عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

اولین پست بهار1394

1394/1/28 13:21
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است اما تو مثل نفسی

تکرارت تضمین زندگی منه . . .

سلام شرینی زندگیم

ازخدای متعال سپاسگزارم ک یه سال دیگه رو با وجود نازنینت شروع کردیم و لذت اومدن بهار و برامون دوچندان کردی....امسال هم تعطیلات در کنار وجود نازنینت خیلی بهمون خوش گذشت ...تعطیلات تصمیم گرفتیم مسافرت نریم و بابا هم به کاراش برسه..فک میکردم خسته کننده باشه ولی برعکس فوق العاده بهمون خوش گذشت مخصوصا وقتی که دختردایی های بابا از اصفهان اومدن و باهم بودیم..عارف جون و الهام جون هم نامزد شدن..براشون آرزوی خوشبختی میکنممحبت...

رهامم شبا موقع  خواب برات یه کتاب میخونم بعدش ی سوره کوچیک و در آخر دعا میکنیم و خدا رو شکر میکنیم که یه روزه دیگه باهم بودیم اصولا من میگم و شما تکرار میکنی..یه شب گفتی حالا من میخوام دعا کنم گفتی خدایا سلامتی بده بعدشم یه بچه از بیمارستان که دیگه تنها نباشم...الهی من قربونت برم با این دعاکردنتبوس

هر وقت بریم خونه مامان پروین میگی خاله پریوش ناخن منو مانیکور کن ...یه شب به بابا گفتی ماساژم بده بعد گفتی چرا ناخن نداری برو خاله برات مانیکور بکنه بعد ناخنات و بلند کنه..خنده

خاله شلخته هم یه شخصیت  تو یه کتاب بود که اسباب بازی های بچه ها رو وقتی سرجاش نبود میبرد...بعد ازخوندن این کتاب هر شب موقع خواب تمام وسایلت و مرتب میکنی که ی وقت خاله شلخته اسباب بازی هاتو نبرهچشمک

یه روز که از مهد اومدی دم در خورده بودی زمین همش گریه میکردی که چرا گریه میکنی مگه بن تن گریه میکنه میکنه بعد گریت بیشتر میشد و میگفتی حتما من بن10الکیمخندونک

یه وقتایی ک خیلی خونم برات میجوشه گاز میگیرمت میگی موناجون به گاز عادت نکن به بوس و ناز عادت کنخجالت

مامان جون عیدی هاتم  بردم ریختم به حسابت ..آرام

 

دوستت دارم مثل عبادتم ، دوستت دارم مثل سعادتم

دوستت دارم تا آخرین نفس . .

 

خونه تکونی 94با کمک نفس مامان

شب چهارشنبه سوری

بالن آرزوی رهامم

جشن نوروز مهد رنگین کمان با حضور عموحمید

عموحمید..امیرجون..عشق من...بارمان عزیز

هفت سین و عیدی مهد به شما...نور خورشید اذیتت میکرد اخم کردی قشنگمبغل

عیدی مهدب شما

3اسفند93خدا یه فرشته خوشگل بهمون هدیه داد پسردایی حسین به دنیا اومد آرشامم زمینی شدنت مبارکمحبت

آرشامم

عید 94

هفت سین مامان پروین

6فروردین-گنجنامه

نهال جون هم مهمون عزیزماتو ایام عید..دخمل دوست صمیمیم که 16اسفند بدنیا اومد...اسفند 93دخترخاله عزیزم پریسا هم صاحب یه دخترپسردوقلو شد آراد و آندیای عزیز..خدا همشونو به خونوادهاشون ببخشهزیبا

نهال جون

رهام و عارف عزیزآرام

سیزده بدر94زبان

حیاط خونه الهام جون..دختردایی بابا..نوش جونت عزیزدلم

شهربازی رنگین کمان

اولین روز مهد رفتنت در سال94..همش نگران بودم اذیت کنی ولی با اشتیاق رفتی عزیزدلمبغل

دل تو وقتي ميگيره دل من ميخواد بميره حاضرم دلم بميره تا كه دل تو نگيره !

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خآله
15 اردیبهشت 94 23:52
سلام عزیزم خوبی ؟ نمیدونم این بار نظرمو میخونی یا نه. من از ۱ سالگیه رهام وبلاگتونو میبینم من عاشق رهامم. ماشاالله هزار ماشاالله عشقه رهام جون. منو نسیم مامان ملودی جون میشناسن. البته دوسته نتی هستیم. عزیزم خواستم دعوتتوت کنم واسه عروسیم 31 اردیبهشت . رهام جون ساق دوش بشه با ملودی جون :-) وایبر دارم خوشحال میشم به جیمیل همسرم شمارتونو بفرستین. تا در تماس باشین. راستی برادر زادم هم وبلاگ داره اگه میشه سر بزنین. ارسلان بهترین هدیه خدا
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام...مرسی عزیزم شما لطف داری...ولی فک کنم خیلی دیر پیغامتونو دیدم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
5 خرداد 94 10:17
ماشالله به این مادرو پسر خوش تیپ انشاءلله سالی سرشار از خیر وبرکت وسلامتی درانتظارتون باشه
بانو
9 خرداد 94 15:33
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
مامی
29 خرداد 94 15:19
رهام عاشقتم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم