تولد من گفتم بهترین هدیه برا من اینه که  خودت تنهایی بری دوش بگیری.دویدی رفتی زیر دوش کلی هم التماست کردم اجازه دادی ازت عکس بگیرمخسته

 این روزا مدام در حال فک کردنه که روشا با خودش چه هدایایی بیاره چون همه ازش میپرسن و رهام مدام در حال تغییر دادن هدیه هاشه همین دیشب خودم ازت پرسیدم جواب دادی...ببین مونا لباس زورو برام خیلی شگفت انگیزه بهتر نیست بگی برام لباس زورو بخرهخنده..شگفت انگیزقه قهه

یه روزایی که حالم خیلی بد میشه ناراحت میشه و میگه کاش هیچ وقت نی نی بدنیا نمیاوردی اینقد سختی بکشی ...کلی غصه میخوره برام...منم که دلم تنگ شده برا بغل کردنش کنارهم خوابیدنا ..امیدوارم این روزا به خیر و خوشی تموم شهمتنظر

یه روز عالی با پدرجونو مامان زهرا دوتا فرشته که واقعا برامون سنگ تموم گذاشتن مامان زهرا مادرشوهرمه ولی مث مامانم برام مادری میکنه امیدوارم یه روزی بتونم جواب محبتاشونو بدم...بغل

زندگی شبیه شعریست قافیه هاش با من

تو فقط "ردیف"باشمحبت

چهار کلمه حرف حساب بزنیم

"من"  "عجیب " "دوستت"  "دارم"

رهام و خانوم یعقوبی عزیز...روز معلم

تولد بارمان اردیبهشت 95-دبستان اندیشمندان

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندممحبت

تمام اکسیژن های دنیا را هم بیاورند، به کارم نمی آید من پراز هوای شماوروجکاااااااااااااااااااااااام..عاشقتونم ..

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی رضا
28 اردیبهشت 95 12:03
سلام مونا جون خوبی امیدوارم الان که این پیامو مینویسم سالم و سلامت کنار روشا خانم خوشگل و رهام عزیز باشی.. بی صبرانه منتظر عکسهای روشا خانمیهستیم مراقب خودتون باشید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی مهربون
❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 17:22
سلام وب خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگی دارین به منم سربزنین راستی تو یه وبی مسابقه نقاشی هس اگه تونستین بیاین اینم آدرسش http://asrdtfuygiuhpo.niniweblog.com/post/144/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C.html آدرس پست مسابقه ی نقاشی لینک نقاشیتونو از طریق نظر برای ما بفرستید زمان از ...یکشنبه - 3 مرداد 1395تا 12مرداد 1395 تعداد شرکت کننده های مجاز 10 نفر آدرس وب : http://asrdtfuygiuhpo.niniweblog.com/