عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

گل باغ زندگیم چهارسال و شش ماهه شد

1393/11/14 11:24
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

عشق من سلام...دوماهی میشه که برات چیزی ننوشتم نمیخوام خیلی مطالب وبت زیاد شه که بزرگ شدی وقت داشته باشی همشونو بخونی و از زیادی مطالب خسته نشی...این شبکه های اجتماعی هم بیشتر وقتم و پر کرده و خیلی از عکساتو واسه دوستای مجازیم تو لاین میزارم که ببینن ..مرسی از دوستایی که پیگیر هستن و جویای حال ما...

قند عسلم روز به روز مهربون تر و ملوس تر میشی...شبا موقع خواب واسم شیرین زبونی میکنی..اینقد میبوسمت و خدارو شکر میکنم ک یاد گرفتی هر شب موقع خواب میگی موناجون دعا کنیم.بعد باهم دیگه از خدای مهربونمون تشکر میکنیم..عزیزم کم مونده به تولد پسر دایی جون خیلی خوشحالم خیلی...ایشالا که صحیح و سالم به دنیا بیاد..بهت میگیم اسمشو بزاریم بارمان میگی نه دوستم بارمان میشه دوتا بزاریم باربد

خوشگلم پیشرفتت تو موسیقی و زبان عالیه ..خیلی قشنگ انگلیسی صحبت میکنی..

عاشق استخر رفتنی و خیلی از شبا با باباجونو و دایی جون و عموحسام و دوستاشون میرید استخر و لذت میبری..

یه مشکلی که باهم داریم رفتنت خونه مامان بزرگاته که هر روز باید بری و این موضوع منو کلافه کرده دیشب کلی باهات صحبت کردم راضی شدی که هفته ای دو روز بری امیدوارم..ولی بعید میدونم

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

عکسهای قشنگ مموشم

یلدای 93_مهد رنگین کمان

یلدا خونه پدرجون

قربونت برم که اینقد وسواس و تمیزی تو 120 تا دانش آموز تنها بچه ای که کاورمیپوشه تویی عششقم

کلاس نقاشی امیر-نفس من-بارمان

کادوهایی که مامان زهرا از مشهد زحمت کشیدن خریدن

کیک سالگرد ازدواجمون...خودم پختم

عزیزدلم شبها موقع خواب سوره های کوچیک و میخونم قربونت برم که سریع حفظ میش..تا حالا 7تا سوره یاد گرفتی..حمد-اخلاص-ناس-فلق-کافرون-والعصر-کوثر..مامان زهرا هم قول داده هر 5تا سوره یه جایزه بخره..اینم اولین جایزت

عزیییییییییییییییییزم

دفتر 3ماهه مهد عشق من

هدیه عمو امیر(عموی باباجون)خیلی دوست داره عزیزم...اینو واست خریده گفت بزرگ شدی دکتر شی قربونت برم

عاشق شخصیتای بن 10هستی واقعا یه موقعهایی حسودیم میشه ..شب و روز درموردش حرف میزنی...باورت نمیشه منم شبا خواب شخصیتهای بن 10ومیبینمخندونک

6بهمن عموهای فیتیله اومده بودن همدان رفتیم کاشکی نمیرفتیم خیییییییییییییلی شلوغ بود خیلی..کم مونده بود له شیم رسماً...خسته

رهام جون و بارمان عزیزم..دوست صمیمی گل پسرم...هر روز تغذیه که میبری مهد باید دوتا باشه واسه بارمان جونم میبری..بارمانم واسه شما...ایشالا ک دوستای خوبی واسه هم باشید

می دانم چشمانت با من چه میکند ؟ فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روشنا
18 بهمن 93 1:05
الهی روشنا دورت بگرده که انقد شیرین زبون شدی عشق من ای جونم کیک سالگرد ازدواجتون عالی شده منا جون دلم واستون تنگ شده بود راستی امتحانامو شکر خدا با نمره های عالی پاس کردم دوستون دارم یه دنیااااااااااا بهترینای من
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم الهی شکر خوشحالم کردی...مرسی که همیشه جز نفرات اول وب ما رو میخونی..میبوسمت
♥مامی ملودی جون ♥
29 بهمن 93 13:12
ای جونم . مبارک باشه خاله جون همه کارای جدیدت و هم کادو های خوشگل خوشگلت . منم برای ملودی یدونه کلر بوک درست کردم و همه کارای مهدش و نگه میدارم برای بعدنش . ای جونم رنگ انگشتی بازی . ملودی هم عاشقشه
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
25 اسفند 93 1:53
ای جون دلمممم به این پسرررر ناز و دوست داشتنییییی سال نو پیشاپیششش مبارک مونا جوون